hoofdstuk 4

209 9 0
                                    

Ziet ze het goed? "Mam?" Vraagt ze. Hope ziet een geest/schim het lijkt op haar moeder ze vind het eng de geest/schim knikt "wwwat doe je" stotterd Hope "kijken hoe je het hebt" hoor ze de geest/schim zeggen. Hope schud haar hoofd is ze gek ofzo ze heeft nooit geesten gezien hoe kan dit. Opeens wordt de geest/schim vaager. "Neeeee" roept Hope. Liam wordt wakker "wat is er" vraagt hij slaperig "i i ik, laat maar je gaat denken dat ik gek word" zegt Hope. "Nee echt zeg maar" "iiiik zag mam" zegt Hope "huh maar ze is dood toch" "jja maar als geest/schim" zegt ze en begint te huilen. "Ssstt ze let op je hoe het met je gaat dat weet ik zeker." Zegt Liam "probeer maar weer te slapen" zegt hij er achter aan en geeft Hope een kus op dr voorhoofd. Hope gaat met haar hoofd weer op Liams borstkas liggen en valt langzaam in slaap.

De wekker gaat Liam wordt wakker. Hope ligt nog lekker te slapen. Liam loopt naar beneden en maakt een ontbijtje voor hemzelf en maakt er ook 1 voor Hope. Als hij klaar is loopt hij naar boven en maakt Hope voorzichtig wakker. "Ontbijtje je moet naar school" zegt Liam. Hope kijkt slaperig uit "lekker dankje" zegt ze en lacht zwakjes "lekker geslapen" vraagt Liam "jawel jij" "tuurlijl bij jou wel"  zegt Liam en lacht. Hope eet haar ontbijt op Liam loopt naar beneden. Als Hope haar ontbijt op heeft pakt ze schone kleren en loopt naar de badkamer en stapt onder de douche. Als ze klaar is en haar kleren aan heeft gedaan loopt ze naar beneden de keuken in. Liam zit daar aan tafel "wat zit je hier lonly" zegt Hope lachend "ik wacht tot jij klaar was met douche" zegt Liam en staat op "nu ga ik" zegt hij. Hope knikt en gaat aan tafel zitten en begint haar brood te smeren voor school. Als ze klaar is loopt ze met haar bord naar het aanrecht. Als ze alles in de vaat heeft gedaan stormt Liam de trap af "klaar voor school" zegt hij "hmpf ik ook" zegt Hope ze loopt naar Liam en geeft hem een knuffel "even me tas pakken" zegt ze en rent de trap op. Ze doet haar boeken in de tas en rent weer naar beneden "klaar" zegt ze. Hope en Liam trekken hun jassen aan en gaan de deur uit "lopen of fietsen" vraagt Hope aan Liam "fiets" zegt hij "okey fiets jij en ga ik achterop" zegt Hope "okey als jij de fiets haalt" zegt Liam. Hope haalt de fiets uit het hok en gaat naar Liam. Hij begint te fietsen en Hope springt achterop. Ze vallen bijna om en schieten in de lach. Hope springt opnieuw achter op en zo fietsen ze naar school.

Ze komen op school aan "hey stelletje geef elkaar eens eem kusje" wordt er opgemerkt "niets van aantrekken wij weten wel beter" zegt Liam als hij merkt dat Hope het kut vind. "Hey meis mag ik je even lenen" vraagt een jongen aan Hope. Ze kijkt bang naar Liam hij knikt naar haar. Ze knikt, de jongen neemt Hope mee om een hoekje van de school.

just friends or more ??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu