Keď som prišla domov, stále som sa cítila ako obarená.
,,Elizabeth, poď sem!" zvolala mama z kuchyne aj som sa pobrala za ňou.
Za stolom v kuchyni nesedela len moja mama, ale aj moja sestra a jej "úžasný" priateľ.
,,Musíme sa s tebou porozprávať, zlatíčko," prehovorila mama, keď som si sadla.
,,O čo ide?"
,,Tvoja sestra je tehotná," povedala, akoby sa to dialo bežne. Bez žiadnych emócií.
Tak to preto vtedy plakala. Počkať, čo s tým mám ja? Načo mi to oznamujú?
Už teraz ľutujem to dieťa, bude mať úžasných rodičov.
,,Bude to vôbec človek?" spýtala som sa vážnym tónom v hlase.
,,Elizabeth!" zahriakla ma mama a tí dvaja na mňa, len zazerali.
,,Fajn, a čo ja s tým mám?"
,,Vieš, že sú obaja moc mladý a Olívia ešte študuje, takže budú bývať tu a.." Moja milovaná sestrička jej do toho skočila, tak som presmerovala svoj zrak na ňu.
,,Budeme potrebovať tvoju izbu," škodoradostne sa zasmiala.
,,No tak to, hou hou," postavila som sa tak, že som zhodila stoličku a ešte sa na nej aj potkla, ,,na to okamžite zabudnite!" zvreskla som.
,,Upokoj sa, zlatko, je to len dočasne." Tak dočasne.
,,Ešte sa to monštrum ani nenarodilo a už chcete moju izbu?!" kričala som sa nich ako zmyslov zbavená, ,,pozrite, ulica je krásny dom, isto vás s radosťou privíta," usmiala som sa.
,,Si mŕtva!" povedala moja sestra nahnevane.
,,Už sa bojím," spravila som nejakú grimasu a s tými slovami som odišla.
,,Elizabeth!" zakričala na mňa ešte mama.
,,Bla bla!" odkričala som jej a zabuchla za sebou dvere na MOJEJ izbe.
Ahojte moje krásne trblietavé trblietky💙
Dnes taká časť bez Camerona😁
Už teraz vám chýba, žeee?😂
Ale nie, nie je to vtipné 😕
Čo vravíte na túto situáciu?😔
Chúďa Elizabeth💙
Ale ona sa len tak nedá😄👊
Hádam sa vám časť páčila💙
Nezabudnite na nejaký koment a hlavne nezabudnite na vote🌟
Ďakujem💙
Ľúbim vás💙💙Lol
YOU ARE READING
Sparkles✅
Short Story,,Čo máš stále s tými trblietkami?" ,,Páčia sa mi,"odvetila som pokojne. ,,To som si všimol," povedal mierne naštvane, ,,kvôli tebe ich mám vo vlasoch!" vykríkol a snažil sa tie trblietky dať z vlasov preč. ,,Hm, pravda. Teraz vyzeráš aspoň trocha k...