sechsundzwanzig

7.2K 291 14
                                    

"Eh, yalah! Aku sebenarnya nak tanya dari dulu lagi tapi kenapa eh?" Mina menyentuh pipiku yang tidak lagi ditampal plaster itu tetapi hanya tinggal kesan parut. "Kenapa dengan pipi kau eh?"

"Ada setan cakar, tulah tu." kataku lalu tersengih hambar. Keningku aku garu janggal. "Setan? Hah! Tangan kau pun! Iiihh! Asal teruk sangat koyak dia ni? Kenapa kau tak balut?" katanya berbunyi seperti kerisauan. Yelah, bakal omma kan.

"Aku dah balut tapi aku rasa tak selesa, so tak perlu lah. Kalau balut, nanti makin teruk pula. Aku sapu ubat je." kataku selamba. Aku menyentuh tanganku yang masih ketara koyaknya itu. Tapi tak lah teruk sangat.

"Kenapa kau tak nak kongsi siapa buat ni kat kau? Kau takut aku bunuh orang tu ke?" kata Mina dengan muka yang risau memandangku. "Eleh macam kau berani membunuh."

Mina akhirnya tersenyum lalu ketawa. "Yelah, siapa nak jaga Jaehyun aku kalau aku di penjara kan? Huehue."

"Hmm." aku tersenyum nipis lalu meletakkan kedua belah tanganku ke atas meja. "Sebenarnya kalau kau nak tau sangat, orang yang buat semua ni." aku menunjuk ke arah pipiku lalu aku tunjukkan tanganku yang koyak itu. "Jung Sooyoung, dia yang buat semua ni."

Mata Mina membuntang luas. Mulutnya yang ternganga ditutup menggunakan tapak tangannya. "Mwo!? Perempuan gila yang disumbat masuk penjara beberapa hari yang lalu tu ke?"

"Ha'ah. Kau tak kesah kan aku cerita kan kau sesuatu? Tapi panjang. Mungkin sampai esok pun tak habis cerita."

"Kau tau kan aku suka dengar cerita yang panjang lebar. Macam novel."

..........

taehyung.

Aku memandang ke arah Miyoung yang sedang tidur di atas katil itu. Nyenyak betul dia tidur.

Aku tersenyum.

Nasib ada mereka bertiga tu, kalau tak, sampai bila-bila hal ni tak kan habis.

Aku membuka kemeja kerjaku lalu menuju ke arah katil. Aku terdiam memandang Miyoung yang tidak memakai selimut itu.

Dia hanya berpakaian see-through singlet dan silk booty short.

Aku menarik selimut lalu aku selimutkan dia. Rambutnya aku usap lembut lalu aku cium dahinya sambil tersenyum manis. "Sleep tight. Mimpi saya juga, hehe."

Aku pun mula menuju ke bilik air.

..........

author.

"Eh eh, saya bayar."

"Tak pe, saya bayar."

"Eh tak pe lah! Jangan susah kan diri awak. Biar saya bayar."

"Siapa yang ajak kau makan? Aku kan, so biar aku bayar."

"Eh deyy tambi! Bila nak bayar? Itu pelanggan lain sudah marah! Cepat bayar lah deyy!"

Wuhjyun memandang Yura didepannya lalu tergelak kecil. "Biar saya bayar." Wuhjyun mengeluarkan beberapa not kertas dari dompetnya lalu dihulurkan kepada mamak itu. "Leklah, dah jom awak." Wuhjyun menarik lembut tangan Yura dan mereka pun berlalu keluar dari kedai mamak itu.

"Awak, kita nak pergi mana pula ni?" soal Yura lalu memandang Wuhjyun dengan wajah innocentnya.

Yura terpaksa mendongak untuk memandang wajah Wujyun kerana beza saiz mereka yang ketara. Yura kecil, Wuhjyun besar(bukan gemuk).

Wuhjyun tergelak lalu didukungnya Yura cara bridal style. Dia mencium bibir Yura sekejap lalu dipandang mata Yura. "Yah! Awak turun kan lah saya!~"

"Tak nak~"

"Nak lah~"

"Tak nak~ Cium pipi kita dulu baru kita turun kan."

"Tak nak."

"Eh eh, Wuhjyun." Wuhjyun dengan perlahan menurun Yura lalu dipandang ke arah Leeron yang sedang tersengih memandangnya. "Eh bro kacau lah kau ni."

"Sorry lah. By th way, bila nak kahwin? Hehe." soal Leeron lalu memandang Yura. "Hai Yura!"

"Kau nak ngorat awek orang agak-agaklah. Depan bakal suami dia pula tu." Wuhjyun menjeling tajam Leeron yang masih tersengih seperti kerang busuk itu. Yura hanya tergelak kecil dengan kelakuan Leeron.

Wuhjyun memandang sekeliling. "Hyunjae mana?"

"Kau tau kan, aku seorang je yang still single and available." kata Leeron sambil membuat muka sedih. Dicebikkan bibirnya. "Siapa suruh kau, dah lah otot kecil. Memang tak lah perempuan nak tergoda. HAHA!"

Leeron menggulingkan bebola matanya. Dijeling Wuhjyun geram. "Jadi? Perempuan Korea ni cuma suka lelaki otot besar macam kau lah, eh?"

"Ok lah chao dulu~" kata Wuhjyun dan berlalu. Yura ditepinya melambai ke arah Leeron lalu memeluk lengan Wuhjyun.

Kesiannya Leeron haha.

..........

miyoung.

Aku membuka mataku perlahan lalu aku kelipkan beberapa kali. Aku memandang ke arah tepiku. Taehyung yang sedang tertidur itu membuatku tersenyum. Aku mendekatinya lalu aku goyangkan sedikit badannya. "Awak, bangunlah. Tak kerja ke?"

Tiba-tiba tangannya memeluk tubuhku. "Tak nak, nak dengan awak je satu hari ni."

"Ish jangan mengada eh, nanti kena buang kerja, saya bukan tumpang sedih, tapi tolong ketawakan." kataku lalu mencebik. Selimutnya aku buka kasar lalu aku campak ke atas lantai.

Mataku membuntang luas. "AHHH!"

Mata Taehyung dibuka besar. Dia tersengih lalu duduk dari baringnya. "Morning baby~"

"Awak! Asal pakai boxer je ni!? Yahh!" jeritku dengan mataku yang terpejam rapat. Ya tuhan mata innocent aku.

Innocent lah sangat haha.

"Biarlah, oppa boleh cari alasan supaya appa dapat maafkan oppa. Kalau oppa cakap oppa luangkan masa dengan chagi, mesti appa tak marahkan oppa malah puji oppa! Hehe! Thuami mithali gituw~" katanya lalu menarik ku ke atas pangkuannya.

Aku menggulingkan bebola mataku lalu memandangnya menyampah. "Whatever."

"Chagi cakap apa-apa jelah kan? So boleh tak chagi layan oppa harini?" Taehyung mula membuat wajah agak menakutkan membuatkan bulu romaku mula menegak. Aku meneguk air liurku. Aku menggeleng perlahan dan mula laju. "An-andwaeeee!"

"Nak lah~" katanya lalu mengoyakkan singletku. "Yah Kim Taehyung!"

"Biarlah, chagi juga cakap oppa lelaki gila sex. Lelaki gila sex begini lah." katanya lalu tersenyum sinis. Tangannya mula menuju ke belakang badanku lalu dibuka baju dalam ku.

"Yahhh lelaki gila sex ni!"

"Layan je, chagi."

"Fine." kataku lalu mencium bibirnya. Aku tersenyum.

Biarlah, dia suami aku juga.

Dan dia juga LELAKI GILA SEX,

that I love,

very much.

|t |e |

Vomment. Btw lepas aku baca balik(+edit) buku ni, it just make me cringe and cringe and nothing else. Only cringe, and it's so boring. Tell me your opinion though, so please comment! ;)

Ⓒ lelaki gila sex ↬ taehyung btsWhere stories live. Discover now