☆☆☆☆☆☆☆☆☆

408 52 25
                                    

,,Dobrý deň slečna Summers."

,,Dobrý," pozdravila som pána Brooksa, znudene a znechutene zároveň.

,,Tak, tu máte pomocníka, dúfam, že budete spolu dobre vychádzať."
Určite, ja sa medzi tým naučím kakať trblietky.

,,Tiež v to dúfam, pán Brooks, veľmi dúfam," zašklebila som sa na neho, on mi to iba opätoval nechápavým pohľadom.

,,Tak ja pôjdem, užite si to."
O tom niet pochýb. Užívať si to budem vtedy, keď tento imbecil bude prilepený na stene a v očiach bude mať špendlíky.

Pán Brooks odišiel a ja som vražedným pohľadom zazrela na Camerona.

,,Taak, ako ti môžem pomôcť? Sparkle?"
Ten jeden malý...ghrr.

,,Tam sa nepribližuj!" zhúkla som na neho, keď mieril k môjmu stolu, kde mám všetky veci.

,,Fajn, fajn," rezignovane zdvihol ruky a odišiel preč.

,,Ou, nie, nie, nie. Ani tam," skoro mi stúpil na môj, z kartónu vyrobený, rok 2017-2021. Bol čierny a posiaty čiernými trblietkami, ,,Cameron? Tam nechoď."
Naštvane sa na mňa pozrel a povzdychol si.

,,Kam teda smiem ísť, madam Sparkle?" spýtal sa ironicky, prižmúrila som oči a hľadela na neho.

,,Tam," ukázala som do rohu telocvične a cmukla na neho. On iba na mňa zarazene pozrel, ,,a nehovor mi Sparkle!" odvrkla som ešte.

,,Ako si praješ, Sparkle."
Toto mám za trest? Čo som komu spravila? Zúfalo som si povzdychla a sadla si za svoj stôl.

Hello Sparkles⭐
Časť je dlhšia😄pokúsila som sa, podarilo sa 200+ slov😊
Dúfam, že sa páči💙
Komentujte a nezabudnite na vote🌟
Ďakujem💙

Venujem; Anonym_737💙

💙Lol

Sparkles✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora