Hey, ik ben Maddy of eigenlijk Madilyn Jones en 17 jaar oud en heb donkerblond haar en groene ogen.
Ik hou van zwart maar ben geen gothic.
Ik heb een broer van 20 die op zichzelf woont. Ik zie hem eigenlijk niet heel vaak.
Zelf woon ik in Amerika in Hamilton en ik zit op hamilton high school in mijn examen jaar.Ik hou van uitgaan, feestjes enzo.
Mijn ouders geven me veel vrijheid wat ik heel fijn vindt.
Ik heb nooit echt geluk met jongens en vindt altijd de verkeerde maar toch blijf ik ze opzoeken het is een soort verslaving.Maar toen ik met mijn beste vriendin Lindsey in een discotheek danste.
Keek een jongen mij aan, zoiets dat ik nog nooit had gezien.
Het was een moment dat ik eigenlijk niet goed kan beschrijven.
Op 15meter afstand kon ik in zijn heldere groene ogen kijken.
De jongen had warrig en ongekamd haar en ze blouse zat scheefgeknoopt en toch was ie onweerstaanbaar knap.
Lindsey vroeg:"Waar ben jij naar aan het kijken?" "Ik ben verliefd" zei ik. En ze probeerde mijn ogen te volgen. Volgens mij staarde we elkaar wel voor een eeuwigheid aan maar het waren 5seconden.
Totdat hij verder liep.
Waar ging hij heen? Mijn droomman.
Eerst Lindsey zoeken dacht ik.
Ik probeerde me door zwetende mensen te wurmen.
Toen voelde ik een hele pijnlijke steek door me lichaam.
Ik zag Lindsey zoenen met mijn droomman.
Waarschijnlijk denk je nu van Maddy waar maak je je zorgen om het is een jongen die je totaal niet kent.
Maar ik voel me boos worden woedend zelf.
Ik loop naar Lindsey en sla haar vol op in haar gezicht met tranen in mijn ogen.
"HOE KAN JE ZO ZIJN!"
Ik schreeuwde het zo hard dat mensen om ons heen een kring begonnen te vormen waar Lindsey de jongen en ik middenin stonden sommige gingen door met dansen en sommige keken ons aan.
Ik zag Lindsey me met openmond aanstaren.
De jongen liep weg.
"Ik snap niet dat je dit hebt kunnen doen. Je wist al dat ik hem leuk vond meer dan leuk zelfs." "Ja maar toch zoende hij met mij en niet met jou en je kent hem toch niet." Toen kon ik mijn woede niet meer inhouden en sloeg haar nog een keer dit keer harder.
Zei:"Je bent mijn vriendin niet meer."
"Ik ben nooit je vriendin geweest."
Dat waren de woorden die ze had gezegd.
Ik ben nooit je vriendin geweest.
Ik kon me tranen niet meer inhouden en liep naar buiten.
Ik begon na te denken.
Ze had gelijk ik kende die jongen geen eens. Alsnog deed het pijn.
Ik hield een taxi aan en ging naar huis.
Ik wist niks van die jongen letterlijk niks.
Al snel viel ik thuis in slaap.Die ochtend was het maandag school dus.
Ik ging douchen, omkleden, deed me make-up, ging eten, tandenpoetsen en alles wat nodig was totdat Jay me kwam ophalen.
Jay was een hele goede vriend van mij en mijn buurjongen.
Ik vertelde alles zo'n beetje wat er gisteren allemaal gebeurd was en hij luisterde aandachtig.
Hij zei:"Denk je dat je die jongen nog steeds leuk vindt?"
Dat was eigenlijk een vraag waar ik nog niet eens over heb nagedacht.
"Ik weet het niet."
"Ga je het nog goedmaken met Lindsey denk je?"
"Nee, dat weet ik eigenlijk wel zeker."
Toen we op school waren nam ik afscheid van Jay en liep naar mijn kluisje.
Ik wachtte op Jade ook een goede vriendin van mij.
Daarna liepen we samen naar lokaal 107 we hadden geschiedenis.Toen we uit waren moest ik alleen naar huis want Jay moest blijkbaar nakomen.
Ik was me fiets aan het pakken en ik voelde ogen in mijn rugprikken.
Ik draaide me om en zag niks.
Hhm raar?
Toen ik me weer terugdraaide schrok ik me lam.
Oke het was Mason maar.
Hij zat bij me in de klas en was niet lelijk.
"Sorry hahah ik wilde je niet laten schrikken."
"Maakt nie uit, wat is er?"
"Ik wilde vragen of je met me op date wilde?"
"Uhhm oke isgoed."
"Vanavond 20:00 bij Starbucks?"
"Prima."
Waarom vroeg hij mij mee uit?Het is nu 19:45 dus ik pak me fiets en ga naar de Starbucks.
Toen ik was aangekomen ging ik alvast zitten met mijn ogen op de deur gericht.
Ik zag Lindsey binnenkomen en ze liep richting mijn tafel.
"Hahahah hoi Madilyn, dacht je nou echt dat Mason jou zou uitvragen? Tuurlijk niet hij maakte maar een grapje en laat jou stikken hij deed het voor mij, lief he?"
Ik kan niet niet geloven dat Mason dat heeft gedaan.
Ik ging de winkel maar weer uit naar me fiets toe en fietste Masons huis.
Hij deed de deur open en zei: "Sorry Maddy duizend keer sorry ik had het niet moeten doen."
"Waarom deed je dat?"
"Het moest van Lindsey, je kent haar."
"Ja ik ken haar maar dat heeft niks te maken met wat jij bij mij had geflikt."Thuis aangekomen dacht ik dat ik afleiding nodig had dus ging in me eentje naar de club.
Ik voerde mezelf dronken en zoende de eerste knappe jongen die ik tegenkwam en hij deed mee.
Daarna begonnen we allebei te hijgen en hij deed mijn shirt uit en zocht naar mijn bh-sluiting.
Ik deed zijn shirt en broek uit en begon hem afterekken.
Hij deed mijn slip uit en deed 2 vingers bij mij erin.
Ik kreunde.
Nadat hij was klaargekomen begon hij mij te beffen en ik kwam ook.
Daarna ging hij in mij en begon hard te stoten. Hij kneep in mijn borsten en zoog er aan ik hield een zuigzoen op mijn borsten er aan over toen hij stotend nog een keer klaar kwam stopte we.
Ik trok me kleren weer aan, hield een taxi aan en ging naar huis.
Toen ik weer nucher was dacht ik na wat ik had gedaan?
Waarom deed ik dat?
Wie ben ik?
________________________________Dat was hoofdstuk 1
Ik hoop dat jullie hem leuk vonden.
Laat even weten wat je er van vond, graag een eerlijke mening want anders heb ik er niks aan.
Spelfouten of foute interpunctie zou ik ook fijn vinden als dat wordt gemeld!
Dankjewel voor het lezen
x Daniek
JE LEEST
Can't help falling in love
Lãng mạnHey, superleuk dat je mijn boek leest hier 1 waarschuwing * Er kunnen seksuele gebeurtenissen in voorkomen Oke meer zijn er volgens mij niet als het wel zo is sorry daarvoor. Heel leuk dat je mijn boek leest!