#6#

156 23 44
                                    

Ekinler büyümeye devam ediyordu.Buradaki günlerim çok hızlı geçiyordu.Alışmıştım.Erken kalkmaya da,Erken yatmaya da.Her şey zamanla yerine oturuyordu.Çünkü aradan 2 sene geçmişti.
Hinata,başka bir okula transfer olmuştu.O günden beri onu görmem mümkün olmamıştı.Babasının şirketi inde bir sorun çıkmıştı ve başka bir şehire nakil edilmesi gerekiyordu.Vedalaşmamıştık bile.Geçen 2 sene beni olgunlaştırmıştı.
Ben de staj görüyordum.Böyle bir lisede bile öğretmen olmanın mümkün olduğunu öğrendim.Sınıf öğretmenliği için stajım Kyoto'ya çıkmıştı.
Lisede staj nadir görülürdü.Lakin burası sıradan bir lise değildi.Her şeyiyle oldukça geniş bir yerdi.Bu stajda bizden üstlerimizi izleyecek ve not alacaktık sadece.Bizi ilgilendiren ve anlamamızı gerektiren staj Üniverisitede olacaktı.
Hazırlıklarım tamamdı.Belki..Onu Kyoto da bulabilirdim.
O gün çocukça bir itirafta bulunmuştum.
Ama ondan vazgeçmeyecektim.
~

¤Sabah Saatleri
08.24 Tren İstasyonu¤

Tren yavaşça hareket etti ve yayların sesi duyuldu.
Yorucu geçecek bir yolculuktu.Gözlerimi bir süreliğine kapattım ve onu hayal ettim.
Söylentilere göre Hinata Kyoto'ya taşınmıştı.
Bana veda etmemesinin bir nedeni olmalıydı.
Özellikle staj yerimin onun yaşadığı yerde bulunmasına çok sevinmiştim.
Bu sefer onu bırakmayacaktım.
Uzun yolculuğum bittiğinde,her yerim uyuşmuş gibi hissediyordum.
Bizi ağırlayacakları otele gittim.
Oda arkadaşım Sasuke'ydi.
O benden önce yatağa kurulmuş kitabına gömülmüştü.
"Sasuke?Gezmek ister misin?"
"Hayır.''

Beklediğim bir cevaptı gerçi.
Odamdan çıktım ve Kyoto'nun merkezinde bulunan nadir bulunan ramenciye uğradım.
Duvarda bulunan resim dikkatimi çekti.
"46 Kase..Ramen yeme rekoru mu?"

ÇİFTÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin