"Is is ze ontvoerd" vraagt Hope bang "ik denk dat we een paar dagen moeten afwachten en als ze dan nog niet terug is naar de politie gaan" zegt Bas. Hope knikt en loopt de keuken in. "Ook wat drinken" vraagt ze aan de jongens. Ze lopen de keuken "ja lekker" zeggen ze. Ze gaan aan tafel zitten en gaan wat drinken. "Sorry moet weer gaan" zegt bas als ze de dinken op hebben. Hope knikt en staat op en loopt met Bas naar de deur "als ik meer weet laat ik het weten" zegt Hope. Bas knikt en loopt weg. Hope loopt naar liam "ik ga douchen voel me echt vies"zegt Hope "tuurlijk" "doe alsof je thuis bent he" zegt Hope, Liam knikt en loopt de woonkamer in. Hope loopt naar boven en gaat douhe.
Hope kom weer beneden "weer schoon"" vraagt Liam "ja beetje, blijft vies" zegt ze en begint te trillen. Hope gaat naast Liam op de bank zitten en kruipt tegen hem aan. Hope's telefoon gaat ze neemt op "ja" "je komt morgen op school ik weet je te vinden het ik pak je" zegt er iemand door de telefoon. Ze hangt snel op en begint te huilen. "Wie was dat" vraagt Liam "weet iik niet, maar ik moet morgen op scchool komen anders weet hij me te vinden en pakt hij mij" zegt Hope snikkent. "Je gaat niet naar school" zegt Liam "maar" "nee geen maar ik ben bij je bij mij ben be veilig geloof me ik vecht voor je ook al zal ik er dood bij neer vallen" zegt Liam met een brok in zijn keel. "Nee niet nodig ik ga naar school ze maken me kapot" zegt Hope en begint nog harder te huilen. "Ssstt we kijken morgen wel even" zegt Liam. Hope knikt "zullen we wat leuks gaan doen, even wat afleiding voor je" zegt Liam "wat dan" "wandeling door het park?" "Ja is goed" zegt Hope. Ze lopen de deur uit naar de park.
----------------------------------------------------------
Sorry voor een korte hoofdstuk en dat er niet heel veel bijzonders in voor kwam! I hope you like it!!!!