✭✭✭✭

371 49 5
                                    

,,Takže?" vyzvala som ho, aby začal hovoriť.

,,Takže," zopakoval.

,,Cameroon."

,,Veď dobre, už hovorím."

,,Mám ti s tým snáď pomôcť?" prižmúrila som na neho oči.

,,Nie, zvládnem to," sklopil zrak, no vzápätí sa pozrel späť na mňa.

,,Cameron?" to sa mu mám začať vyhrážať, že mu do úst napchám trblietky?

Elizabeth je veľmi inteligentná.

,,Videla si moju "sestru", nemám rád, keď sa so mnou baví pred ostatnými."
Zdvihla som jedno obočie a nechápavo na neho hľadela.

,,Išlo o mojich rodičov," pretočil očami, akoby to bola samozrejmosť a ja o tom viem všetko, ,,stačí?"

,,Em, nie?"

,,Žijem s mojou mamou a jej priateľom. Môj vlastný otec jej robí peklo zo života," nadýchol sa a pokračoval, ,,nemám ti čo už povedať."

,,Aha...to som..." aj by som to dopovedala, keby ma Cameron neprerušil.

,,Nič nehovor, budeme sa tváriť, akoby nič, dobre?"

Len som si povzdychla a prikývla.

Neviem, čo si mám o tom teraz myslieť. Neviem, ako sa mám ku Cameronovi správať. Som zmätená.

Nikdy by som nepovedala, že niekto, ako Cameron má doma také problémy.

Predsa, on je ten obľúbený, ten lámač ženských sŕdc...teda, myslím, že to tak je. Nemyslím, že je nejaký krásny, teda...nie je najhorší, ale ja...no nie.

Och, čo to tu splietaš Elizabeth?

Awojte moje krásne trblietky💙
Ako sa mi máte?😁
A čo hovorite na časť?😊
Páči sa vám?😄
Čakali ste to?😕
A Elizabeth, už nevie, čo tára😂
Žeby sa jej Cameron páčil?💙
Takže nezabudnite napísať vás názor do komentu a tiež nezabudnite na vote🌟
Ďakujem💙

💙Lol

Ps;Je záujem o ten Charakter ask? Pretože, viem iba o dvoch kladných odpovediach💙

Sparkles✅Where stories live. Discover now