*2 hónappal később *
Yoongi és Hoseok már teljesen felépültek, éppen ezért szerveztünk nekik egy kis bulit a srácokkal. Jin és én az ennivalóért, míg a többiek a díszítésért feleltek. Élveztük az előkészületeket. Sokat nevettünk és szórakoztunk.Viszont egy hete mindenki furcsán viselkedik. Namjoonnal keveset beszélgetünk és egyszerűen nem tudom mi van. Talán megsértettem valamivel? Most nem zaklattam ezzel magam. Az volt számomra a legfontosabb, hogy Suga és Hobi jól érezze magát.
Este már mindenki átjött. Körbeültük az asztalt. Beszélgettünk az elmúlt hónapokban történtekről. Kicsivel később felálltunk táncolni. Jimin, Tae, Kook és én már egy komplett koreográfiát összeraktunk. Hobi is beállt hozzánk, de ő még nem bírta annyira.
Hirtelen lehalkították a zenét, amit nagyon furcsálltam. Mindenki eltűnt mellőlem. Hátrafordultam és megláttam Namjoont. Felhúztam az egyik szemöldököm mert nem tudtam mit kezdeni ezzel a helyzettel.
-Tudod Nora, mióta beléptél az életünkbe teljesen megváltozott minden. Semmi nem olyan mint régen volt. Mindenkinek feldobod a napjait. Főleg az enyémet. Egy fantasztikus nő vagy és tisztában vagyok azzal, hogy nehéz volt beilleszkedned. Nagyon szeretlek és azt szeretném ha egész életemben mellettem lennél. Nora Moon, hozzám jössz feleségül?-mondta ki. Majd térden állva felém nyújtotta a nyitott ékszeres dobozt. Az arcomon egy könnycsepp gördült le. Csak bólogatni tudtam. Felhúzta a gyűrűt az ujjamra. Felállt, közel húzott magához és megcsókolt. A többiek tapsoltak és ujjongtak körülöttünk. Elengedett és mélyen a szemébe néztem. Imádtam azt a csillogó szempárt.
-Szeretlek Kim Namjoon.-mondtam. Nem tartott sokáig ez a meghitt pillanat, ugyanis Jin berobogott egy tortával. Amin a mi másaink voltak rajta. Csak ámultam.
Ők a családom, akiket soha nem szeretnék elveszíteni. Egyszerűen hozzám nőttek. Bármikor bármit megtennék értük. Szeretem őket és nem fogom hagyni, hogy bármi bajuk történjen.
-------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! Elvileg majdnem egy éve befejeztem ezt a könyvet. Viszont nem adtam meg neki a tisztességes lezárást. Úgy döntöttem, hogy ezt a részt újra megírom. Mint láthattátok borító csere történt. Mit gondoltok róla? Hogy tetszik? Véleményeteket írjátok meg commentben! Ha bármilyen észrevételetek van a könyvvel kapcsolatban nyugodtan jelezhetitek. Ha tetszet a rész, katt a "vote" ikonra. Nemsokára jelentkezem a másik könyvem (Blood, Sweat & Tears) folytatásával. Jó olvasást és kellemes nyarat mindenkinek!
أنت تقرأ
Not Today [BTS ff]
أدب الهواةNora Moon egy átlagos hallgatója volt a New York Art Institut-nak. Ám egy pályázat keretében egy évet kint tölthet Seoul egyik legrangosabb egyetemén. Azt hiszi egy tanulással teli viszonylag nyugodt év vár rá. Amikor bebizonyosodik, hogy tévedett...