SEYEHAT YOLCULUĞU

5 0 0
                                    

En yakın benzincide durduktan sonra hemen depoyu fullediler.depo dolarken markete girdiler ve 5-6 poşet obur cubur aldılar.sonra tekrar arabaya döndüler.arabayla 200 metregittikten sonra delina -şey arkadaşlar benim çok tuvaletim geldi benzinciye geri dönmeliyiz .

ednır -yyyaaa delina şimdimi buldun gidicek?hemde benim sıramda.

delina -na apim ednır benimde şimdi tuvaletim geldi.bak eğer beni tuvalete götürmezseniz arabanıza yaparım tuvaletimi.

ednır -tamam be tamam.

der ve benzinliğe geri dönerler.benzinlikte baya bi beklediler ama en sonunda delina tuvaletten çıkabildi.

Artık delinada arabaya geldi ve güle oynaya yola devam ettiler.1 min arabayla gittikten sonra araba dur kalk dur kalk yaptı ve en sonunda durdu.herkez arabadan indi.

Westın -of ya bir bu eksikti.arabadan anlayan varmı?

diye sordu ama hiç biri araba tamiri bilmiyorlardı.

Dembır -Ulan bir tatil yapalım dedik başımıza gelmeyen kalmadı.

Dr.konal -aslında kaldı.sadece arabamız bozuldu.

Westın -yaa konal bi sus ya.

Elina -arkadaşlar arabayı benzinliğe itemezmiyiz?

Ednır -ya aşkım nereye itiyorsun hem araba 5 ton hemde benzinlik nerde onu bilmiyoruz.

Elina -doğru söylüyorsun.

bizimkiler az da olsa bir ümitle otostop çekerek birinin onları alacaklarını zannediyorlardı ama orda incil top oynuyordu.

sizce ne olucak?kurtulacaklarmı yoksa mahsurmu kalacaklar.yada benzinliğe kadar arabayı itebileceklermi? neler olacağını merak ediyorsanız bir sonraki bölümü mutlaka okuyun ve beni takip etmeyi unutmayın şimdiden teşekkürle hoşçakalın.

AMMAR CİN TARİKATIWhere stories live. Discover now