Seni sevdiğime pişmanım -16-

708 38 82
                                    

Selammm~

Bu yazarınız ne iyi değil mi, Geceleri uyumadan sizin için bölùm yazıyor x-x

Harşey Sizi Sevdiğim için*

Iyi okumalar~

Vote ve yorum istiyorummm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Düğün Günü:

"Çok güzel olmuşsun Bayan Jeon"demişti jungkook, Aynadan kendisine bakıp, gelinliğini inceleyen Bayan jeona.

Bayan Jeon, Oğlunu iltifatı ile gülümsedi ve biricik oğluna yaklaşıp, Sımsıkı sarılmıştı.

"Teşekkür ederim bebeğim,"

Jungkook, Bügün gelin olan Annesine sımsıkı sarılırken, Neden duygulandığını bilmiyordu.

Jungkook, Bayan Jeona biraz daha sarılı kalırken, Kapıya sırtını dayamış, iki elini önùnde birleştirip onları izleyen taehyungu görünce heman Annesinden ayrılmıştı.

Taehyung'u yanında iken Annesine yaklaşmak istemiyordu, Neden mı?.
Çünku o gün Taehyung çatıda Annesini bir kadın tarafından öldürdulduğunu söylemiş ve ayrıca o gün Jungkook onu odasına götürena kadar 'Anne'diye sayıklamıştı.

Taehyung, ne kadar güçlü görünmeye çalışsada, Onunda harkesda olduğu gibi bir zayif noktası vardı.

Zayif noktası...Annesidi.

Ve jungkook bunu anlamıştı.

Onun için Jungkook Anne bebeği olarak görünmek istemiyordu, Taehyungu gözünde.

Taehyungu acısını azaltamazdı, ama en azından acısını paylaşbilirdi, değil mi?

"Ah! Taehyung çok yakışıklı olmuşsun!"diye iki gencin bakışmalarını bozmuştu Bayan Jeon,

Jungkook, Annesini sözü ile gözlerini heman Taehyungu üzerinde gezdirmişti.

Gerçekten çok yakışıklıydı.

Üzerini giydiği siyah takım elbise ve onun üzerini süsleyen sarı simler resman Karanlıkteği güneşi andiriyordu.

Gözlerine taktığı mavi lensler ise dibi görünmeyen okeandı, jungkook o an sadece bir lens olmak istedi....

Kumral saçları ise Yünan tanrısı bile utandırırdı.

Jungkook hafifçe yütkünup karşısınde ki Aşık olduğu çocuğu incelemeye devam etti.

Zaten, istesede gözünu alamıyordu ki.

"Sizde güzel olmuşsunuz Bayan Jeon...uhm yada... Bayan Kim!"diye alaycasını konuşmuştu taehyung ve bu jungkooku kendisine gelmesine sebep olmuştu.

Jungkook, alayca konuşan taehyunga bakıp kaşları istemsizce çatıldı.

Çünkü, biliyordu Taehyung alayca konuştuğunda bir belanı illaki getirmesini.

"Hyung?"dedi,
Neden seslendiğini dahi bilmiyordu,sadece ortada ki gerginliği bozmak için yapmıştı.

"Efendım, KARDEŞIM (?)"diye üstüne basa basa konuşan taehyung, Jungkooku hayal kırıklığını uratmıştı,

2-3 gündür, yani o çatı da olan olaydan sonra araları biraz iyileşmiş gibi di,

Ve bundan jungkook çok mutluydu.

Ara sıra konuşuyorlar ve bir birlerine bakıp gülümsuyorlardı.

Jungkook için bu bile yeterdi.

~Little Bitch~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin