Reggel Rosie ugatására lettem figyelmes. Amint kiléptem az ajtón, megcsapott valami nagyon jó illat. A konyha felé vettem az irányt, ahol Jiminnel találtam szemben magam.
-Reggelt! Mit csinálsz itt ilyen korán?-kérdeztem még mindig álmosan.
-Jó reggelt! Reggelizünk és utána már indulunk is az edzőterembe.Szóval,addig szedd össze magad.-mondta mosolyogva.
Gyorsan összepakoltam az edző táskámat. Egy edzőcipőt, egy testnadrágot és egy fehér pólót tettem a táskába, na meg másfél liter vizet. Utána gyorsan elmentem tusolni. Felvettem egy egyszerű farmert és egy atlétát. Mire felöltöztem kész lett a reggeli.
-Francia pirítóst csináltam. Remélem szereted.-tette elém a tányér Jimine.
-Köszi.-aztán két pofára tömtem magamba a kaját.
-Sziasztok.-lépett be Namjoon, majd nyomott egy puszit az arcomra.-Jimin mondta, hogy mentek ma edzeni. Sok sikert Nora!-mondta.-Meg.Fogsz.Halni.-suttogta a fülembe, mire elröhögtem magam.
-Mert lány vagyok, azt hiszed nem bírom a tempót?-vontam fel szemöldökömet.
-Nem ezt mondtam. Csak Chim képes az embert halálig hajszolni.
-Majd meglátjuk melyikőnk ér haza fáradtabban.-vigyorogtam,amitől mindkettő megijedt.
Elindultunk a terem felé. Egy sarok épület volt. Amikor beléptem, úgy néztek rám, mintha valami szörny lennék. Ezt betudtam annak,hogy nem láttak még amerikait élőben. Ilyen korán nem sokan járnak edzeni.Ettől egy kicsit megkönnyebbültem. Vettem egy napi jegyet, majd az öltöző felé vettem az irányt.Gyorsan átöltöztem, aztán megindultam az előtérbe, ahol Jimin várt.
-Te vagy eddig a leggyorsabb edző partnerem.-mondta.-Akkor először egy kis kardio, utána láb,majd egy kis has edzés.
-Oké.Akkor kezdjük.-vigyorogtam. Azt éppen nem meséltem el neki, hogy sokat jártam atlétikai versenyekre.
Kb.30 perc futás után ő leállt sétálni, én még 10 percig futottam.
-Kemény vagy csajszi.-mondta mosolyogva.-Akkor menjünk a guggoló kerethez.
Átmentünk egy másik terembe. Először 15 guggolással kezdtem, majd lassan emeltem. Már negyven után Jimin kiakadt.
-Hogy bírod ezt így elsőre?-nézett rám csodálkozva.
-Az titok.-mondtam
Még egy fél órát voltunk a terembe,majd elindultunk a tánc teremhez. Nem messze volt a házunktól,ezért előtte letusoltam és tiszta felszerelést vettem fel. Egy fekete testnadrágot, atlétát és rá egy haspólót. Jimin már lent várt.
-Na, ha most nem fogsz kibukni akkor te vagy a világ legjobb kezdője.-mondta egy vigyor kíséretében.
Érkezésünkkor már Hobi ott volt a teremben. Már javában bemelegített. Én nyújtani kezdtem. Nem vagyok valami hajlékony,de most megpróbálom kihozni magamból a legjobbat.
-Nora mit szólsz egy kis latin zenéhez?-kérdezte Hoseok.
-Felőlem.
Bekapcsolta a Despacitot. Azt hittem falra mászok. Nem volt semmi bajom a zenével, azon kívül, hogy az emberek túltolták egy kicsit.
Hoseok és Chim elkezdte mutatni a koreográfiát, ami nem tűnt nehéznek. Egy óra alatt sikerült megtanulnom.
-Te vagy a világ legjobb kezdője, ezt kijelenthetjük.- mondta Jimin.
-Akkor egy kicsit gyorsabb tempóra kapcsolunk.-vigyorgott Hobi.-A Big Bang-et nem biztos hogy ismered, de vannak jó számaik. Kezdjük a Bang Bang Bang-el.
STAI LEGGENDO
Not Today [BTS ff]
FanfictionNora Moon egy átlagos hallgatója volt a New York Art Institut-nak. Ám egy pályázat keretében egy évet kint tölthet Seoul egyik legrangosabb egyetemén. Azt hiszi egy tanulással teli viszonylag nyugodt év vár rá. Amikor bebizonyosodik, hogy tévedett...