Amikor megnyertem a pályázatot még fogalmam sem volt mi vár rám. Harmad éves hallgatója voltam a New York Art Institut-nak ami az Egyesült Államok egyik legrangosabb művészeti egyeteme. Fényképésznek tanulok. A szüleim jobban örültek volna ha orvosira megyek, de ettől eltekintve ugyan úgy támogatnak.
Már földet értünk és éppen az egyetem igazgatójára és a HÖK elnökére vártam. Ritkán mondok repülő térre olyat, hogy gyönyörű de most ki kell mondanom. Letisztult mégis modern. A legnagyobb problémám az volt, hogy nem készíthettem róla fotókat. Miközben ezen gondolkodtam megérkezett a díszkíséret. Nem igazán szerettem az ilyen nagy felhajtásokat, főleg ha azok miattam voltak.
Emlékszem a búcsú bulimra ahol színes lufik és konfetti darabkákkal volt tele az épület. Pezsgő és különféle piték illata lengte köre a házunk étkezőjét. Összesen tízen voltunk, de a szüleim nagyon komolyan vették azt, hogy elutazok egy évre.
-Jó reggelt! Ms.Moon igaz?- hajolt meg az igazgató- a nevem Mr.Lee-mutatkozott be.
-Jó reggelt! Igen, én vagyok Nora Moon. Köszönöm a lehetőséget, hogy itt lehetek.- hajoltam meg illendően én is.
- Ő itt mellettem a HÖK elnöke Han Hayun-hajolt meg illedelmesen a lány és én is hasonlóan cselekedtem.
Beültünk az autóba és a lakhelyemre vittek ahol az elkövetkező év nagy részét tölteni fogom. Egy társas háznál állt meg a kocsi. Kívül a falak mokka színűek voltak az ajtók sötétbarnák. Elmondták, hogy az egyik földszinti lakás lesz az enyém. Mellettem a végzős Kim Min-seo lakik, akivel már ide érkezésem előtt beszélgettünk, mivel ő volt a pályázat egyik segéd bírája. Felettem 3 illetve 4 fiú lakik, akik Min elmondása szerint néha zajosak, de ez érthető mivel zeme és tánc tagozatra jártak.
Felmentem a lakásba kipakoltam és eldöntöttem, hogy holnap elmegyek keresek valami lakberendező boltot, mivel az egész ház fehér volt és én ezt unalmasnak találtam.
Egyik pillanatban, amikor a teám iszogattam kopogást hallottam. Felálltam és ajtót nyitottam. Hét fiú nézett rám. Meglepődtem.
-Te tényleg olyan jól nézel ki mint ahogy azt Min mondta.-mondta az egyik akinek fekete haja volt. A következő pillanatban már csak annyit láttam, hogy valaki meglendítette a kezét és a fiú megfejelte az ajtó félfát.
-Bocsásd meg Taehyungnak a kulturálatlan viselkedését.- Lépett előre egy rózsaszínes hajú- a nevem Kim Namjoon de nyugodtan szólíts Rap Monsternek.
-Szerintem gyertek be és inkább a nappaliban mutatkozzunk be egymásnak, valahogy nem lenne jó ha megfáznátok.-mondtam
Bementünk, és mindenki kényelembe helyezte magát, főképp a zöld hajú akit ha jól tudom Sugának hívnak, mivel ő 10 perc múlva már aludt is. Elmondtam nekik mi a tervem holnapra és bejelentették, hogy jönnek segíteni. Mindegyik fiúnak tudtam a nevét de nehezen tudtam még megkülönböztetni őket. Kivétel volt ez alól Jimin aki gyönyörű volt. Igaz ilyet nem szokás mondani egy férfira de ő tényleg az. Hamvas szőke haja, tökéletes arcvonalai, hatalmas szemei egyből rabul ejtették az embert.
Későn mentek haza. Csak éppen akadt egy kis bökkenő. Le akartam ülni a kanapéra, amikor észre vettem az alvó Min Yoongit rajta. Ahelyett, hogy felkeltettem inkább hoztam neki egy pokrócot amivel betakartam. Én is elmentem lefeküdni. Nagyon fáradt voltam így hamar elnyomott az álom.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Itt az első rész. Köszönöm, hogy elolvastátok. Bármilyen észrevételetek van kérlek jelezzétek nekem kommentben. A következő részig nem sokat kell várni.
CZYTASZ
Not Today [BTS ff]
FanfictionNora Moon egy átlagos hallgatója volt a New York Art Institut-nak. Ám egy pályázat keretében egy évet kint tölthet Seoul egyik legrangosabb egyetemén. Azt hiszi egy tanulással teli viszonylag nyugodt év vár rá. Amikor bebizonyosodik, hogy tévedett...