zweiundzwanzig

2.5K 166 11
                                    

taehyung.

Aku menguap lalu memandang ke arah jam tanganku. Dah setengah jam ni, mana Junjye? Kenapa dia belum datang-datang? Dah sejam lalu kafe tu tutup kot.

"Taehyung-ssi, kenapa belum balik?" perempuan itu mendekatiku lalu dia duduk di atas pangkuanku. Aku mendekatkan bibirku di lehernya lalu tersengih. "Adalah~"

Perempuan itu tergelak lalu dielus pipiku lembut. Bibirnya mula mendekati bibirku. Aku mencium bibirnya lembut.

Selepas mendengar desahannya, nafsuku mula membuak. Ciuman juga semakin kasar. "Umph~ Taehyung~"

Apabila teringatkan Miyoung, pantas aku meleraikan ciuman. "Sayang awak baliklah dulu, saya ada kerja sikit lagi ni. Esok jumpa ya?" aku mencium bibirnya pantas lalu menolaknya lembut ke luar pejabatku.

Perempuan itu mencebik. "Yelah yelah. Lepas dah habis kerja tu, balik awal tau. Jangan risau kan saya!"

"Hmm ye~ Annyeong~" aku meramas punggungnya lalu mengenyitkan mataku. Perempuan itu tergelak kecil lalu mencium bibirku. "Nae annyeong~" dia mula menuju ke arah lif dan menghilang diri.

Aku mengurut dadaku lalu menghembuskan nafas lega. Huh. Nasib aku dapat kawal sikit nafsu aku tadi, kalau tak, buatlah benda tu sampai Miyoung datang dan mati.

"Awak."

Aku memandang ke arah orang yang bersuara itu. Senyuman terkoyak di bibirku. Aku mengusap lembut rambutnya. "Awak pergi mana tadi? Risau saya jadinya."

Dia menayangkan wajah selambanya lalu dia mengetap bibirnya. "Saya ada hal dengan kawan tadi, sorry buat awak tertunggu lama."

Aku tersenyum lalu menggeleng. "Gwaenchana. Asalkan awak datang sudah cukup." aku menarik pinggangnya agar dia mendekati aku lalu mencium dahinya seperti biasa. "Rindulah~"

"Jangan nak mengada lah. Baru tadi kita jumpa kan?" dahinya mula berkerut. Tangannya disilangkan ke dada.

Aku tersengih lalu mengusutkan rambutnya. "Eleh tak sweet lah awak ni~!"

"Tch." dia berdecit dan mula berlalu ke lif. "Yah awak nak pergi mana?" aku berlari ke arahnya lalu memeluk pinggangnya. "Baliklah, takkan tidur kat sini?" jawabnya jujur. Aku mencebik. Bau lehernya menusuk hidungku. "Ahh chagi buat oppa terangsanglah."

Dia pantas menolakku dari menggigit lehernya dan menekan punat lif untuk ke tingkat bawah. "Ish! Jangan buat benda tak senonoh kat sini lah!" marahnya. Aku menggulingkan bebola mataku lalu memeluknya. "Hah yelah, mianhae."

Kami berdua pun masuk ke dalam lif.

Memandangkan tingkat pejabat aku dan tingkat paling bawah 5 tingkat, sempat juga ambil kesempatan kan? Hehe.

Aku menarik dagu Miyoung lalu menciumnya rakus. Ini yang aku rindukan dari tadi. Aku meramas buah dadanya membuatkan dia mendesah. "Umphh!!!"

Dadaku ditumbuk dan ditolaknya kuat namun aku abaikan sahaja.

Ting!

Takpe, nanti di rumah aku boleh buat lebih lama dan it's gonna be better.

Miyoung menjelingku marah dan berlalu pantas meninggalkan aku. "Chagi tunggulah~~!"

Merajuk pula dia. Haha.

..........

"Saya nak ke 7 eleven kejap, rasa nak minum slurpee pula." kata Miyoung tanpa memandangku. Aku tersenyum lalu mencucuk pipinya. Comel sangat!

"Everything for you chagi~" kataku dan memecut ke 7 eleven membuatkan Miyoung terkejut. "Yah! Perlahan lah sikit! Nanti mampus kita."

"Biarlah, kita dapat mampus sama-sama~ Hehe." kataku lalu tersengih petak. Dia menggulingkan bebola matanya. "Saya tak nak mati, belum cukup hidup. Lagipun saya tak nak mati sama-sama dengan lelaki macam awak ni." aku tergelak. Comel betul.

"Yelah mianhae awak~" kataku sambil membuat suara comel walaupun aku tau dia tidak mengendahkan nya.

"Yah awak~ Saya kata mianhae ni~ Tak kan awak tak nak maafkan saya?" soalku setelah lama mendiamkan diri. Janggal pula sebab krik krik.

"Hmm." jawabnya membuatkan aku tersenyum mereng. Biarlah, salah aku juga buat dia macam ni.

"Awak, dah sampai." kataku lalu tersenyum. Aku membuka pintu kereta dan keluar dari perut kereta.

Kami berdua pun masuk ke dalam 7 eleven.

Ting!

..........

"Sedap~" katanya lalu tersengih sendiri. At least sengih kat aku lah, takya sengih kat benda tak hidup tu halahh.

Aku mencebik. "Tak nak bagi saya sikit ke?" aku mendekatkan mulutku ke slurpee nya. Pantas dia mengalihkan slurpeenya jauh dari aku membuatkan muncungku semakin panjang. Dia menarik muncungku membuatkan aku mengaduh kesakitan. "Ah appo!"

Dia ketawa terkekek-kekek. Ya tuhan comelnya! First time dia gelak macam tu depan aku. Aku mencubit geram pipinya membuatkan air matanya mula bertakung. Rasa bersalah menimpah diriku. "A-ahh awak, mianhae. Sakit sangat ke saya cubit?"

"Hik- sakit." air matanya mula menitis ke pipi. Ahh ottohkae? Macam mana ni macam mana ni macam mana ni?

Aku selalunya kalau pujuk perempuan dengan cara tak senonoh macam, bila dia nangis, aku goda dia and then bawa dia ke katil or sofa.

Tapi kalau Miyoung, konfem makin teruk jadinya. Aku mengusap lembut belakang badannya. "Awak sorrylah awak, saya betul-betul tak sengaja. Awak tu lah, kenapa comel sangat?"

"Hik hik, salah saya? Hik, apa salah saya? Saya cuma buat apa saya nak, hik." tangisannya semakin menjadi-jadi. Aku menutup wajahku menggunakan tanganku. Rambutku ku selak ke belakang. Macam mana nak pujuk Miyoung ni?

Aku mengelus lembut pipinya membuatkan dia memandang ku. Aku tersenyum nipis. "Jangan nangis, ara? Saya betul-betul minta maaf kalau cubitan saya tu sakit sangat."

"Hiikkk."

Aku menarik dagunya lembut dan memberikannya satu ciuman. Aku harap tangisannya mula berhenti. Air matanya jatuh ke tanganku yang memegang dagunya. Aku menggigit lembut bibirnya. "Jangan nangis chagi."

"Emmm~"

Aku mula tersenyum. Dia membalas ciumanku.

|t |b |c |


Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung btsWhere stories live. Discover now