Part 11

741 39 0
                                    

Player part 11

Laju nafas sya sma max.  Mcm bru abis round padang bha.  Diam2 ja baring bgtu, bogel2 lg.  Sya jeling tgk max naik turun dada dia.  Kerja keras oo dia.  😂. Peluk2 sda kami.. Syg2 suda. Sya main2 jari sya d dada dia.  Dia plak main2 rambut sya. Dia cium2 lg kpla sya.

R:napa dear teda kol2 sya bbrpa ari ni?
M:dear drive bha tu pg kk. Smpi kk penat drive trus pg sggh tdur ruma nelson.  Kemarin ptg bru check in hotel.  Grace blang u closing so we decided to pick u up . Maw double date konon.
R:smpi ati dear kan kasi tggl sya d tg aru smlm.
M: tu la bha syg tu.. Suka btul provoke org yg sdg mrh.
R:ya.. Sya la yg slh.. Sorry..
M;it's ok. Kta ok sda kan..

Sya duduk tgk max. Dia msh baring.  Slow talk ren.. Slow talk.

R:nnt kta pg tmpt kja sya baru kta say sorry sma c jeremy ya dear? Kesian dia kna jab..
M:why should I?
R:dear.  Dia betul2 teda niat tu apa2 sma sya.  Baru ja bha kmi kenal tu. Lgpun sya ada dear bha. Sya syg dear.
M:really? Atau ada bnda yg ko tapuk dr sya?
R:means?
M;manataw dia tu scandal ko.  That's why ko maw sya say sorry sma dia.. Nnt dia namaw suda sma ko.

Inhaleeee… exhaleee… slow talk. Remember.

R:ndak dear.  Betul ni. I swear.
M:how can i believe you? I saw him touched you.
R:dia suruh sya ddk ja bha tu dear.  Kami stay2 ramai2 d luar kan before blk.
M: oo.. Jd klu maw stay2 mst pgg2 la? Enough. I don't want to talk about it. Malas dear maw gaduh2 ni.  I miss you.

Sya plak kna blame ni.  Terus ilang sabar sya. Sya tgk muka dia sya nmpk tu lebam terus sya igt lg smlm pnya hal.  Blk lg skt ati sya tu. Max tarik maw hug sya tp sya namaw suda. .  Sya bgn ja dr katil baru ambik tuala maw ttp bdn sya.

M:syg.  Come.. I want to hug you.
R: no! Sya msh mrh ni psl smlm.
M: why?
R;he did nothing wrong max.  But you do.  Ko men pukul ja anak org teda lg tnya2.  Mcm samseng ja.. And then you want to put the blame on me pulak. Padahal all this time i am the one who's being loyal while you've been going around fucking every hole that you can get.

Max bgn, pki boxer dia, pg kerusi dkt meja solek, duduk menyandar pastu dia silang tgn dia. 

M:tell me the truth.  He fucked you already kan?
R: what!? No!  Ko igt sya senang2 ja ka maw bgtu2 sma org lain ka? Above all people you should've known.
M:than? Why are you so defensive over him?
R: i did not.  Sya bgtaw yg ko buat slh.  So you should make things right.  Apologize. That's what a man supposed to do.

Baru ja kami bersayang2 td bround2.  Skrg gaduh suda blk.  Aiyaaa.. Max bgn pg tmpt sya.  Dia trapped sya between dinding dgn bdn dia. Tgn dia letak d tepi kepala sya.  Max tgk mata sya dlm2.  Sya pun mcm biasa la.  Lawan blk..

M:he fucked you.  He already fucked you.

Astaga.  Buat kesimpulan sndr suda dia ni. Bru sya maw jwb max tarik rmbut sya smpi sya mendongak tgk dia.

M:that's right. I am right.  He already fucked you.  Betul kan? You slut!

Slut? Sya slut?  Sya berabis tolak max smpi dia terlepas rambut sya.  Pastu sya tampar dia.

R:how dare you max! Ko lupa ka ko yg first dgn sya. Sya…

Paaappp!!!

Adui.. Pedih pipi kanan sya.

Paaappp!!

Pipi kiri sya lg.  Apa jd ni? Max tampar sya?? Bepinar2 pandangan sya.  Baru sya maw clear skit sya rasa rambut sya ditarik,  pastu sya kna heret dan kna humban pg atas katil.  Max pukul sya ka ni? Betul ka apa yg jd skrg ni? Kabur mata sya.  Rupanya sya menangis sda. Blum sempat sya respond apa2 tuala sya kna tarik.  Bogel suda sya blk. Tba2 pipi sya kna genggam ni.  Tmuncung mulut sya ke depan. 

Player Where stories live. Discover now