Bu bölüm biraz açıklayıcı bir bölüm oldu.
Sizi Seciyorum~
-----------------------------------------------------------
Jungkook, hâlâ taehyungu kucağında iken artık tepinmeyi bırakmıştı, Artık sessizce yüzünde ki her hücreni izliyordu.
Taehyungda hızlı adımlarla eve doğru adımlarken, Ara sıra kucağınde ki bedene bakıp - onu kendisini izlediğini görünce- gülümsüyordu.
Jungkook, biraz önce ki sözlerin hâlâ etkisinden çıkamamıştı, Ne demek istemişti?.
Jungkook, sorup sormamak arasında gelip giderken, Sormayı seçmişti, Gerçekten merak ediyordu, Çok kes bıraktım derken neyi ima etmişti.
Jungkook, kendinde konuşmak için cesaretı bulduğunda konuşmak icin ağzını açmıştı, Ki. Onların heman yanına hızla fren yapıp duran araba yerinden sıçarmasıni sebep olmuştu.
Taehyung, Kaşlarını çatmış yanlarında duran arabaya bakarken bir küfür savurmuştu.
Biraz sonra arabadan inan Yugyeom, Taehyunga ve kucağınde ki jungkooka bakmıştı,
Jungkook, Yugyeoma bakıp gülümsemeye çalışsada, Şuan ki durumda gülmemek daha iyi fikirdi.
Taehyung, Yugyeomu görer görmez Jungkooku daha sert kucaklamıştı, Sanki yugyeom onu alıp götürecekmiş gibi.
Jungkook, Bastırıldığından dolayı ağzından bir inilti kaçmıştı,
"Bebeğim?"demişti yugyeom, Jungkooka endişeyle bakarken.
Jungkook onun evinde kaldığı zaman, Bir bebek gibi hergün mızmızlandığı için, Yugyeom onu bebek demeye başlamıştı daha sonra ise bu Bebeğim'e dönüşmüştü.
Taehyung, duyduğu kelime karşısında heman bakışı sertleşirken, Jungkook Taehyungu elinde ki damarlara bakıp bir an ürkmüştü.
"Bebeğim?"demişti taehyung, sorarcasına.
Jungkook, bir birine öldürücü bakış atan ikileyin arasında gidip gelirken, Lafını yütmüştu.
"İndir heman Jungkook'u!"demişti, emir verercesine.
"İndirmezsem ne olucek!?"demişti aynı ses tonu ile taehyung.
"Yemin ederim, Ağzı burnunu dağıtırım seni Taehyung, Jungkookla oyun oynamayı bırak artık!" Yüskes sesle bağıran yugyeom, Jungkooku yerinden sıçramasına sebep olmuştu.
Jungkook, Hâlâ taehyungu kucağında iken, İkisini kavgasını izlemekten başka birşey yapmıyordu.
"Denesene!"demişti taehyung, Jungkook iyice kucağına yerleştirirken.
Bunların kavga etmeleri belli di.
"İndir beni!"dedi kısık sesle.
Taehyungu bakışı heman jungkooka yönelmişve biraz olsada yümşamıştı.
"İndirmem!"demişti, gözleri ile jungkookun gözlerini işgal ederken,
"Bu sefer Bırakmam!"Jungkook, derin nefes verdi ve taehyungu koyulaşmış gözlerinden gözlerini çekip, yavaşça hareketlendi ve tepkisizce duran Taehyungu kucağından indi.
Jungkook, en sert bildiği ifadeyi yüzüne yerleştirirken, Taehyung ona yalvarırcasına bakıyordu, adeta.
Öyle bir bakıyordu ki, Bakışında pişmanlık vardı, Yoğun bir pişmanalık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Little Bitch~ TaeKook
FanfictionJungkook: "Ben senin için ne ifade ediyorum, Hyung?" diye sordu Genç çocuk, karşısınde ki ifadesiz bakan esmere, Taehyung:" Sen benim için Küçük Sürtük'den başka birşey ifade etmiyorsun!" dedi. Yaoi: BxB, Couple: TaeKook, YoonMin, NamJin,