Badanku seolah-olah terapung dari katilku. Pantas aku buka mataku lalu menjerit. "AHH! LEPASKAN AKU! TURUNKAN AKU!"
"Ok, ok geez! Pekak aku." dia mula menurunkan aku lalu tersenyum ke arahku. "Maybe you already know me-"
"-tak, aku tak kenal kau tapi aku tau kau lelaki gila sex." kataku lancar dan jujur tanpa memberi sebarang riaksi yang berlebihan, hanya dahi yang berkerut dan riak wajah yang dingin.
Dia berdecit lalu memandang ke arah lain. "Did you just say... Erm. Sedap hati kau je kan cakap aku ni lelaki gila sex." dia mula mendekatkan wajahnya ke arah wajahku membuatkan aku takut. Dahiku tidak lagi berkerut, riak wajahku tidak lagi dingin tetapi cemas.
Dia ni lelaki susah nak tahan nafsu, memang takleh harap. Banyak-banyak lelaki yang aku kenal, I guess he has the most strongest sex drive.
Leherku digigitnya dan dijilatnya seperti seekor kucing. Aku memejamkan mataku. 'Bangun Miyeong, irreona! ' Aku menolak badannya namun aku cumalah seorang perempuan yang kudratnya lebih lemah dari seorang lelaki. Badanku dibawa ke dalam pelukannya. Bibirnya didekatkan ke arah telingaku. "Macam mana tau aku ni lelaki gila sex, hm?"
Aku mengetap bibirku. "Molla."
Dia ketawa lalu mula menjauhkan dirinya dariku. Aku menghela nafas, lega.
"I'll promise you that our first night will be the best, babe. You'll feel sooo good that you can only think of feeling good and keep moaning my name and nothing else."
..........
"Alahai tengoklah dorang berdua tu, comel je kan, yeobeo?" Puan Byun tersenyum memandang ke arah Taehyung dan Miyoung yang sedang bertengkar 'manja' di atas sofa ruang tamu itu.
"Yelah, memang comel." kata Tuan Byun, tersenyum lalu menghirup kopinya yang masih panas itu.
miyoung.
"Bagi lah remote tu! Ni bukan rumah kau! Ni rumah aku!" aku memarahi lelaki yang berada di sisiku itu dan cuba untuk mencapai remote yang berada digenggamannya.
"Rumah ni rumah my soon to be family, so takpe lah kan?" kata Taehyung lalu menjelirkan lidahnya.
"Yaishh! Palli give me that shit!" aku menolak badannya menyebabkan dia jatuh terbaring. Aku juga turut jatuh ke atas badannya.
Mataku membulat. Baru sahaja aku hendak bangun, Taehyung menarikku ke dalam pelukannya. "Yah! Lepaslah!"
"No way." katanya lalu tersenyum menggoda ke arahku. Belakang kepalaku ditarik lalu dicium bibirku. Aku menolaknya. "Orang tengoklah!"
"Biarlah, omma dan appa tak kesah pun, kan omma, appa?" soalnya ramah kepada appa dan perempuan tu yang berada di meja makan ruang tamu.
Appa dan perempuan itu tersenyum manis lalu mengangguk. "Tak lama lagi korang dah nak kahwin juga kan. Practice, practice. Haha!"
Pipiku merona merah, aku menggigit bibir bawahku. "Appa!"
Tanpa aku sedar, tangan Taehyung terletak kemas di atas pahaku yang terdedah lalu diramasnya pahaku lembut. Wajahku merona merah sekali lagi. "Yah!"
Taehyung tersengih menampakkan senyuman petaknya. Aku mengetap bibir, kenapa mesti dia yang aku kena kahwin!?
|t |b |c |
Eiii geli aku baca chap ni .
YOU ARE READING
Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung bts
Fanfic一Lelaki gila sex tu akan jadi suami aku, hah? That's insane! Kahwin paksa ni dah lama lah, dah lapuk. Kenapa masih wujud? Appa, kenapa appa bagi Junjye kawhwin dengan lelaki macam tu? Sebenarnya, Junjye tak kesah appa nak kahwinkan Junjye dengan sia...