Awal pukul 4 pagi lagi aku dah bersiap untuk ke airport.
Aku menarik beg bagasiku lalu menuju ke arah pintu bilik. Aku mengeluh perlahan lalu memulas tombol pintu dengan amat perlahan agar tidak mengeluarkan sebarang bunyi.
Aku menjenguk ke luar bilik, memastikan tiada sesiapa yang berada di situ. Dengan langkah yang perlahan, aku menapak keluar dari bilik lalu menuju ke arah tangga.
Aku menoleh ke arah pintu bilik appa. ' Appa masih tidur kot... Harap-haraplah. '
Aku cuba untuk tidak mengeluarkan sebarang bunyi apabila melangkah lantai tangga dan menolak turun pemegang besi beg bagasiku dan aku angkat beg tersebut. ' Perlahan... '
Setelah beberapa minit aku buang hanya untuk turun tangga dengan senyap, akhirnya aku sampai di tingkat bawah. Mataku terbuntang luas tatkala ada susuk tubuh seseorang di atas sofa ruang tamu. Aku cepat-cepat menekup mulutku. ' Macam mana ni? '
Aku pantas mengangkat beg bagasiku lalu menuju ke pintu utama rumah. Aku menekan butang di tepi pintu utama. Dengan itu, pintu utama pun terbuka. Nasib pintu ni bila dibuka senyap je, kalau berbunyi, kantoi lari rumah.
Aku memandang ke arah sofa ruang tamu itu sekali lagi sebelum berlalu. "Mianhae Baek oppa."
Dengan pantas aku berlalu untuk menahan teksi. Siapa kata takde teksi diawal pagi macam ni? Jam 4 ada lah tu.
..........
Setibanya aku di airport, aku tersenyum. "Nasib sempat, kalau tak, terpaksalah aku kahwin dengan lelaki gila tu, huh." aku mengusap dadaku, lega.
"Ehem, cik?" seseorang berdehem di belakangku lalu menepuk bahuku lembut. Aku menoleh ke arahnya lalu mengerutkan dahi memandangnya. "Eh? Ada apa ye?"
"Cik ni Byun Miyoung, betul?" soal lelaki itu. Aku memandang tag yang di pin dibaju lelaki itu, Cha Eunwoo, polis airport ni.
"Ye saya." jawabku lalu mengangguk perlahan. Aku mencebik memandangnya. Macam ada yang tak kena je ni.
"Maaf, anda tidak boleh keluar dari daerah ini."
..........
"Kamu ingat, kamu boleh lari dari appa?" appa mula membebel sambil fokus memandu. Aku mengeluh. Macam mana appa boleh tau ni?
Baekhyun oppa perasan aku keluar ke time tu? And then bagitau appa?
Aww, shit.
"Kalau kamu tak nak kahwin, jangan lah sampai lari keluar dari Korea ni. Kamu gila ke?" appa memandangku yang duduk di sisinya lalu memandang ke depan semula.
Aku dapat rasa bila-bila masa je dia akan menjerit sekarang ni. Aku ni jenis yang tak suka kena jerit. I mean, jerit sebab marah, aku tak suka.
"Apa susah? Kahwin je! Lelaki tu pun appa tengok bagus je, sopan..."
Sopan? Huh! Sopan ke kalau selalu nak rogol anak orang lain.
"Tapi appa, bukan dia dah ada isteri ke?" soalku berani. Yelah, perempuan dengan dia di tasik tu bukan isteri dia ke? Siap kata nak ada 5 orang anak. Mesti dah kahwin ni.
Appa memandangku tidak percaya. Mataku kembali tertumpu ke arah jalan raya. "Apa kamu merepek ni Miyoung? Dia belum kahwin!"
"Tapi Miyoung pernah terserempak dengan dia di tasik. Dia siap buat benda suami isteri buat untuk dapat anak tu lagi." kataku.
Dalam satu, dua, dan tiga!
"Miyoung!" jerit appa. "Jaga mulut tu!" bergegar bibirnya. Aku mula terdiam. Takut.
"Mianhae appa. Miyoung just say benda yang betul." kataku lalu memandang luar tingkap. Aku mencebik lalu menggerutu agar appa tidak dapat dengar apa yang aku katakan. "I fucking witness it with my own two eyes."
"Tak kira! Appa tetap nak kamu kahwin dengan dia! Keputusan muktamad! Tak kiralah dia lelaki macam mana, tapi dia lah lelaki yang terbaik appa dapat. So, kamu kahwin dia. Appa bahagia. Atau, kamu cari pasangan sendiri, appa singkirkan kamu dari keluarga Byun. Pilih." kata appa membuatkan aku terdiam seribu bahasa.
Aku berfikir sejenak. Kalau aku pilih pasangan sendiri, memang bagus. Tapi macam mana nak cari? Aku ni bukan jenis sporting semua tu. And then, kalau aku pilih sendiri, aku akan dianggap orang asing buat keluarga aku sendiri. My dad will disown me.
"Ok fine, Miyoung kahwin lelaki tu! Dang it."
..........
Aku merengus lalu menolak kasar pintu bilikku menggunakan kakiku selepas aku pulas tombol pintu bilik itu.
Aku menolak beg bagasiku ke tepi lalu melompat geram ke atas katil empukku. "Stress betul lah keluarga aku ni!"
Tiba-tiba, pintu bilik air ditolak dari dalam membuatkan aku terkejut. Siapa guna bilik air aku? Takkan lah hantu pun nak guna bilik air?
"AHHH!"
Seorang lelaki keluar dari bilik air itu cuma dengan tuala di pinggangnya. Rambutnya yang basah dan dadanya yang terdedah membuatkan pipiku merona merah.
Ewww, no!
Aku menutup seluruh wajahku menggunakan sebiji bantal di katilku.
|t |b |c |
Korang rasa, siapa lelaki tu? Aku rasa Baek lah, ahahahaha.
YOU ARE READING
Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung bts
Fanfiction一Lelaki gila sex tu akan jadi suami aku, hah? That's insane! Kahwin paksa ni dah lama lah, dah lapuk. Kenapa masih wujud? Appa, kenapa appa bagi Junjye kawhwin dengan lelaki macam tu? Sebenarnya, Junjye tak kesah appa nak kahwinkan Junjye dengan sia...