Posledné dva dni. Dva dni na dokončenie malých detailov. Už sa teším, keď to bude celé hotové.
Jedna vec ma mrzí. Vôbec mi nedovolili použiť toľko trblietavých vecí ako zvyčajne. Veď, trblietky by to tu viac oživili. Vôbec nevedia, čo je naozajstná výzdoba.
,,Ahoj moja krásna Sparkle," Cameron ma zo zadu objal a položil mi hlavu na rameno.
,,O čo ti ide?" odstrčila som ho od seba a pozerala naňho s pozdvihnutým obočím.
,,O nič...možno," zamrkal a uškrnul sa.
Zhlboka som sa nadýchla a vošla do zborovne, kde boli ešte nejaké obrusy.
Chcela som ísť odtiaľ von, no Cameron mi v tom bránil.
,,Preskočilo ti?"
,,Nemyslím," zaškeril sa na mňa a ďalej sa opieral o zárubňu.
,,Chcem prejsť."
,,Niečo ti v tom bráni?" ten jeho pohŕdavý tón v hlase, ma neskutočne iritoval.
,,Áno, ty!"
,,Ja?"
,,Ty!"
,,Tak dobre, ja ťa pustím," odstúpil od dverí.
Myslíte, že ma pustil? Áno, teoreticky, no hneď na to, ma uväznil v jeho objatí.
Stalo sa mu snáď niečo?
,,Ale no tak, uvoľni sa Elizabeth. Ja odídem a už sa nikdy neuvidíme," zasmial sa, no ja som zamrzla. Jednak z toho, že ma prvýkrát oslovil mojím menom a po ďalšie, nejak som si to neuvedomovala, no asi...asi mi bude chýbať.
,,Vieš moje meno," skonštatovala som.
,,Viem, od začiatku, ten tvoj zošit bol veľmi pôsobivý a tvoje meno na ňom."
,,Prečo si ma tak nevolal?"
,,Mám ťa volať Elizabeth?"
,,Em...nie, nemusíš," popravde, bola som rada, že ma nevolá menom.
Bolo to niečo iné. Niečo iné, čo iným už nebude, pretože už nebude žiadny Cameron.
Ajojte moje zlatíčka trblietávé🌟
Ako sa mi máte?😊
Dokonca už len dve časti😓💙
No buďme pozitívny💙Ako sa vám páči časť?💙
A čo hovorite na Camerona?😂nejaký je dotieravý 😁💙Nezabudnite na nejaký ten komemt a hlavne dajte vote🌟
Ďakujem💙💙Lol
YOU ARE READING
Sparkles✅
Short Story,,Čo máš stále s tými trblietkami?" ,,Páčia sa mi,"odvetila som pokojne. ,,To som si všimol," povedal mierne naštvane, ,,kvôli tebe ich mám vo vlasoch!" vykríkol a snažil sa tie trblietky dať z vlasov preč. ,,Hm, pravda. Teraz vyzeráš aspoň trocha k...