👑8📝

178 29 9
                                    

- Значи затова сте дошли. Баща Ви Ви е казал. Вие не ходите по такива места, а и следобеда имахте силно главоболие. Прав ли съм?

- Сбърка само поръчителя. А теб кой те докара тук?

- Бекхюн и Чаньол ме домъкнаха. Утре поне ще имам с какво да дразня Беки.

Лухан се огледа из бара и не ги забеляза никъде.

- Ще го дразниш?

- Мхм.. Ще се закачам с него.

- За какво? - Шиумин със съжаление допи чашата си.

- Не знаете ли за него и Чаньол?

- Чувал съм разни работи, но нищо конкретно...

- Ами те... Те са заедно.

- В кой смисъл? Има много начини да си заедно с някого...

- В онзи, най-интимния.

- Ясно... А мислиш ли, че се обичат наистина или просто спят заедно? - Макар да поддържаше назаинтересована фасада, Шиумин запомняше внимателно всичко. Всяка информация бе полезна, особено щом се отнасяше за някой от братята му.

- Знам че Бекхюн наистина го обича. Не съм сигурен за Чаньол, но всеки път когато се гледат в очите сякаш очите му светват. Предполагам, че се обичат.

- Хмм... - Шиумин извади телефона от джоба си и написа нещо, след което го върна обратно. - Лулу... Смяташ ли, че е възможно един Принц на Ада на обича?

- Не смятам, че е невъзможно. Но е малко вероятно.

- И защо мислиш така?

- Няма нищо невъзможно. А пък и не мисля че е лесно да спечелиш сърцето на който и да е демон.

- Демоните нямат сърца... Или поне така се твърди. Хайде, приключвай го тоя ликьор, колата ще е отвън след няколко минутки - Шиумин се при плъзна към края на сепарето, подготвайки се да излезе.

Лухан изгълта останалия ликьор и се изправи. Тръгна след Шиумин.

- Тц.. Не ви разбирам..

- Кое не разбираш?

- Не разбирам демоните като цяло. Това беше мисълта ми.

- Че защо? С какво сме толкова по-различни от хората? Освен няколко физически разлики и способностите ни - Шиумин ги изведе от бара и кимна към колата, която чакаше наблизо. Беше голяма и черна, но нямаше марка.

Лухан се качи в колата и въздъхна:

- Виждате нещата по по-друг начин и мислите по-различно.

- Може би защото знаем истината за този свят? - попита тихо Шиумин, настанявайки се до него.

- Отново сте прав. Вече няма да захващам сериозни теми докато съм с вас.

Лухан затвори очи и едва не задряма.

- Тогава избери нещо по- леко. И никога не казвай никога - подсмихна се Принцът до него.

- Исках да ви попитам нещо от известно време. Може ли?

- Естествено, че да. Слушам те - Шиумин обърна любопитен поглед към него.

- Защо отношенията с братята ви са винаги лоши? Нито веднъж не съм ви видял да се държите като братя един с друг. Винаги се гледате студено и се карате за нещо. И рядко разговаряте един с друг очи в очи.

- Ние сме синове на Господаря на Ада. Всички искаме трона му. Но дори и това да не беше така - ние сме демони. В кръвта ни е да мразим всичко и всички наоколо - обясни спокойно принцът, обръщайки се към прозореца.

- Ето това не разбирам.. В Ада всички мразят всичко, а в Рая всички обичат всичко. Понякога имам чувството, че и двете страни го правят само за да се дразнят една друга. А и това,че ви е в кръвта, не мисля, че ще ви поречи веднъж да седнете и да поговорите като семейство. Не може само да се мразите. Не ми се струва правилно, все пак сте една плът и кръв.

- Бил ли си в Рая, че говориш толкова уверено за там? И не е вярно. Всички сме от различни майки.

- Предполагам, че е така. Това пише във всички книги които съм чел за Рая. А пък и сте от един баща.

- Книгите са плод на нечия фантазия - Шиумин говореше все по-тихо, а този път игнорира и част от думите на Лухан.

- А тогава как изглежда Рая?

- Не зная. Не съм бил там. Няма и да бъда...

Лухан се ухили и го погледна. После се отдръпна малко и скръсти ръце пред гърдите си.

Пътуваха известно време в мълчание и скоро колата спря.

- Е, Лулу. Освен ако не съм обркал адреса ти, мисля, че пристигнахме - Шиумин все още не го беше поглеждал.

- Не сте сбъркал. Приятен сън и не закъснявайте за конференцията - Лухан слезе от колата, помаха и затръшна врата.

Шиумин остана загледан известно време след него, преди да каже на шофьора да кара към неговата къща.

Ще е хубаво утре да видя този Лухан, а не свития и притеснителен, който е обикновено...

~~

LuHan_ThEdEer 💖💖

Направо се дразня на себе си колко съм редовна хд
Няма да е задълго така, спокси😇😂😂

Love In Hell > XiuHan <Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt