¤TaeHyung szemszöge¤
-Ho-hogy mije van kinek?!- kérdeztem teljesen felháborodva.
-Nyugi Tae. Miért vagy ilyen ideges?- simította meg a vállamat JK.
-Semmi. Beszélnem kell valakivel.- hagytam ott barátomat. Muszáj megkeresnem Yoongit.
¤Yoongi szemszöge¤
Kimentem az udvarra. Nem tudtam mit kezdeni magammal, így csak leültem a padra és bámultam ki a fejemből. Helyes az amit teszek? Megéri ez nekem? Mi van ha ténylegesen érzelmeket kezd el táplálni irántam? Össze kell majd törnöm a szívét?
Gondolatmenetemet Jimin zavarta meg aki helyet foglalt mellettem a padon.
-Kérsz egyet?- nyújtott felém egy szál cigit. Óh, jó régi barátom.
-Ez kérdéses?- nevettem el magam, majd kivettem a kezéből és rágyújtottam.
Valahogy meg tudott nyugtatni. Mélyen szívtam be a füstöt a tüdőmbe és lassan fújtam ki. Régen nagyon sokat cigiztem, de egy idő után egyre kevesebbszer vettem elő. Be kell vallanom, hiányzott.
-És mizu mostanság?- kérdezte maga elé bámulva.
-Mi lenne?- kérdeztem vissza.
-Mi volt tegnap az a jelenet a suli előtt? TaeHyunggal.- fordította felém tekintetét.
-Ja, az. Együtt járunk.- jelentettem ki teljesen természetesen, de nagyon vissza kellett tartanom a röhögést.
-Mi? Te és az a.. Te és TaeHyung?! Miért? És mióta? Egy nap alatt?- bombázott le millió kérdésével.
-Állj már le. Csak szivatom a gyereket. Elszórakozok vele és ennyi az egész.- szívtam bele újra a füstölgő rúdba.
Jimin arckifejezése kíváncsiból mérgesre váltott át.
-Te egy nagyon gonosz ember vagy Min Yoongi, remélem tudod.- nézett rám morcosan.
Éppen megszólaltam volna, de nem tehettem, mert valaki a csuklómnál fogva felrántott a padról, így hirtelen kiejtettem kezemből a cigit.
-Hé! Ez drága mulatság!- néztem a földön heverő rúd irányába, majd amikor felnéztem TaeHyunggal találtam szemben magam. Egy mérges TaeHyunggal. Egy nagyon mérges TaeHyunggal, csak hogy tovább ragozzam.
-Mi van?- kérdeztem tőle.
-Mi van? Meg mered ezt kérdezni? Te tényleg egy lánnyal jársz?- szorította meg a csuklómat, mire felszisszentem. Be kell vallanom, ez a srác kurva erős.
-Te meg miről beszélsz?- nevettem fel.
-Az a pletyka terjeng rólad, hogy jársz valakivel. Egy lánnyal.- magyarázta nekem full komolyan.
-És te hiszel nekik?- kérdeztem és mélyen szemeibe néztem.
-Igen.- mondta magabiztosan. -Nem ismerlek még annyira.
-Jaj, de Tae, hisz én veled járok.- simítottam meg arcát, mire teljesen elpirult. Felkuncogtam. Nem is tudtam, hogy ennyire zavarba tudom hozni.
-Min nevetsz?- nézett rám morcosan.
-Semmin.- kuncogtam tovább.
-Undorítóak vagytok.- szólalt meg Jimin, majd felállt a padról és otthagyott minket.
-Hát ennek meg mi baja?- nézett utána Tae.
-Dunsztom sincs.- jelentettem ki, majd felsóhajtottam.
-Amúgy megtudhatnám mióta is cigizel te?- fordította felém tekintetét.
-Úgy két éve.- jelentem ki egyszerűen.
-Nem szeretem azokat az embereket akik cigiznek.- kezdte el kémlelni az iskola épületét.
-Pedig engem szeretsz.- kacsintottam rá.
-Hülye fasz vagy.- nevetett fel.
Elmosolyodtam. Ha más mondta volna rám, valószínűleg eléggé felbaszott volna. De valahogy tőle elviselem. Jól érzem magam a közelében.
¤TaeHyung szemszöge¤
¤Pár hét elteltével¤Már októbert írunk. Az idő sokkal hűvösebb lett. A fákról elkezdtek hullani a meleg színekben pompázó levelek.
A suliban minden átlagosan megy. JungKookkal sokat beszélünk. Nagyon jó barátok lettünk. Yurával is sok időt szoktam tölteni. Ő az egyetlen lány akivel ilyen jóban vagyok.
Yoongival... Igazából az utóbbi időben eléggé közömbös velem, ami be kell vallanom egy kicsit zavar, ugyanis megszoktam a szerelmes gesztusait. A legtöbb délután összeülünk együtt zongorázni. Már elég jól megy. A háziját én írom, ahogy azt ő meg is mondta nekem.
Szóval összefoglalva, unalmas.
Ma megbeszéltem Yurával egy találkozót, úgyhogy ma átjön hozzánk.
Éppen nagyban telefonoztam, mire csengettek. Lesiettem a lépcsőn, majd ajtót nyitottam. Yura volt az.
-Szia.- köszöntöttem egy öleléssel.
-Hali.- seperte ki szeméből fekete hajtincsét.
-Gyere be.- mosolyogtam rá, mire belépett az ajtón és a kanapét célozta meg. Helyet foglalt és végignézett a lakásunkon.
-Aranyos. Tetszik a stílusa.- mondta vigyorogva.
-Fagyit?- vettem elő a fagyóból egy dobozzal.
-Benne vagyok.- egyezett bele.
Odavittem a dobozt egy-egy kanállal benne.
Pár perc csend után megszólalt.
-Örülök, hogy ilyen jó barátok lettünk.- kapott be egy újabb falat fagyit.
-Én is.- jelentettem ki.
-Amúgy TaeHyung..- kezdett bele.
-Igen?- néztem rá kikerekedett szemekkel.
-Van valami amit egy ideje el szeretnék mondani.- fordította felém komoly tekintetét.
-Hallgatlak.- mosolyogtam rá.
-Tetszel nekem.- mondta könnyedén.
-Uhm... Én nagyon sajnálom Yura, de nekem van valakim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Daegu Boyz~ Taegi (태기) ff.
Fanfic"-Azt szeretném, ha megtanítanál zongorázni.- kérte a padlót bámulva. Felröhögtem. -Te ezt komolyan gondoltad?- töröltem le a nevetéstől kiszaladt könnycseppet szemem sarkából. -Keress egy zongoratanárt.- veregettem meg vállát. -Bármit megteszek cse...