vierzehn

3.6K 195 5
                                    

miyoung.

Seperti biasa, aku akan mengambil cuti setiap sebulan. Tak kira lah bila, asalkan aku cuti sehari. Bukan sebab disuruh, tapi sebab aku nak rehatkan diri sekejap.

Shintoburi
Come and get it
Come and get it
Come and get it
Bul bul buriya
[pentagon - sha la la ❤️]

Aku memandang ke arah meja kecil tepi katilku lalu mencapai telefonku. "Taehyung?"

Aku mengeluh lalu aku 'swipe' skrin telefonku ke kenan untuk menyambut panggilannya. "Hm?"

"Awak, saya nak bawa awak jalan-jalan petang nanti if you don't mind. Lagipun awak cuti kan?" katanya membuatkan dahiku berkerut. Bukan dia kerja ke?

"Bukan awak kerja ke?" soalku sambil menggaru kepalaku yang tidak terasa gatal. Suara gelaknya membuatkan aku semakin keliru.

"Tak pe ponteng sekali sekala untuk isteri kan?" katanya membuatkan aku merengus. "Awak gila ke apa? Nanti hilang kerja, baru padan muka!"

"Hahaha. No, it's fine! Tau-tau lah oppa nak cakap apa dengan bos besar." katanya dengan gelak tawanya yang masih bersisa.

"Awak kerja je lah sampai habis waktu kerja awak tu, lagipun saya malas nak jalan." kataku. Yelah, harini waktu untuk aku berehat kot.

"Alah awak ni, tak best lah..." katanya dengan nada 'comel' yang dibuat-buatnya. Aku mengetap bibirku lalu berfikir seketika. "Tak nak."

"Hm fine! Tak nak kawan." aku terus mematikan panggilan lalu meletakkan telefonku ke atas meja semula. Malas nak layan gaya dia yang kebudak-budakkan tu. Menyampah.

Aku menyelitkan rambutku ke belakang telingaku lalu membuka buku yang aku pilih sebentar tadi lalu mula membaca.

..........

"Saya dah pulang!" suara itu menggangu aku dari terus membaca. Aku memandang ke arah jam dinding. Membulat mataku terus. Dari pagi tadi sehingga pukul 7 malam, aku langsung tak bergerak untuk makan ataupun mandi malam. Aku mencapai tualaku lalu menuju ke arah bilik air untuk mandi.

taehyung.

"Omma, Miyoung ada kat bilik?" soalku lalu meregangkan badanku yang lenguh.

Omma mengangguk sambil membaca majalah mingguan yang dibelinya di kedai runcit berdekatan. "Ha'ah kot. Mungkin tengah membaca."

Aku mengangguk lalu mencapai beg ku. "Oklah omma, Tae naik dulu. Nak mandi." kataku lalu tersengih.

Omma tersenyum. "Ok, lepas mandi ajak Miyoung turun sekali, makan malam, eo?" aku menjawab dengan anggukan lalu menuju ke tingkat atas.

Aku membuka pintu bilik lalu melempar beg ku ke atas sofa dekat tingkap itu. Aku menghempaskan badanku ke atas katil lalu mengeluh. Penat sangat.

Tiba-tiba, pintu bilik air dibuka dari dalam dan Miyoung yang hanya memakai tuala dengan rambutnya yang basah, membuatkan nafsuku membuak.

Aku mula menuju ke arahnya lalu aku tarik pergelangan tangannya untuk membawanya ke katil. "Yah! Apa awak nak ni?"

"Nak awak lah. Sampai hati awak matikan call tadi eh?" kataku sambil memandangnya serius membuatkan dia terdiam. Bibirnya aku pandang sebentar sebelum aku cium bibirnya.

Aku mencium bibirnya sambil mengusap pinggangnya yang ramping. Tangannya menolak dadaku namun aku abaikan. Aku menggigit lembut bibir bawahnya membuatkan dia mendesa.

Serius aku kata, suara desahan Miyoung,

unexpectedly lebih seksi daripada suara desahan Sooyoung ataupun suara desahan perempuan-perempuan yang pernah aku buat sex dengan mereka selama ni.

Mulutnya yang terbuka itu memberiku peluang untuk masukkan lidahku ke dalam mulutnya. Aku menjilat lidahnya lalu tersenyum. Aku menjilat bibirnya membuatkan dia mendesah halus. Tangan kiriku mula turun ke bawah dan mengusik kemaluannya sambil tangan kananku membuka kemejaku.

Aku membaringkan dia ke atas katil lalu membuka lilitan tuala yang menutup tubuhnya yang serta merta menaikkan nafsuku itu.

..........

author.

"Haih budak dua orang ni, apa pula dorang buat kat atas tu? Tak nak makan malam ke?" kata Puan Byun sambil menggeleng. Tuan Byun disebelah dipandang. Tuan Byun hanya tersenyum nipis. "Awak pergilah tengok."

"Eii saya pula? Awak lah~" Puan Byun mula act manja depan Tuan Byun membuatkan Tuan Byun ketawa geli hati. "Awak ni dah tua pun nak bermanja-manja."

"Eh eh biarlah. Manja dengan awak je." kata Puan Byun lalu menekup mulutnya sambil ketawa. Tuan Byun turut ketawa lalu memandang ke arah tangga. "Biar saya je lah check. Awak ni pun. Dah pandai malas-malas eh." hidung Puan Byun dicubit lembut lalu dia tersengih.

Puan Byun hanya membalas dengan sengihan petaknya itu.

Tuan Byun pun mula menuju ke arah tangga.

..........

taehyung.

"Ahhh! Awak, to- too rough! No- no more!" desahnya membuatkan nafsuku semakin membuak-buak. "Moan my name babe."

"Ah-ahhh! Kim Taehyung!" aku bergerak ke depan dan ke belakang dengan lebih laju membuatkan desahannya semakin kuat. Aku tersenyum sambil memegang pinggulnya yang lembut. "A-are you about to- ngh! cu-cum, Mi-ahh! Miyeong-ah?" 

author.

Mata Tuan Kim membuntang besar. Pantas dia berlari ke tingkat bawah semula. "Rasanya masing-masing dah kenyang kot. Takpelah."

"Eh awak, mana Tae dan Miyoung?" soal Puan Byun sambil mengerutkan dahi. Maid rumah mereka yang lalu meja makan itu diajak makan malam bersama. "Raemi, marilah makan sama-sama."

"Baik, Puan." Raemi, maid rumah keluarga Tuan Byun tersenyum lalu menunduk hormat ke arah Puan Byun dan Tuan Byun kemudiannya menuju ke arah meja makan dan mengambil tempat duduk yang kosong.

Dipandangnya sekeliling ruang. "Mana Encik Taehyung dan Cik Miyoung?"

Tuan Byun menggeleng lalu dijemputnya Puan Byun dan Raemi makan terlebih dahulu. "Makanlah dulu. Tak perlu tunggu dorang berdua."

Puan Byun memandang Tuan Byun pelik. "Wae?"

"Something is going on. Hal mereka lah." kata Tuan Byun lalu menyuap nasi ke dalam mulutnya. Puan Byun membesarkan matanya lalu tergelak geli hati. "Ok faham, hahaha."

Raemi yang mula makan itu memandang Tuan Byun dan Puan Byun pelik. Hal apa pula ni.

|t |b |c |



Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung btsWhere stories live. Discover now