Player part 3
Start dr situ sya sma max makin rapat sda. Slalu sda pg ruma dia jd sma family dia pun rapat jga. Biarpun sya x suka budak tp sya ok jga sma adik2 dia.. Sbb xjga budak2 btul kan.. Hehe.. Tp kmi xpnh lbh2 la. Stkt kiss2 seja.. Dia maw pgg2 pun x blh. Sya xsuka kan. Kasian jga la.. Tbitin2 tp ndk dkasi. Tp cmna jga kan sya xready. Sya ada kasitaw jga c abg robin yg kmi ni couple sda. Tp sya blum ready maw kasi jmpa. C abg warning ja. Jaga2 kunun. Player tu c max. Sya tnya cmna dia taw dia blang sbb trip ensom.. Haha.. Sma ja dorg dua ni. Tp d klas blk2 c abg kasi kena dia aa.. Dia tnya2 soalan la. Suruh tlg angkat buku la. Suruh padam black board la. Asal kna suruh kancang muka c max. 😂 😂
MSSS start sda. C max suruh sya dtg tgk dia. Dia suruh sya skip skola. Tp mls sya blang. Btebiat ja maw skip2. Telari jga dia tu biar sya teda. Trus merajuk2 kunun dia.. Sya msg pndk2 ja dia reply. Sya kol pun maw namaw ja dia jawab. Ndk la sya layan btul. Hihi.. Bsknya sya tipu c abg. Sya bilang xdpt pg skula. Senggugut konon. Nasib c abg tertipu. Dei.. Tulungla. Tp mmg sya ni ada senggugut bha. Kadang2 teruk kadang2 blh tahan jga. Haha. Tem ni sya pnya dressing simple2 ja bha. Budak skola kan lg. Xjga pandai bgaya2 btul tp ndk jga la jongos kan. Slalu klu jln sya pki shorts sma t shirt ja. Kdg2 ada mood skit pki dress. Tp kan pg MSSS. Ada byk cgu jga tu sna jd sopan skit la pki jeans. Bru tem ni pemes jeans yg kembang d bwh tu.. Haha.. Bidak oo.. Sya maw kasi surprise c max. Sya xkasitaw maw dtg. Yg org sdkn tu kmu taw jga kan cmna sengsaranya pg kompleks sukan tu klu nek bas.. Klu dr perumahan kmi tu 2x naik bas a. Dui.. Panas2 tu bha.. Maw kasi surprise bf pnya psl.. 😂
Sya smpi d kompleks tu. Sya pg la bhgn trek tu. Sya cr yg skola kmi punya. Sya nmpk sda c max. Sya kol la dia. Sya nmpk dia tgk hp bru dia biar ja ringing. Mrh kaituuuu? Sya perasan dia bcerita2 tp sya xnmpk sma sapa. Ktwa2 lg dia. Sya pelan2 la jln.. Sya namaw kedapatan olh org skola sma cgu jga. Sya naik tgga pusing dr atas. Skali sya tgk sma pmpn dia bcerita. Bru pgg tgn lg aa. Bru tgnnya sblh d paha pmpn tu. Tgn pmpn tu pun d paha dia. Uikkk?? Siapakah? Sya tgk seja. Smbl2 tu sya msg dia. Dia xtgk hp . Sya kol dia tgk tp dia xsmbut. Pastu dorg bgn bru gerak. Sya pun ikut dr blkg. Dorg msuk pg tu tnds. Bersama2. Wowwww.. Tem tu sya msh blank lg. Dlm 5 minit lps dorg masuk tu sya masuk tnds. Tnds llki bha tu sya msuk. Punya bau! Mmg bha klu llki kencing xpndi timbak bgs2.. 😂 tem tu teda org plak d tnds tu. Pndi dorg ni mcari timing. Sya tgk satu2 pntu tnds sya tulak. Pastu sya dgr d tnds plg ujung tu ada suara2 yg pelik. Bunyi2 napas. Bunyi mmmm mmmm.. Bunyi cup cup cup. (kmu pndi2 la imagine bunyi apa tu aa) sya tulak tu pntu ndk bkunci. Tlampaw kelam kabut kali kan dorg smpi lupa kunci. Mula2 sya subuk dlu tkut slh org kan. Sya nmpk tu c max la. Dia la. Mulutnya d nenen pmpn tu suda. Baju pmpn tu sma bra dia diangkat ja pg atas. Tgn pmpn tu dlm seluar c max. Tem dorg bsiuk2 tu sya tulak tu pntu kuat2. Bteriak pmpn tu tkejut. Sya igt cgu dia blang. Muka c max pun mcm nmpk antu sda tem tu.
Perasaan sya tem tu? Marah la. Klu sya lmbt skit ber****t sda dorg tu. Trus sya blang “sorry for interrupting. Pls continue. “ bru sya jln. Sya kluar laju2 sya dgr c max pggl2 sda. Sda la jauh maw kluar tu maw tggu bas lg. Dui.. Mnyesal sya dtg bha. Kompom la c max tbubut jga kan.
M:ren! Let me explain.
R: dui. It's too obvious bha max. Ko maw explain pun teda guna tu.
M: you can't be mad at me. Ko namaw bg sya more than kisses jd sya pg cr port lain la.
R:aik.. Napa mcm sya plak yg slh ni? Bukan sya yg curang.
M:sya xcurang. Itu nafsu ja tu td. Sya teda feeling tu sma dia.
R:astaga max. Pls la. Sya tau la sya ni xpnh ada bf tp jgn juga bha mengasi buduh bgtu skali. Did you hear what you just said? Nafsu konon. Tu p***r xjga tu bnafsu klu mmg teda feeling.Dia maw jwb lg tp kna pggl sda namanya.. Turn dia sda.
M:don't go. Please. Let me finished the run first and i will explain to you.
R:just go. I want to go home.
M:ok. I'll call you later ok?
R:mm.. Tgk la klu sya maw sambut.
M:please. Promise we'll Talk?
R:......
M:please. If not sya duduk ni d sni. Biarla kna disqualified tu lari.
R:jgn la ko mcm taik sna. Kna mrh ko olh cgu nnt.
M:i don't care. Promise dlu.
R:.....
M:ren. Please..
R:ok. I promise. Pg la ko sna. Sya harap ko klh sma kaki ko kuyak.Trus sya jln. Sudala panas mrh lg.. Bpeluh2 bha sya naik bas. Sya dgr lg dia teriak2 “promised2! “ dia bilang. Smpi sya d ruma trus sya off hp. Promise mu la. Pndi2 la ko. Geram btul sya tem tu. Tp ndk jga sya mnangis ka apa. Sya geram ja. Sya humban tu bantal. Sya hambur tu bilik. Pastu sya kemas blk. Nnt c abg blk heran plak dia. Mlm tu ada motor hon2 d luar. C max. Dia guncang2 lg tu pagar ruma. Mls sya pduli. C abg subuk dr tingkap pastu dia suruh pg jmpa. Ganggu jiran nnt. Sya blang sya mls. Kmi break sda. Ktwa ja c abg. Tp dia suruh ja pg jmpa .. Kasi settle bgs2. Jgn kasi susah org lain mnengok drama kmi. Tpksa sya pg jga. Sya kluar ja c max bg helmet. Sya namaw ambik. Trus dia kasi pakai bru dia pksa naik motor. Berabis bha dia genggam tu tgn. Maw namaw naik seja. Dia bwa pg tmn dkt blok kmi.
R:apa lg ko maw ni?
M:u promised we'll talk.
Kencang muka dia. Bgerak2 jaw dia menahan marah.R: bha. Talk.
M:let me be honest with you and you should be honest with me.
R:apa jga?
M: kta mmg xkan do more than kissing ka?.Sundal. Sya rolled my eyes sda tem tu.
R: from how u behave i don't think we will even if i want to.
C max kasi lepas keluhan dia.
M: why? Ko maw keep your virginity smpi kawin ka?
R: not really. Tp slagi sya blum ready bkin apa maw kelam kabut?
M: how about me? Sengsara bha sya menahan tu?
R: haha.. Ko yg gete pndi2 la ko tahan. Napa plak sya yg maw take responsibilities?
M: well.. Because you're my gf?
R: soo?
M:do you even love me?Ni kali sya btul2 annoyed sda. Mcm maw ampas2 sda kplanya d licin2 d tmn tu.
R: come on max. Ko ni btul2 la slh org kan. Apa? Ko maw suruh sya kasi bukti2 sgala? Ko btul2 igt sya ni naive bha kan? Mentang2 ko 1st bf sya. 1st kiss sya. Trus ko igt sya ni blh d kasi buduh2?
Trus dia diam. Ndk dia bls. Tajam mata dia tgk sya. Sya pun namaw kalah. Sya tgk jga dia. Mcm yg blawan mata sda kmi ni.
M: i will not breaking up with you..
R: jd? Apa ko maw buat? Mls sya mlayan gila ko ni.
M: no!I'm. Serious. You will be mine. I'll make sure to marry you. Someday. Bila timing sda ngam.
R:buduh. Sya namaw oo kawin sma ko.
M: diam ko sna. Ko jgn igt sya kasi lepas ko. Naik. Sya antar ko blk.
R:.....Confuse sya sma perangai c max. Tp sya naik ja la motor tu. Xkan sya maw jln kaki kan.. Tkut sya kna bubut anjing nnt. Tp tem nek motor tu sya xpeluk pinggang dia. Trus dia blk2 brek mngejut smpi sya tpksa jga peluk pinggang dia. Smpi d ruma sya turun, buka helmet, trus maw msuk. Tp dia tarik tgn sya kasi hadap dia. Bru ja sya maw mnt lepas trus dia pg kiss. Bru yg bkin panas tu sya terbalas kiss dia. Reflex la kan. Abis kissing tu trus dia lap siring bibir sya guna thumb dia. Lembut ja dia lap. Tem tu sya igt lg manis snyuman dia. Tp klu sya igt blk actually scary bha tu. Trus sya msuk d ruma. Sya pun bpikir napa sya pg balas kiss dia td. Pdhal dlm ati sya msh mrh ni. Skali rupanya c abg nmpk plak kmi kiss tu aa. Nasib c abg ni steady. Dia blang pndi2 ja jga diri. Jgn kasi malu bliau. Kontrol tu nafsu.. 😂. Pnya shit mulut c abg kan. Tp pttnya tem tu sya btul2 kasi tamat bha tu relationship kmi. Sbb dr sni la start nightmare sya.