Ma egész nap magamban voltam, mivel a fiúk elvitték Jiminet előszülinapozni. Valahogy azt érzem, hogy full részegen jönnek majd haza. Rá tudom arra,hogy Jiminnek csak egyszer van szülinapja.
A délelőtt nagy részében sütöttem. Nem vagyok egy nagy konyhatündér, de most megpróbáltam kihozni magamból a legjobbat. Pont vettem ki a sütőből egy adag sajtos pogácsát, amikor egy költöztető autót pillantottam meg az ablakból. Kiszállt belőle a lány...
-Ilyen nincs!-kiáltottam el magam és indultam ki a házból.
-Nora!-kiáltott a lány, majd a nyakamba ugrott.
-Lin! Hogyhogy itt vagy?
-Anyuék megunták, hogy mindig megbukok nyelvből és elküldtek ide tanulni. Még ez az év és utána munkába állok.-mondta.
Lin, az egyetlen egy olyan ismerősöm aki gyerekkorom óta terel. Három évvel idősebb nálam. Tanának tanul. Viszont a koreai professzorral összeveszett tavaly és az óta buktatja meg.
-Úgy hallottam vannak itt helyes fiúk.-mondta.
-Vannak,de egy már foglalt.-jelentettem ki.
-Tudtam én, hogy nem tanulni jöttél te ide, hanem pasizni.-röhögött.
Számomra teljesen hihetetlen volt az, hogy újra látom az egyetlen legjobb barátnőmet.
-Mit szólnál hozzá, ha délután berendeznénk a lakásod?-kérdeztem.-Okés.-felelte boldogan.-A fiúk mikor érnek haza? Jó lenne minél előbb megismerkedni velük.
Ezen a mondatán csak nevetni tudtam. Tudni kell Lin-ről, hogy nagyon szeret fiúzni csak nem talál magának soha egy normálisat. Plusz elég furcsa színekben szokott pompázni a haja, de a srácok sem panaszkodhatnak.
-Figyelj, több mint valószínű, hogy ma te nem fogsz velük beszélni.-mondtam, arcáról pedig lehervadt a mosoly.-Az egyik fiúnak két nap múlva lesz a szülinapja és elmentek bulizni.
-Jaaa. Van kajád?-kérdezte.
Igen, ez tipikusan az a baráti kapcsolat, amiben a fiatalabbik sokkal komolyabb, mint az idősebb.
-Gyere. Kaja után pedig neki állunk és berendezzük a lakásod.
*Pár órával később*
-Kész is vagyunk.-mondtam elégedetten.
-Köszi a segítséget Nora!-ugrott a nyakamba.-Mit szólnál hozzá ha holnap befestenénk a hajad?-kérdezte.
-Felőlem. Lehetőség szerint ne valami papagájt csinálj belőlem.-röhögtem.-Szia.
-Szia.-köszönt el.
Úgy döntöttem viszek át kaját a fiúknak,ha hazaérnének és éhesek lennének. Négy óra múlt nem sokkal ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy elmegyek a táncterembe egy kicsit. Szerettem táncolni,de csak hobbi szinten. Útközben azon agyaltam, milyen színűre festessem a hajam. Narancs sárgára gondoltam, de elvetettem az ötletet. Míg gondolkoztam, megérkeztem a teremhez. Hangoskodást hallottam. Suga és Jin nevetését egyből felismertem. A háttérben lassú zene ment. Amikor benyitottam, könnyek gyűltek a szemembe és ledermedtem.
Nam ott keringőzött egy számomra idegen lánnyal. Csak ennyit jelentettem neki? Lehet túl dramatizálom a helyzetet. Ám amikor a lány a nyakába ugrik, én futásnak eredek a másik irányba. Hallom, ahogy Yoongi és Jimin kiáltanak utánam,de nem állok meg. Futok, ahogy csak a lábam bírja. Nem akartam elhinni, hogy mást ölel meg. Ha nem megyek be oda, akkor nem látom ezt.
-Nora! Állj már meg!-kiabált Yoongi.
Megálltam. Hallottam hangján a fáradtságot.
-Hallod, minek kell futni, mint valami hülye?-nézett rám.-Nam nem csalt meg mielőtt erre gondolsz.
-Akkor? Mégis mit gondoljak mikor egy másik lánnyal keringőzik és még utána meg is öleli. Hm?-mondtam.
-Hallod, ha az anyját meg fogja előtted ölelni akkor is így fogsz vergődni?-szavai fájtak, de tudtam, hogy a barátaiért képes mindent megtenni.-Itt egy közeli kávézó. Ott leülünk és elmondok mindent.
Amikor beértünk, már nem voltak sokan. Két csésze zöld teával ültünk le az asztalhoz.
-Figyelj, Nam és Ash nagyon jó barátok. Nam megkérte, hogy segítsen neki megtanulni keringőzni.
-Miért akar Joonie keringőzni?-kérdeztem.
-Tudod Nora, emlékeztetsz magamra.
-Mégis miben?-néztem rá kérdőn.
-Ugyan olyan hülye és makacs vagy.-röhögött.-Meg akart lepni téged.Most pedig szépen visszamegyünk a házhoz és megbeszéled vele. Esküszöm most úgy érzem magam mint a bölcs nagy tesó a filmekben.-mondta nevetve.
-Akkor mostantól bátyónak foglak hívni.-mosolyogtam rá.
Amikor haza értünk Namjoon elmondott mindent.
-Miért akarunk mi keringőzni?-szegtem neki a kérdést.
-Mert jövőhéten lesz egy bál, ahova elhívtak bennünket,de én vagyok az egyetlen aki nem tud keringőzni. Soha nem bántanálak meg, ezt tudnod kell.-fejezte be mondandóját, majd úgy ölelt, ahogy eddig még soha.
Fejem mellkasának támasztva sírtam, mert rosszul éreztem magam a történtek miatt.
-Nora, téged szeretlek a világon a legjobban.-mondta. Két keze közzé fogta az arcomat és megcsókolt.
Átjött hozzám és beszámoltam a mai nap eseményeiről.
-Mibe fogadunk, hogy két hét és Yoongi meg Lin járni fognak?-kérdezte nevetve.
-Egy tábla csoki és megegyeztünk.-ez után a kanapén elaludtunk. Viszont nem számított egyikőnk se, a hideg zuhanyra...
-------------------------------------------------------
Sziasztok. Először is, elnézést, hogy ilyen okáig nem volt rész de sok programom volt. Másodszor sajnos jön az iskola, ami miatt nagyon kevés időm lesz írni. Mind két könyvet szeretném minél tovább írni, de hosszúra sem akarom elhúzni. Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a rész. Észrevételeiteket várom kommentben.
CZYTASZ
Not Today [BTS ff]
FanfictionNora Moon egy átlagos hallgatója volt a New York Art Institut-nak. Ám egy pályázat keretében egy évet kint tölthet Seoul egyik legrangosabb egyetemén. Azt hiszi egy tanulással teli viszonylag nyugodt év vár rá. Amikor bebizonyosodik, hogy tévedett...