De deurbel gaat Hope rent de trap af en opent de deur. Bas staat er en komt binnen. "Hoe the fuck moeten wij 10 duizend euro voor Tessa krijgen die mensen zijn knetter gek" roept bas. Hij krijgt waarschijnlijk weer een woedeaanval, dat heeft hij wel eens vaker Tessa en Hope zijn de enigste die hem rustig kunnen krijgen. Hope krijgt Bas rustig "kom we gaan naar de politie" zegt Hope. Bas knikt instemnend en roept Liam van boven. Liam rent de trap af en gaat mee Ze komen langs de stad "kijk wat player ik dacht jongens dat waren maar zij is wel erg" hoort Hopd een meisje zeggen "ja idd en dan ook nog 2 jongens die er intrappen" zegt een ander meisje "wat een hoer" "het is gewoon een slet" zeggen ze. Hope draait haar om "jullie moeten je bek dicht houden kijk naar je zelf jullie zijn net barbie poppen die een plamuurmes nodig hebben om je make up er af te halen als je naar bed gaat, ik ben geen hoer of slet en geen player hij is een vriend van me en de ander is me zus zijn vriendje" roept ze boos. Ze draait zich weer om eb loopt verder naar het bureau.
"Dat was niet niets" zegt Liam als ze het politiebureau uitlopen. "Zullen we nog even naar de starbucks" vraagt Bas aan Hope en Liam. "Ja lekker" zegt Hope. Ze lopen samen naar de starbucks. Ze komen er aan en gaan zitten. "Kijk daar heb je die player weer" hoort Hope achterhaar "negeren" zegt Bas.