Aşk'a doğru bir adım -14-

676 37 25
                                    

Selam bebişler*-*

Sizi çok özledim~

Son günlerde yb atmadan duramıyorum kkk.

Iyi okumalar~

Umarım bayanırsınız~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10 Gün sonra:

Hiç Aşık olmak istemediğiniz birine Aşık oldunuz mu? Sonunda canınızı yanacağını bile bile Hayallerinize sıkı sıkı tutundunuz mu? Tek bir sözüne canınızı verecek kadar sevdiniz mı? Ben Sevdim.

Gururumu çiğnadı, sevdim. Ağlattı, sevdim. Hâlâ yapıyor ve ben hâlâ sеvecek kadar yüzsüzum, Zaten benim aşkım Yüzsüzluk ve aptallıktan ibarettır.

Benim sol yanım kan ağlaya ağlaya severken. O ise...... o yarayı deşmekle uğraşıyor

Tamda şimdi olduğu gibi.

Karşımda gözüme sokarcasına nışlansı ile öpüşuyor, Ben artık buna alıştım, Hergün onları öpüşurken koklaşırken görmeye,
Hatta geceli inlemelerini duyuyorum istemsemde, Kalbim kan ağlarcasına.

Benim gözyaşlarım içime akıyordu, Tamda Taehyungun kalbimde açtığı yaranın üstüne....

"Jungkook! Yine ne oldu?"diye, karşımda mırıldayan yugyeom'e baktım,

Saat çoktan öğlen vaktine gelmişti, Harkes kantinde kendi işleri ile meşgüldu.

Dahа doğrusu harkes yemek yiyor bir ben ve Taehyung hariçtı.

Ben artık kantinde yemek yiyamiyordum, Neden mı? Sebebini sormayın.

Taehyungun neden yemek yemediği ortada, Öpüşmekten vakit ayıramıyordu.

Tam tamına 10 gün geçmişti Taehyungla konuşmadığımıza

O günden sonra onunla hiç konuşmamıştık. Evde hiç karşılasmıyor Okulda ise karşılaşsek dahi Iki yabancı gibi davranıyordu---k

10 gün içinde hayatım tamamen mahf olmuştu.

Bu 10 gün içinde Bayan Jeon ve Bay Kim'in düğünu belirlenmişti,

Bu 10 gün içinde Taehyungu SeulGi'yi gerçekten sevdiğine emin olmuştum.

Taehyung ne kadar sinirli olsada, SeulGi'ye canını yakmaya korkuyor gibi davranıyor, Ne kadar üzgün olsada ona gülüyor, Ne kadar odun birisi olsada artık -SeulGi için- Haryerde öpüşup koklaşıyordu.
Ve bu benim yaralаnmış kalbimi kanser yapıyordu.

"Artık kalkalım mı?" Gözlerim hâlâ taehyunda iken kısık sesle konuşmuştum,

Yugyemun cevabını dahi beklemeden yerimden kalkıp kantinden çikmaya doğru ilerledim.

Bulanıyor gibi hissediyordum yada sadece havasız kalmış gibi.

Omzuma atılan ellerle irkilsemde bunun yugyeom'un eli olduğu bildiğim için birşey demeden yolumu devam ettim.

Yugyeomla bu aralar yakınlaşmış hatta birbirinden ayrılmaz arkadaşlar olmuştuk.

Yugyeom iyi biridi, Beni herzaman dinler ve yardımcı olmaya çalısırdı.

Bazen ise jiminin evinden toplanıb dedikodu bile yapardık.

Hayatımda iyi tarafa değişen tek şey Arkadaşlık çevremde.

Artık bu hayatta güvanabileceğim insanlar vardı, Yugyem, Jimin, Hoseok ve Jin hung gibi.

Yugyem ile beraber bahçeye geçip banklardan birine oturduk,

~Little Bitch~ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin