hoofdstuk 12

149 10 1
                                    

"Sorry zo bedoelde ik het niet" zegt bas, Hope loopt naar boven toe en gaat op haar bed zitten. "Hope wacht Hope" zegt liam  "wat" roept Hope boos "je moet je niet zo laten op fucken je moet doen wat je zelf wilt laat me even binnen dat praat wat makkelijker" zegt Liam "nee donder gewoon op ik heb jullie hulp niet meer nodig" zegt Hope "nee ik laat je niet vallen" "ik heb je niet nodig rot op iedereen heeft me laten stikken, dus waarom zou jij er dan nog wel voor me zijn" "omdat ik niet wil dat je alleen voor het kind moet zorgen ik wil je helpen" "nee hoeft niet, je moet je eigen leven lijden jong zijn" "nee dat wil ik niet" zegt Kiam. Hope staat op en opent de deur. Ze heeft mascara streepen over haar wangen "lieve Hope mag ik de vader van je kind zijn" vraagt Liam aan Hope "ik weet het niet oke" zegt Hope Liam loopt weg "denk er maar overna" zegt hij bot. Hope gaat huilent op haar bed zitten ze hoort de voordeur dicht slaan. Ze kijkt op haar nachtkastje en ziet haar mesje liggen. Ze pakt hem en trekt het een paar keer over haar arm. Ze haalt het bloed weg en loopt naar beneden "sorry" zegt bas als Hope de woonkamer binnen komt. "Het is al goed" roept ze best bot. 'Maar mag Liam de vader zijn of niet?' vraagt Bas.Hope  schudt haar hooft.'Waarom niet?' vraagt Bas door.'Ik kan het niet oke, ooit was hij mijn beste vriend en nu ben ik zwanger, als hij de vader is en kan het onze vriendschap koste' zegt Hope bot terug.'Geef hem een kans Hope' zegt Bas opeens.'Waarom zou ik?' zegt Hope bot.'Hij wilt alleen je helpen' zegt Bas.'Oke, oke' zegt ze dan. "Je moet naar hem toe gaan je exuus aanbieden" zegt bas tegen Hope "misschien wel ja" zegt ze en staat op. Ze loopt naar boven en pakt eerst haar mesje van haar nachtkastje. Ze trekt het een paar keer over haar arm en doet dan haar arm onder de kraan. Als het bloeden gestopt is was ze haar gezicht en gaat dan naar beneden. Ze pakt haar jas van de kapstok "ik ga" roept ze naar Bas en gooit de deur dicht.

just friends or more ??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu