Resim.Yazının üstündeki kişi..Hinata?
Paniklediğimi hissettim.Kalbim fazlasıyla hızlanmıştı.Bir anlığına ayağa kalktım ve elimi masaya şiddetle vurdum.
"Hinata!O Hinata!Bayım!O kıza nasıl ulaşabilirim?"
Dikkat etmemiştim ama Ramen yapan ustanın yakasını tutmuştum ve restoranttaki herkes bize bakıyordu.
"Sakin ol evlat!Hyuuga Hinata,Kyoto da çok bilinir.Kendisi Ramen yeme şampiyonu ve gönüllü çalışanlık yapıyor.O bizim Kraliçemiz gibidir.Buranın sembolizesidir.""A-Anlıyorum!Bana adresini verin.Numara da yeterli!Lütfen!"
"Sana güvenebilir miyim evlat?"
"Evet efendim!"
"Hinata-chan'ın nesi oluyorsun?''
"Arkadaşı efendim ama yakın bir zamanda sevgilisi olacağım!"
Usta,saçlarımı karıştırdı ve gülümesedi.
"Mavi gözlerinde yalana dair bir şey görmüyorum delikanlı.Sana güveniyorum."
"Teşekkür ederim efendim!"
~Yazar~
Sarışın genç,yerinde duramıyordu.Ayakları birbirlerine dolanmıştı.Bir taksi buldu ve hemen adresi taksiciye söyledi.
Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.
Çok az kalmıştı.Sevdiği kıza..Hinata'sına kavuşmasına çok az kalmıştı.2 senenin acısını çıkartacaktı.
Verilen adrese geldiğinde parayı ödedi ve arabadan indi.
Bina dubleks bir evdi ve krem rengindeydi.
Etraf zambak çiçekleri ile çevriliydi.
Hinata,çiçekleri çok severdi.
Kapıyı çaldı terler içinde genç çocuk.
Staj kartı hala boynunda idi.
Kapıyı açan,Hinata'ya çok benzeyen kahverengi saçlı bir kız oldu.Gözleri Hinata ile aynı renkteydi.
"Um..Kimsiniz?"
"Naruto.Uzumaki Naruto!Hinata için geldim!"dedi sarışın genç ve eğildi.
"Lütfen onu görmeme izin verin!""A-Ablamın sevdiği çocuk..Kedi bıyıklı çocuk!"dedi kahverengi saçlı kız heyecanlı ses tonunu bastıramadan.
"E-Evet..O..B-Benim!"
Naruto'nun yanakları iyice ısınmıştı.
Hinata da..onu seviyor muydu?
Neden bunu söylemeden gitmişti?Kedi bıyıklı..Naruto gülümsedi.
"Evet.Öğretmenlik. stajı için buraya geldim.""Ben Hanabi.Onu kardeşiyim.Naruto abi!Ablamı bulmak istiyorsun değil mi?"
"Evet.Çok istiyorum.O nerede?"
"Kyoto Huzur evinde gönüllü okuyuculuk yapıyor."
~
Yolu henüz bitmemişti gencin.
Sevdiği kızı bulacaktı.
Kyoto Huzur Evine vardığında,rahatlamış hissediyordu.
İçeriye girdi ve Hinata'nın bulunduğu odayı öğrendi.Hinata'ya karşı dürüst olacak ve onu ne kadar istediğini ve sevdiğini söyleyecekti.
Bu sefer başarabilirdi.
Olgunlaşmış,hedefi belirlenmiş genç bir delikanlı idi.
O aşıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFTÇİ
FanfictionBir.. İki... Üç! Alarmlarınız hazır olsun! Size gerçek çiftlik hayatını gösterelim!