ALİ'NİN AĞZINDAN
Selin'in söylediği son sözlerden sonra kendimi kaybetmiştim. Zaten sinir problemleriö vardı.Ama o bunu bilmiyordu,bilmesinde zaten. Sinirlendiğim zaman karşımdaki babam olsa bile kimse beni durduramazdı. Sarhos olsam bile az çok kendimdeydim.Üzerindeki bornozuyla beraber selini bir hışımla kollarından tutup duvara doğru fırlattım. Fırlatmamla hem basina sardigi havlu yere düsüp hem de kafasını duvara doğru çarpıp acı dolu inlemesi bir oldu. Selin'in çığlıklarını aldırış etmeden islak saçlarından tutup odanın ortasına doğru gelip onu yere fırlattım ve ardı ardına kesilmeyen tokatlarını yüzüne indirdim. Bir hışımla tekrar saçlarına yapıştım ve yüzüne doğru konuşarak kükremeye başladım.
Ali : konuş lan pis sürtük kimle yedin bu haltı seni de onu da diri diri toprağa gömücem
Deyip tekrar suratına okkalı bir tokat indirdim ve kollarından sertçe tutup yatağa fırlattım. Ben selinin üzerine doğru yürürken o ise geri geri gidiyordu. Sonunda yatağın başlığına çarpınca kaçıcak yerinin olmadığını anladı ve ağlayarak yüzüme bakmaya başladı.Selin'in kulağına doğru eğilip
Ali : milletin oğlanlarını nasıl tatmin ettiysen biraz da bizi et bakalım
Deyip selin'i altıma aldım. Selin'in yalvarışlarını duymuyordum çünkü kendimden geçmiştim. Selin altımda debelenip duruyordu ama ben hiç oralı bile değildim. Selin'in içine girmemle odada sadece onun acı dolu çığlığı duyuldu.
İşimi bitirdikten sonra kendimi yatağın diğer tarafına attım. Ben selinin üzerinden kalkar kalkmaz da onun da kendisini çarşafa dolayıp banyoya atması bir oldu. Yataktan kalkıp yatakta ki çarşafa baktığım da gördüğüm şeyle şok olmuştum. KAN. Yoksa bu kız aman allahım bakire miydi yani nasıl olur bana olmadığını söylemişti. Tabi ya ona dokunmamam için yalan söylemişti. Aptal kız nasıl böyle bir yalan söylemeye cürret eder bu aşiret tarafından duyulursa ölüm hükmü verilirdi. Zaten ona istemese de dokunmuyacaktım ki. Banyodan gelen su sesiyle duş aldığını anladım fakat arada sırada hıçkırık sesleri de geliyordu ağlıyordu hem de benim yüzünden. Artık daha fazla bu odada kalamayacağımı anladığımdan hemen kıyafetlerimi gelişi güzel bir şekilde üzerime geçirdim ve kendimi odadan dışarı attım. Atmamla beraber temiz havayı içime çektim. Konakta ben ve selin hariç kimse yoktu ilk gecemiz olduğundan konakta yalnız bırakılmıştık.Eger bahar olsaydi onun yanina giderdim.Simdiden çok özlemistim onu.Simdilik annesinin yanina gitmisti.Yarin tekrar gelecekti.Annemde babaannemin yanina gitmisti.Asagiya inip avluda bulunan koltuğa kendimi attım ve bugün yaşananları unutabilmek adına gözlerimi kapattım.
SELİN'NİN AĞZINDAN
Isini bitirdikten sonra kendini yanimdaki bosluga atti.Bende hemen ona bakmayarak çarsafi gögsümün üstüne dolayip kendimi az önce çiktigim banyodan içeriye attim.Agliyordum,delicesine agliyordum.Belimdeki çarsafi yere atarak dusakabinin içine girdim.Sopheni açip tepemde duran girintiye soktum ve sicak suyu açtim.Gözyaslarim suyla karisip sessizce akarken bana yaptigi igrençlik aklima gelince bagirarak aglamaya basladim.Ellerim ile bedenimi sarmalarken çigliklarim kendi kulaklarimi sagir etmisti.Bogazim yirtilana kadar bagirdim.Ben tek hayali okumak olan kizdim.Okuyacaktim ben daha ya,avukat olucaktim.Ruhumu örten kalabalik beni öldürmek için çabalaliyordu sanki.Ruhum çekiliyordu.Ayakta duracak gücüm kalmamisti.Benligimle birlikte gücümüde almisti pislik herif! Biliyordum bu is istemesemde olacakti.Zaten bu eve bunu için getirildim.Ellerine bir çocuk verebilmem için...Ama ben böyle olacagini tahmin etmemistim.Zorla benligimi çalan biriyle evlenmek istememistim.Ondan biraz zaman istiyecektim ama ona bile gerek yoktu ki artik.Ben artik kiz degildim,kadin olmustum onun kadini...
Devam ediyordu gözyaslarim hala akmaya devam ediyordu.Suyu kapatip kapinin arkasinda duran 2.beyaz bornozu elime alip üzerime geçirdim.Odaya girdigim zaman lanet herif içeride yoktu.Olmasinda zaten! Daha fazla onun yüzünü görmeye tahammülüm yoktu.Bana resmen zorla sahip olmustu. Ben istemeden benligimi almisti elimden.Hemde hiç acimadan.Hem dayak yedim,hem de benligimi aldi.Onun bana yaptigini asla ama asla unutmayacagim.Hemen yerde bulunan iç çamasiri ve elbiseyi alip giyinmeye basladim.Bu sefer giyinmeden önce kapiyi kilitledim.Masaya koyup kiyafetlerimin yanina gittim.Bu hayvan beni bir tek çiplak görmedigi kalmisti diycem ama gördüde zaten.Iç çamasirimi giydikten sonra kiyafetide üzerime geçirdim.2 Bornozuda banyodaki kirli sepetine aticakken yataktaki kan dikkatimi çekti.Hemen elimdeki bornozlari hizla yere atip çarsafi sert bir sekilde yataktan çektim.Elime alip kapiyi yöneldim ve masanin üstüne koydugum anahtari alip kapiyi açtim.Balkon kismina gelip asagiya bakmaya basladim.Avlunun koltuklarindan birinde uzanmis yatiyordu pislik! Elimdeki çarsafla beraber merdivenlerden inmeye basladim.Son merdiveni de indikten sonra sola dönüp yanina gittim.Gözleri kapaliydi,elimdeki çarsafi alip yüzüne dogru firlattim.Firlatmamla beraber gözlerini açmasi bir oldu.Bagirarak konusmaya basladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
Teen FictionOkumak uğruna yanıp tutuşan bir genç kız... Ağalık uğruna her şeyi yapabilecek genç bir delikanlı... Bakalım bu ikilinin hikayesi nasıl devam edecek? ©Tüm Hakları Saklıdır... YAYIN TARİHİ : 28 Temmuz 2017