Player part 4
Start dr situ mls2 sya sma c max. Kluar btul perangai player dia tu..tp dia slalu suruh sya ikut pg ruma dia. Mamy sma daddy dia rndu konon. Main jual nama beliau tp mmg btul la. Asal sya pg sna ja lamaa tu mamy dia peluk sya. Tp klu Dia bwa dating berdua2 pun kdg2 ja sya maw. Sya mnta break brpa kali sda tp dia bkeras namaw. Beberapa kali sda dia kantoi tu ada gf lain. Actually bukan kantoi. Everytime dia ada gf bru dia akan bgtaw sya. Detail lg. Tp ndk pnh jmpa dpn mata la. Pastu memujuk2 blk sbb namaw kna kasi break. Yg sya pun mls maw drama2 kan. Mls melayan bha. Jd sya biar ja. Bosan sya sma perangainya. Dia buat, kedapatan, sya mnta break , dia namaw, pujuk2, sya give up,dia insap kijap, pastu ulang blk. Napa sya ndk kasi putus ja btul2? Jgn layan? Pnh sda sya try bgtu. Jenis c max ni kan dia keras kepala.
Pnh sya blang kasi tggl dia btul2 yg tem cuti pertengahan tahun tu. Sya x blk kk sbb dorg parents sya pg melancong. Teda jga maw buat d kk jd stay ja d sdkn sma c abg la. Tp sya blang sma c max sya blk kk. Sya tukar no tel lg kunun. Namaw kna cari kan. C abg ni kaki clubbing bha.. Pdhal club d sdkn ni.. Hmmm.. 😂 😂.. Jgn mrh aa. Slalu dia pg sma gf dia. Kak lily ja sya pggl. Tem tggl sma abg ni sya ikut2 jga dorg clubbing. C abg ok ja sbb ada drebar kan.. Sembarang ja tu cgu kan. Adk dia yg teda lesen ni yg jd drebar dia. 😂 Sya xmnum bha. Tem ni la. Skali tem tu sya ikut dorg c abg sma kak lily clubbing. Lps kmi naik tu kmi rilek2 d bt4 pnya pasar tu. Kasi limpas2 dlu tipsy c kak lily. Lain dia klu tipsy.. Kuat memaki. Bgs lg mabuk tdur trus. Tp mls sya ikut dorg d pasar jd sya ddk dkt kfc tu smbl smoking. Tem ni sya smoke klu pg club ja. Skali tba2 muncul susuk2 yg dkenali kluar dr kfc tu. Yaaiiii.. Tkejut sya aaa.. Tbuang bha tu rokok sbb tkejut. Sapa lagiii.. C max la. Dia sma bespren dia c nelson. 1skola jga tp lain klas. C nelson ni bf c Grace. Pnya mrh muka dia tem tuuuu.. Meraah sda tlnga dia bru dia genggam2 sda penumbuk dia.. Bgerak2 jaw dia. Dia bawa sya blk tp sya blang sya drebar abg sya. Sya suruh tggu d tmn tmpt kmi biasa jmpa ja. Trus dia jln.
Kmi smpi ruma ja dkt jam 3am sda tu. C abg bwa gf dia msuk blk.. Projek la tu mabuk2.. Mcm sya xtaw. Sudala c kak lily tu jenis loud aa.. Hehe.. 😈.. Sya pun kluar pg tmn. Sya nmpk c max kuis2 tu tanah guna kaki dia. Dia nmpk ja sya trus dia tarik bru dia kasi saluk poket shorts sya. Dia kasi kluar tu rokok sma lighter bru dia hampas pg tanah. Kmu pernah try hampas lighter? Kmu try la. Ada bunga api tu.. 😅.
R: the fuck??
M: smoking plak ko ni. Muka ja innocent.
R: buduh. Jd knpa la?
M:ko blang ko d kk?
R:xjadi sya blk. Mls.
M:jd napa ndk bgtaw sya?
R:perlukah?
M: napa sya xdpt call ko?
R: ntah.. Mna sya taw. Hp ko kali problem.
M: really?
Trus dia ambik hp sya bru dia tekan2. Sya xpeduli. Ada password jga kan.M: what's you pw?
R: pw supposed to be a secret.
M: what is it? Tell me. Now.
R: go to hell la ko sna.
M:what's your pw? If you refuse to tell me I'll smash your hp..
R: try la if u dare. I'll Smash your face.
M: don't dare me ren. I always do what i said.
R: yeah right. Whatever.
BANNNGGGGG!!! 😱😱 hp sayaaaaaaaa!!! Kna hampas pg tanah! Terburai sda!Subuh2 buta bgtu drama kami d tmn tu. Klu ada org.. Hmmm….
Sya mengamuk dia hampas hp sya trus sya humban apa seja sya nmpk pg tmpt dia. Helmet dia. Sisa2 isi perut hp sya. Heels sya. Tp sya xteriak2 ka apa. Sya focus seluruh energy sya humban dia. Honestly tem tu sya mmg maw kasi injured dia. Suka2 seja kasi hancur hp org. Dia biar seja. Sya humban batu lg tu. Kna kepala dia trus luka baru sya berenti.
R:oh shit. You're bleeding.
Dia pgg luka d dahi dia. Dia tgk tu darah d tgn dia. Xjga teruk bha tu luka tp tkejut la jga sya kan.M: puas ati? Now we're even.
R:what?
M:mari sya antar ko blk. Bsk kta jmpa jam 11.
R: what???Smpi ruma sya…
M: i love you syg. Sleep tight. Jmpa bsk..
R: what the hell? Ko psiko ka apa?
M:what? Org syg2 pun mrh bha.
R: tu luka ko tu? Cmna?
M:oo sikit ja ni. I'm fine. Jmpa bsk aa. Mndi dlu bru tdur. Bpasir tu sna tmn td..Trus dia naik motor jln. Sya pun msuk ruma. Blur2 sya sma apa yg bru jd. Bsknya btul2 sharp dia dtg. Jam 11. Sya bru abis mandi lg tu. Ketuk2 pntu ruma. Nasib c kak lily yg buka pntu. Klu c abg kedapatan la k an.. Haha.. Teda hp kan sda.. Huhu.. Hp sya pecah.. Gila pnya max.
Skali kami jln dia bawa sya pg bli hp bru. Pastu dia bli couple number. Tem tu sya excited la. Kna bli hp bru bha tu. Mcm sony sya yg lama jga tp warna putih. Biarpun 2nd hand sya happy jga. Bha.. Student kan. Bukannya bduit btul. Dia pun bukan kaya. Tp sya x menolak. Sapa suruh dia kasi pecah hp sya.Tp itula. Bgtuuuuu jga perangai dia. Xlama tu ada lg gf lainnya. Baru tu bukan tapuk2. Mengasi taw lg dia gfnya org apa.. Knal d mna. Apa2 sda dorg buat. Sya buat derkkk ja. Sya taw dia maw psiko sya spya sya bg virginity sma dia tu. Please la.. Hmmmm.. 😑😑
Bgtu ja la kmi pnya relationship. Yg amazing bertahan jga aa. Smpi kluar result spm. Pastu kmi sma sambung form 6. Tp ni kali lain2 skola. Sya msh d skola yg sma. Dia pndh skola lain. Dia maw test new environment konon. Pdhal maw cr gf lain saitu.. Tp xtaw napa sya ikuutt ja flow dia tem tu. Mls sda maw mnta break ka apa. Tp stp kali kedapatan tu gf bru kmi gaduh jga tu. Bru style gaduh kmi mmg ganas. Mmg sya akan pukul2 dia smpi dia lebam2 tu. Dia biar ja. Mcm dia trma itu la balasan dia sbb curang2. Buduh. Sya pun buduh jga la bha kan. Trima ja. Tp btul2 klu dfikirkan blk terasa sndr jga cr pasal. Pttnya sya lari trus dr dia ni. Hmmm..