Öhm Öhm,
Ben yine geldim, sjdhhdhNeyse! Bu bölumde biraz kaafnız karışıcek, Ama babane. (Şaka)
Bölum sonunda fikirlerinizi bildirin ona göre yazıcam yb
Sizi sevdiğimi biliyorsun değil mi Minnoşalarım? ♥
Hadi öptum (^3^)
Iyi okumalar~
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
"Jungkook! Ben geldim,"
Bayan jeon kapıdan girerken oğlun'a seslenmişti. Oğlunu ilk günden yalnız bırakıp gittiği için üzgun hissediyordu.Ama bi taraftan gitmek zorundaydı'da..Bugün yoğun gecmişti, çok yorulmuş olsada oğlunu gönlunu alamаk için elinden gelenini yapacaktı.
"Jungkook!" Bir daha seslenip artık tamemen Jungkook'un yatak odasına girdiğin'de, Melekler gibi uyuyan oğlunu gördu.
Jungkook, Annesi gelen'a kader biraz oteli gezmiş sonra televızyon izlemişti, Annesi gelmeyince sıkıntı'dan uyuya kalmıştı.
Bayan Jeon, Melek gibi uyuyan oğlun'a yakınlaştı, yüzunu okşayıp açık kalan omuzalrını örttu.
"Üzgünum oğlum! Seni yalnız bıraktım, Ama yarın bu telafi edicem,"
Uyuyan oğlunu yüzünu okşarken bi yandan'da konuşuyordu.
Jungkook yüzüne değen hafif eller sayesinde gözlerini aralayıp biraz mayışlasada sonra tekrar kapatmıştı."Oğlum! Umarım yarın sana vereceğim haber yüzunden yine bana küsmezsin,
Ben'i anlaman'ı umut ediyorum."Telaşliydi, Bayan jeon. Oğlun'a nasıl söyleceğini'de bilmiyordu hatta. Bunu geçelım'de en korktuğu şey Jungkook'un vereçeğı tepkisi'di.
Jungkook'u kıpırdanmayı başlayınca, heman yataktan kalktı, oğlunu güzel uykusunden uyandırmak istemiyordu.
Oğluna son bir defa bakıp kapıya yönel'di.
Kapıdan çıkacekken. Oğlunu uykusu içinde mırıldandığı şeyle kaşlarını çatmiştı."Ben sürtük değilim, efe--
*****
"Jungkook! Hadi çabuk ol,"Iki saattir hazırlanamayan oğlunu kapısını tıklayıp, konuşuyordu.
Uyandırması zaten çok uzun sürmuştu.
Şimdi ise hazırlanması ondan daha uzun süruyordu."Hadi Jungkook, Kızlar gibi süslenmey'i bırakta, Çık artık!"
"Geliyorum, Bayan Jeon"!
"Hala 'Geliyorum' diyor ya, iki saattı ayni kelimeyi kullandığını farkındamısın oğlum,"
Kapı'nın arkasında beklemekten sıkılan Bayan Jeon, sinirlenmeyi başlamıştı.
"Ban kahvaltı'ya iniyorum jungkook, süslenmen bittiğin'de gelirsin," diye iki saat önce rezavasyon verdiği restoran'a doğru gitti.
Jungkook, Çoktan hazırdı sadece dün Bayan Jeon'u çok beklemişti ve şimdi onuda bekletmek istiyordu. Dün çok fazla beklemiş ve sıkılmıştı
"Bu kader bekletmek yeter,"deyip, çantasını alıp odasın'dan çıktı. Bugün gezmeye gidicekler'di ve onun için baya hazırlanmıştı,Jungkook.
Seul'ı heryeri'ni - Annesi ila beraber- gezmek istiyordu. Odadan çıkıp -kırmızı halı sarılmış,uzun- koridor'da zıplaya zıplaya ilerlemeyi başldaı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Little Bitch~ TaeKook
Fiksi PenggemarJungkook: "Ben senin için ne ifade ediyorum, Hyung?" diye sordu Genç çocuk, karşısınde ki ifadesiz bakan esmere, Taehyung:" Sen benim için Küçük Sürtük'den başka birşey ifade etmiyorsun!" dedi. Yaoi: BxB, Couple: TaeKook, YoonMin, NamJin,