Fajn.. Mávla jsem rukou nad mámou která mě přemlouvala asi 10 minut abych se s ní la kouknout na film.Z postele jsem vyla jenom v kalhotkách a volný krátkým tričku.Nebaví mě moc filmy s mamkou,proto jsem dělala e jsem usla.Máma zpozorovala e ''Zpím" a poslala mě do postele.Tam jsem se koukala na FB ( Přesněji na Baxtrixe ) a poslouchala písničky a.. no vi víte prostě typicky.A potom jsem cítila jak moje víčka padají.Chtěla jsem jetě prohlíet FB ale moje víčka v tu dobu byli víc silný jak moje snaha udret je otevřené.
Ráno
Vzbudila jsem se ve 3 ráno.Ano sama nevím co mě to napadlo.
"NUDAA" zařvala jsem pod duchnou kdy jsem se koukala na kámočina videa. Přesněji "videa" Má 7 odběratelů,bere si příklad z Baxe na videích vypadá roztomile ale teď kdy díky němu Kačka ( ta kámoka ) začala kačka natáčet na YT bych ho nejradi odstřelila.Po hodině jsem se zmohla vstát z postele.EEEEEM.... to bych nebyla já kdyby jsem nehodila drku o své boty."Můj prst!!!" chytla jsem se za něj a přitáhla abych si ho pofoukala a potom jsem la do kuchyně."TWL jsem líná jsi dělat snídani" Vytáhla jsem z ledničky jogurt a pomocí ličky jsem ho do sebe solila jak z ústavu.Pak jsem odběhla do pokoje hodila na sebe podprdu kalhotky kraťase tričko mikinua moje nike botičky.Popadla peny a jela do parku.Mám to daleko tak jsem nejdřív jela autobusem.Cvakla jízdenku a sedla si.Koukla jsem se vedle sebe kdo tam sedí a... Zatajil se mi dech.. byl tam Baxtrix který si mě od hlavy a do země prohlíel a usmíval se.Jeho oči se zastavili u mích.Usmál se na mě a řekl " Ahoj,jsem těpán"
Tak jo Sáro nádech výdech.. "Ahoj,já Sára"
Baxtrix:
Jel jsem autobusem do města.Koukám do mobilu a na jednou slyím cvaknout jízdenku a sedne si někdo vedle mě.Můj pohled zamířil přímo na ní.Byl jsem udivený byla tak krásna."Ahoj,jsem těpán"vypadlo ze mě.chvílku jsme mlčeli a po ti ché pomlce řekla "Ahoj,já Sára".Nevěděl jsem co dál tak jsem čekal jestli neřekne něco ona.
Sára:
Po představení jsme mlčeli.Přeruila jsem ticho a řekla "Kam jede?" Jedu do města ty? "Do parku"usmála jsem se na něj,úsměv mi oplatil.A zase ticho,tentokrát se zeptal on mě "Kolik ti je"Hodila jsem na něj takovej face e proč tě to zajímá "18 v Březnu 19 proč" Jen tak mě je 21.Hele nezná mě z YouTube? V hlavě jsem panikařila ale tělo bylo uvolněné aby to nevypadalo jako bych měla křeč."Jop"vyhrkla jsem.A jaktoe si nechtěla fotku nebo podpis? "Nerada obtěuju lidi" (usmála jsem se) "Zastávka Parkcentrum" Hlásili a já se postavila abych se připravila na výstup.Ale těpán mě chytl za ruku a řekl "Můu telefoní číslo?"Necápavě jsem čuměla do jeho očís otevřenou pusou."N-N-No DDobře" vykoktala jsem a on mi podal propisku a na ruku jsem mu napsala telefoní číslo
Baxtrix:
Mám její číslo.Potřeboval jsem vědět její věk protoe vypadala na 16.
Dobře pro dneek vechno lidičky Jo a dnes 486 slov mějte se pěknně a já jdu psát dalí díl
YOU ARE READING
Komedická Parta
MizahAhoj, Já jsem Sára.Je mi 18 let v Březnu mi bude 19. Mám Dlouhé hnědé vlasy se světlejšími hnědými přírodními pramínky,hnědo zelené oči ( spíše zelené ). Výšku mám 175 cm. A jsem asi ta nejšťastnější holka na celým světě. Ještě než jsem si našla sv...