Selammm~
Tembel yazıcınız geldi :)
Sizi seviyorum♥
Iyi okumalar♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Mhp..T-Tae"
Jungkook taehyungun altında kıvranırken, Taehyung jungkookun pürüsuz boynuna kendi izlerini bırakmakla meşgüldü.
"Mhpmh..L-Lütfen d-dur."
Jungkook şuan bulunduğu duruma içinden lanet ederken, dışından taehyunga yalvarmakla meşgüldü.
Taehyung ise altında kıvranıp bırakması için yalvaran çocuğunu önemsemeden işini devam ediyordu, sonuçta Kaç senedir beklemişti Jungkooku altında kivranirken görmeyi ve şuan bu gerçekleşiyordu.
"Bügün"dedi taehyung, jungkookun boynundan ayrılıp çenesine hafif bir öpücük bırakırken, "Benim oluceksin, sadece benim Tamamen bana ait oluceksin," jungkookun dudaklarını heman kenarına bir tane daha öpücük kondurup köprücuk kemiklerine geçti,
Nedense, Dudağından hiç öpmüyordu,
"Yapma" dedi Jungkook nefes nefese iken, "Sendan daha fazla nefret etmemi sağlama"diye bitirmişti cümlesini, Taehyung duyduğu kelimelerle gözlerini jungkookun kızarmış gözlerine çıkardı, bir süre sessizce bakıştı ikili, daha sonra ise bu bakışmayı sonlandıran taehyung olmuştu, Bu sefer Taehyung alayca bakmayı başladı.
"Umrumda mı, Sanıyorsun?"
"Bu yaptığın yanlış!" dedi jungkook kısık sesle, sanki kurtulmak için son bir umut gibi.
"Bu hayatta," dedi ve duraksadı, gözleri uzunca bir yere bakıp dalıp gitmiştı, Jungkook bu fırsattan faydalanması gerektiği aklına gelsede, Şuan bunu boş vermişti, Nedense içinden bir ses Taehyungu dinlemesi gerektiğini söylüyordu, "Doğru diye birşey yok, Harşey yanlış!" diye bitirmiştı cümlesini taehyung.
Jungkook taehyungun söylediği sözler üstünde fikirlemeye çalışsada, Söylediği şeyden bir şey algılamamıştı. Ama kesinlikle birşeyi ima etmişti Taehyung,
"Kendini bana bırakmana sevindim!" Taehyung alayce çıkan ses tonu ile konuştuğunda Jungkook hapis olmuş olan düşüncelerinden siyrilip gerçek hayata dönmüştu ve şuan ki bulunduğu vaziyeti hatırlayıp sessizce bir küfür savurdu ve yine direnmeyi başladı.
"B-Bana bunu y-yapma!"dedi ağlayısı çıkan ses tonu ile, "Nolur y-yapma!"
Taehyung bu sefer jungkook'a cevab vermek gibi bir zahmette bulunmayıp yerim kalan işini devam etti.
"Ah! Inat yapma ve beni rahatlat , Sadece ürtüğum ol"
"S-Senden..Mhm!" Jungkook boynunu ısırılması ile ister istemez seslice inlemişti, Şuan ki hıs Jungkook için fazla yabancı idi, Daha önce kimse ile beraber olmak orada dursun, birisine doğru düzgün sarılmamışti bile.
Taehyung ise bu işin üstesi idi, Şuan ki hareketlerini de üstece yapıyordu, Jungkooku çıldırtmak istiyordu bunun için harşeyi yavaştan alıyordu, Yoksa bu zamana kadar jungkookun deliğine sahiplenmiş olurdu.
Jungkook taehyungun altından kurtamaya çalışırken bir yandanda inlememek için kendi zor tutuyordu,
"S-Senden.. Mhp.. Nefret e-ediyor!" Jungkook son nesefte kalmış gibi zorla konuşmuştu.
"Merak etme" dedi taehyung jungkookun göğuslerini emerken, "Hıslarımız karşılıklı,"
"N-Ned---"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Little Bitch~ TaeKook
Fiksi PenggemarJungkook: "Ben senin için ne ifade ediyorum, Hyung?" diye sordu Genç çocuk, karşısınde ki ifadesiz bakan esmere, Taehyung:" Sen benim için Küçük Sürtük'den başka birşey ifade etmiyorsun!" dedi. Yaoi: BxB, Couple: TaeKook, YoonMin, NamJin,