Player part 8Max ambik something dr bag dia. Pastu dia kasi tunjuk tgn dia tp dia genggam. “choose. Left or right”. Sekelip mata ja dia pnya mood tu berubah kan. Td marah2 memaki2 skrg playful suda dia. Sya suka dia yg bgni. Sweet seja. Sya pun layan la. Sya pilih left hand dia. Dia kasi kicik mata tem sya pilih. Terus sya tukar pg right hand. Dia kasi kicik lg blk mata. sya bingung da maw pilih mana. Berabis dia ktwa. Pastu dia Suruh pilih blk. Ni kali sya pilih right hand. Confirm sya blang. Skali dia buka tgn dia ada seutas rantai. Rantai emas pastu ada buah rantai bentuk love. ❤
Terkedu sya nampak tu rantai. Sya tgk tu buah rantai d blkg dia ada initial R❤️M. Sya speechless. Dia ktwa lg tgk sya speechless aa.. Pastu dia buka left hand dia. Rantai jga tp white gold. And buah rantai dia initial R.
R:max….
M: gold is for you. The white gold is mine. Tlg sya pakai.Sya pun kasi pakai dia. And then dia lg kasi pakai sya rantai tu. Jatuh air mata sya time tu. Kmu maw taw knpa? Sya suda bilang kan dulu yg daddy dia mnta tlg ptg rumput tu. Actually style parents c max ni klu anak2 dia maw something they have to earn it. Diorang ndak kena kasi manja. Biarpun bukan jga org kaya tp ndak jga miskin. Tp bgtu cara beliau dia didik dorang. Jd dorang tau berusaha kalau maw something. Jd untuk beli rantai ni apa2 la kerja dia buat tu. Selalunya dia ptg rumput, tebas kebun org, pg jd guide sma uncle dia d sepilok. Mcm2 la dia buat tu. Bukan bha murah2. Rantai emas lg tu. ️mgkn sma org lain mcm remeh kan. Tp sma sya itu perangai max yg buat sya kagum sma dia.
M:aik. Why do you look sad? X cantik ka? Sorry la. Nipis seja emas sya dpt bg. Nnt klu suda kerja btul2 sya bg yg gendut mcm ibu jari kaki sya pnya emas aa..
Smbl dia ckp tu dia lap air mata sya. Tketawa jga sya tp sya imagine dia bersusah payah tu bha.
R: how do u get the money to buy this?
M: u know how pun.
R: tp kta kan sibuk study stpm. Bila masa ko buat tu semua?
M: ada jga bha masa2 sya yg free. Lgpun maw ptg rumput, trim garden tu bukan perlu masa lama pun.
R: penatnya tuu. I don't need all this bha dear.
M: i know. But i want to give it to you. Kta teda couple ring pun. This should redeemed it right?Trend bha kan couple ring tu? Tp mula2 kmi couple kan byk konflik jd ndk tfikir pun semua tu. Kesiannya bf sya ni. Cmna sya maw gtaw dia sebab yg mbolehkan sya tdur sni mlm ni aaa.. Rasa bersalah betul oo.. Untuk ttp tu rasa bersalah sya kiss dia. Pastu sya hug dia kuat. Time hug dia tu sya bgtau la dia.
R:dear. I have to go back to kk.
M:okay. When you will be back here?
R: I'm going back for good. Parents sya suruh blk sbb stpm already finished kan. I said i want to do part time here but they don't allow it. That's why abg allowed me to spend the night here. So i can say goodbye.Max kasi lepas pelukan sya.
M:When are you leaving?
R: next week. Monday.
M: so soon? Skrg ni thursday suda. Why didn't you tell me sooner?
R: i don't know how. And i thought dpt pujuk my parents to let me stay..
M;what should i do without you?Oh no… max nangis. Sya pun tmbh karau ikut nangis. Adui. Sedih btul ka plak dia sya maw blk kk ni. Smpi nangis ni.
R: dear.. Jgn la nangis. Sya pun tmbh sedih ni sbb dear sedih.
M: you're leaving me here all alone. Mmg la sya sedih.
R: eee.. Jgn bgtu bha. Kita call2 la selalu.
M: lain bha tu call dgn face to face. I miss you already.X sangka blh jd bgni clingy jga bf sya yg tough ni kan. Sya rasa cute btul dia time ni. At last dia tdur sma sya juga mlm tu. Dia namaw let go ni. Dia peluk ja sya smpi la kami tertidur. Tidur dgn air mata la kan kami.
Sakit perut sya maw tkencing. Tgn c max msh lg peluk pinggang sya. Sya angkat pelan2 kasi lari. Baru sya pg tandas. Meraba2 jln sya dlm gelap. Nnt tebangun anak org. Hehe. Blk dr tnds ja, bru sya maw buka pntu bilik, ngam2 kna buka dr dlm. Tkejut sya tgk c max. Pucat bha mukanya. Dia nampak sy ja terus dia hug kuat2.
M: syg pg mna td?
R:pg tnds dear. Napa ni? Pucat ja.
M: i thought you've left…Aduii.. Kesiannya bf sya. Blum lg max. Ada 4 ari lg kta sma2. Dkt seja kk tu blh jga dtg slalu. Itu dialog sya dlm ati la. Xsggp sya maw ckp sbb dia nmpk miserable ni. Sya kiss lg dia. Tp kali ni sya nekad sda. I am ready to give him what he need. Tem kissing tu sya gigit lips dia..
R: max.. I think i’m ready.
Trus dia cari mata sya.
M: are you sure?.
Sya angguk kepala.
Max kiss my lips like he never did before. 1st time dia kiss mcm ni. Sya tfikir ini kali mksd dia msa dia ckp “ i can show you how much i want you by kissing you” dulu tu. It feels so different drpd kmi pnya countless make out session before. It's not too rough but rough enough to make me breathless. I feel wanted. Dia kiss pg leher, dia gigit my earlobe. At that time sya duduk atas dia. Mcm org naik kuda pnya style duduk tu. Dia buka my shirt and my bra. Then dia suck my n****e. Sblh tgnnya berabis ramas2 mna seja yg dia dpt pegang. Pastu dia sambung kiss sya smbl kasi baring sya pg tilam. Then one go seja dia tarik my shorts dgn my santut. Tem tu gelap tu bilik kan tp i can see his eyes shining bha looking at me. Punya sya malu. Self conscious btul sya sbb 1st time i am naked in front of a man. Max pegang my left feet dia kasi and dia start kiss dr ankle, naik pg betis, naik pg paha and tmpt c kawan. Ok.. Now I really need some air. And the rest is history la kan. Org bilang 1st time tu skt kan. But for me ndak sakit sgt. Yes mmg struggle sikit but mungkin sbb i am ready and kwn d bwh pun ready. C max pun byk buat foreplay untuk kasi ready, so it's bearable. But memang sgt penat. I really worn out that night. Tp yg lucunya before max kasi msuk max jr tmpt sya sempat lg sya kasitaw dia yg sya namaw pregnant. Sya msh maw bujang dulu. Ketawa lg dia tem sya ckp bgtu. Dia bgn, kasi on table lamp dia, pg buka laci dia pastu bungkar mcm cr something. Sempat lg sya silik2 buntut dia. Pnya sexy sya rasa. Mcm gatal2 tgn sya maw pg pgg tp malu. Hehe. Rupanya dia cr kondom. Angkat kening sya tgk dia pgg kondom. Dia bilang start kami couple dia mmg kasi ready stok d bilik dia. Wow.. Penuh persediaan oo kan. Haha..😂 😂Bsk paginya tem sya bgn, max duduk di tepi tgk sya. Malunyaaa skali bertentang mata sma dia siang2. Smlm bukan main lg um oh ah yeah sma dia. 😂 dia kiss sya good morning. Pastu dia msuk blk dlm selimut. Dia baring menghadap sya…
M: morning beautiful…
Tgn max pgg my boobs.
R:morning prince charming. Hands off.. Nnt your parents pggl.
Tgnnya msh d boobs sya. Ni kali dia tekan kasi kuat d n*****e. Pagi lagi niiii maaxx.. Blum brus gg lg.
M: nah. Dorang pg breakfast dgn mike d luar. Mike maw mkn sna bt 8.
Skrg tgnnya pg kwn d bwh. Oppsss.. Kedpatan sya pun maw2. Hehe
R: ehemmm.. Dorang adik?.
Sya berani2 pg pgg max jr. Wow.. Dia pun suda ready.. Nyum2… Hehe. Bulat mata dia sya pgg adik dia. Tp nafasnya berat suda.
M: dorang mana maw tinggal tu. Awal lg…. Blum abis dia ckp trus sya kiss dia bru sya naik atas dia. Bha. 2nd round. Ni kali my turn maw explore dia. Smlm gelap kan. Control2 lg takut kedapatan beliau. Skrg ni siang suda bru kmi ja d ruma. Bising pun bising la. Hehe….