Bеn'i en çok yaralıyacek olan evde Yeni hayat -4-

931 73 71
                                    

Bu bölum hiç içime sinmadı ama umarım byanırsınız!

Sizi Seviyorum♥

Iyi okumalar Minnoşlarım♥

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆※※※※※※※※◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆"Sen burada ne arıyorsun Jimin, Taehyung nerede" Kim JooHyun kaşları çatılmış bi halde Jimin'e bakıyordu.

Jungkook ve Bayan Jeon'da durumu anlayamayıp, şaşkınlıkla olanları izliyolar'dı.

Jimin başi eğik bi halde barmaklar'ı oynuyor ve Kim JooHyun'e bişey söylemek istercesine boğazını temizliyor ama konuşmadan tekrar susuyordu.

"Konuşsana Jimin, Taehyung nerede?" Sabrı tükenmişcesine bağıran Kim JoHyun, Her kezin irkilmesine neden olmuştu, Ama bu onun umrunda değil gibi duruyordu.
Jimin hala barmakları ile ilgilenirken konuştu:

"B-Baba, Taehyung gelmek i-istemediğini söyledi,"

"Ben, Taehyung bugün burada, bu masada olucak dememişmiydim!?"

Şuan ortam baya gerginleşmişti, Kim JoHyung baya sinirli duruyor ve hiç birşeyi umursamıyordu, Bayan jeon ise Kim JuHoyun'ı bu hallerini çok görmuş olduğundan korkmuyor, ancak endişeleniyordu çünku Jungkook ile ilk tanıştırmasında oğlunun aklında evleneceği adam'ı kötu biri olarak kalmasından korkuyordu.

Bayan Jeon, Kim JoHyun'u sakinleştirmek amacıyle Kim JoHyun'ı elin'i eli ile örttu.
"Lütfen.. Sakin ol, Hayatım!"

Bayan Jeon ve jungkook'u burada olduğunu hatırlayan Bay Kim, telaşla annane çocuğa baktı, Gerçekten, Sinirden onları bile unutmuştu.

"Ah.. Ben birden sinirlendim, Kusura bakmayın!"

Bay Kim, kravatını gevşetip konuştuğunda Jungkook ona gözdevirip Jimin'e baktı.
Görduğu şeyle kıkırdamadan edememişti. Jimin hala aynı pozisyon'da gözlerini yerden çekmeden duruyordu.

"Hey!.."

Jungkook dayanamayıp Jimin'e seslendiğin'de jimin bi zahmet gözlerini yerden çekip Jungkook dikmişti.

"Otursana.. Jimin!"

Biraz önce Bay Kim Jimin diye seslenmesiyle, Jungkook bu isimi aklına kazımıştı.

Jimin, Jungkookun teklefi yüzunden biraz şaşırmıştı, biraz düşündu Jımın, sonra oturmak için izin sorarcasına Bay Kim'e baktı.

Bay Kim Jimin'e gülümsediğinde, Bunu 'otutbilirsin' anlamında anlayarak, Jungkookun karşısına oturdu Genç çocuk.

Jungkook ise Jimin'ı ve Bay Kim'i harеketlerini izlerken 'Bunlar nasıl Baba oğul' diye, içinden geçirmişti.

"JoHyun, Oğlunu bizimle tanıştırmicekmisin,"
Bayan Jeon'un konuşmasi, Jungkooku yüzünu güldurmuştu, Gerçekten, Jungkook genç çocukla tanışmayı çok istiyordu, ilk görduğunde içi ısınmışı Jimin'e
(Y/N . JiKook sevanler'a Selemün Aleyküm♥)

"Oğlumla?"

Bay kim, anlamayan gözlerle bay jeon'a bakarken, Bayan Jeon'da aynı ifade ile karşılık veriyordu.

"Bu şirin çocuktan bahsediyorum, Hayatım!" Işaret barmağı ile Jimin'i göstereek konuştuğunda, Bay Kim ilk şaşırmiş sonra kaşlarını çatmıştı.

"Jimin.. Benim oğlum değil!"
Bayan Jeon şaşırdığı kadar, hatta ondan daha öte şaşkınlığı yaşıyordu Jungkook.

"Ama.. Seni 'baba' diye çaığrdı?!" Bayan şuan tamda Jungkook'u sormak istediği sorular'ı soruyordu, Bunun için Jungkook susuyor sadece Bay Kim'den gelecek olan cevabları bekliyordu.

~Little Bitch~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin