Babacık diyebilirsin -8-

980 61 63
                                    

Selam!

Bu bölum bi garip oldu ama neyse, Böyle bir bölüm yazmak zorunda kaladım

Anlayış gösterin. Yav

Sizi Seviyorum <3

Iyi okumalar chingalchunklar♥ kkk~

□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□

Güneşin ışığıbodaya doldrup Jungkook'ın purusuz yüzünu gıdıklaması ile Jungkook gözlerini araladı,

Gözlerini ovalayıp yataktan kalkarken,  Başına giren yabancı bir ağrı ile Inledi, iki elini başında sabıtledi ve geri yatağa yattı.

Dün olanlar gözunu önünde tekrar canlanırken, Jungkook kaşlarını tekrar çattı,

Dün ilk defa soju'yı ağzını alması iken fazal kaçırmıştı, Ah, Bu hıs berbattı, Başı omzundan kopacak gibi ağrırken Jungkook dişlerini sıktı ve yataktan doğruldu.

Şuan ne durumda olursa olsun kalkması lazımdı, Bugün hesap sorulması gereken -Dünku-  işler vardı,

Hem, Kahvaltı yapılması gereken zamanda gelmişti, bilirsiniz Kim JoHyung kahvaltıya geçikmekten hoşlanmaz.

Ah Bu ev, Ve bu kânunlar.

Jungkook  hâlâ iki eli başında iken banyoya yönaldı.

Dün olanları hatırlamıyordu, Tabikide Jimin ve Taehyungla alakalı olanları hatırlıyordu Ama sarhoş olduktan sonra ki hiçbir şey'ı hatırlamıyordu, sanki o an Hafızasından silinmiş gibidi.

Mesela, Dün eve nasıl yada Kiminle geldiği onu yatağına kadar getiran kimdi?
Bilmiyordu,

Ama büyük ihtimal  jimin'di (!)

Jungkook zaten sızlayan başından fazla düşüncelarden kurtulup Banyo'ya girdi ve suyu hazırlayıp, Pekta soğuk olmayan suy'a kendini bıraktı,

15 dakika'dır aldığı duşdan sonra kuvvettan çıktı ve beyaz renkli bornozu üzerine geçirip Banyo'nun beyaz kapısından çıkıp geniş odasına girdi.

Ve odaya girer girmez görduğu şey yerinden sıçramasına sebep olmuştu,

Şuan karşısında kapıya yaslanmış, kollarını göğsunde birleştırmış bi adet Taehyung duruyordu.

Taehyung jungkooku başdan aşağa süzerken Jungkook bornozla olduğunu hatırlayıp heman açık kalan yerleri kapatmaya çalışmıştı.

"Neden odama girdin?"

Jubgkook sinirle sorduğu soru ile Taehyung sırıtmış ve Jungkook'a yaklaşmaya başlamıştı.

Jungkook geri geri gittikçe taehyung üzerine doğru geliyordu, sanki bir ülkeyi basmak için gelen düşman askerlar gibi.

Jungkook'un omzu sonunda duvar ile karşılaştığında yutkunmuş ve iyice duvara yaslanmıştı,Sanki duvarın içini girip gidecekmiş gibi, Taehyung ise hâlâ minik adımlarla üzerine doğru gelmeyi devam ediyordu, Sınırları zorlaştırmaya çalışıyormuş gibi.

Esmer olan Jungkookun heman dibinde durdu ve iki elini genç çocuğun iki yanına sabıtladı.

Bu hal oldukçak rahatsızdı jungkook için.

Jungkook tekrar yutkundu ve karşısınde ki büyüyuğunı koyu kahvereng gözlerine kendi masum gözlerini dikti.

Iki gençin bedenlerinin arası sentimler kalırken, Odani kaplayan tek ses Taehyungun derin nefesleri ve Jungkook yutkunmalaridi, ve birde Kalp atışları, Jungkookun kalp atışları,

~Little Bitch~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin