Ağlama kıyamam Sana -20-

672 44 55
                                    

Selam~

Bölum çok geç geldi, Üzgünüm😞

Bu bölüm pek.içime sinmedi ama umarım bayanırsınız~

Oy sınırı: +15

Sizi Seviyorum♥

Bolca yorum ve vote atın ehehe

     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Üstüne hafif bir hırka atıp, Kapıya doğru ilerlemişti Jungkook.

Jimin ise tırnaklarını dişlerini arasına almış ayağı ile ritim tutuyordu.

Taehyungu bu eve kadar sarhoş olarak gelmesi onuda şoka sokmuştu. Jimin ne kadar merak etsede Jungkook ona burada beklemesini ve sakın araksından gelmemesini söylemişti.

"Sikeyim seni Jiungkook, Meraktan gebericem."diye söyelne söylene koltuğa yerleşen jimini önmesemeden kapıdan çıkmıştı. Jungkook

Jungkook, Kapıdan çıkar çıkmaz yüzüne vuran rüzgarla titremişti. Hırkasını dahada üstüne çekip -Arabasanı yaslanan sarhoş- Taehyunga doğru ilerlemişti.

Zar zor ayakta duran taehyung, Jungkooku görmesi ile yüzünde bir tebessüm oluşmuştu.

"Jungkook'um"demişti, kendise doğru gelen jungkooka bakarken.

Taehyungu sözleri Jungkooka -rüzgardan öte- bedenini titretirken, Soğuktan ölmemek için dua etmişti.

Taehyungu yaklaşınca adımlarını yavaşlatan jungkook, beş dört adım ötede durmuştu.

Ona yaklaşmak istemediğinden değil.

Biraz önce Jimini anlattıkları yüzünden, Şuan herşey karışmışti.

Dün dan sonra onun karşısa çıkmamaya yemin etmişti, Ama bügün taehyung bu halde gelince, Jungkook yine dayanamamıştı.

"Neden geldin?"demişti, Bildiği en soğuk sesi ile.

Taehyung hafifçe kıkırdamış ve yaslandığı arabasında doğrulup, Jungkooka doğru adım atmaya başlamıştı.

jungkook o an ne yapacağını şaşırmıştı. taehyung ona doğru yaklaşırken orada put gibi kalmıştı.

Tam karşısında duran taehyung, Jungkooku belinden sıkıca tutmuş ve kendine çekmişti.

Jungkookun irisleri büyürken, Kalp hızlılığından dolayı titrek bir nefes vermişti.

Içkiliğin kokusunden nefret eden Jungkook. O an Taehyungdan gelen leş gibi içki kokusunu umursamamıştı bile.

Taehyung, gözlerini jungkookun yüzlerinde gezdirirken hafif gülümsemişti. Jungkookun minik kırmızı dudaklarında gözleri takılı kalırken, hafifçe yütkünmuştu.

Jungkook, dudaklarına bakan Taehyungu görünce yüzü pembeye dönüşmüştu. Taehyungu kollarını arasında hafifçe hareketlenip, dıkkatı dudakalrından çekmek istemişti.

Hareketlendiğinden dolayı, Ön tarafı bir sertliği değmiş ve ikiliyide hafif inletmişti.

işte bu son damal olmuştu.

Kendini zor tutan Taehyung, Aç kurt gibi  jungkookun özlediği boynuna saldırmıştı, adeta.

Bembayaz pürüsüz boynunu emiyor, ısırıyordu, Ve arkasından kelebek öpücüklerle süslüyordu.

jungkookun, Her saniye daha da hızlanan Kalbi artık yerinden çıkacek gibi atıyordu, Heyacandan titreyen bedeni kendini zor tutuyordu.

Bu Öpücükler öncekiler gibi değil di...

~Little Bitch~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin