Hope negeert het en bestelt wat voor iedereen. Ze komt terug"zullen we het onderweg naar huis opdrinken" vraagt ze. De jongens knikken en ze gaan de starbucks uit. Hope maakt een foto van haar starbucks en zet de foto op instagram #starbucks #gezellig #love #it. Ze stopt haar mobiel weg en lopen naar huis.
* 2 Maanden later*
Hope heeft 1 maand geleden te horen gekregen dat ze haar zus hebben gevonden ze is dood aangetroffen. De politie heeft de daders opgepakt. Ze heeft het er zwaar me ze staat er nu alleen voor ze kan haar vader al een maand niet te pakken krijgen hij stuurd ook geen kaartjes meer. Bas woont nu bij Hope in huis om op haar te letten hij is als ee broer voor Hope en helt haar door de zware tijd.
Hope rent snel naar de wc ze is misselijk ze is optijd en alles wat ze die dag heeft gegeten komt er uit. "Gaat het" vraagt Liam "nee dat zie je toch" roept Hope. Ze staat op, trekt de wc door en gaat haar handen wassen en mond spoelen. "Hoe komt het dat je zo misselijk bent" vraagt Liam "weet ik niet heb ik de laaste 2 weken best vaak maar daarna voel ik me heel goed." "Wacht even ik ga even iets halen" zegt Liam. Hope knikt en gaat oo de bank hangen. Liam gaat weg en komt naar 10 minuten terug. "Hier" zegt Liam en haalt een doosje uit zijn jaszak. Hope pakt het doosje en kijkt er na "je denkt dat ik zwanger ben?" "Ja 2 maand geleden ben je verkracht weet je nog, en dat is waarschijnlijk inveilig gebeurt" zegt Liam. Hopa knik alle herinneringen komen bij haar terug. Ze leest de bijsluiter en doet wat er op staat. "Nu nog 5 minuten wachten" zegt Hope. Liam knikt en geeft haar een knuffel. "You are mt best friend ever" zegt Hope. Ze kijkt in de ogen van Liam 'wauw ze zijn zo mooi' denkt ze. "Youre the my too" zegt Liam.
De zwangerschapstest is klaar "ik druf niet te kijken" zegt Hope, Liam pakt de test uit haar handen "je bent zwanger" zegt hij en slikt even "2 maanden" zegt hij er achteraan "je hebt nog een maand om te kijken wat je wil" zegt hij aan Hope "ik hoef niet te denken ik weet het wel" zegt Hope "ik laat het niet weg halen ik ben daar streng op tegen" zegt Hope. Liam knikt begrijpelijk. De voordeur gaat open en bas komt de woonkamer binnen "wat is er Hope je bent spierwit" "ik-ik-ik ben zwanger" zegt Hope "hoe dan je hebt geen vriend" vraagt Bas Hope begint te huilen "loop je even mee" vraagt Liam aan Bas hij knikt. Ze lopen naar de gang enn daar vertelt Liam alles aan Bas. Hij komt verschrikt binne "wat erg" zegt Bas "en wat ga je doen" vraagt hij "ik hou het" zegt Hope "en dan je bent alleen staant je vader betaald dan nog wel gewoon je huis maar je hebt geen inkomen" zegt bas "ik ga op zoek naar werk" zegt Hope ze heeft in de gaten dat Bas het er niet mee eens is. "Je moet het laten weg halen je hebt geen vader" zegt Bas "weetje als je wilt dat ik het weg haal ga dan maar weer bij je ouders wonen" zegt Hope boos.