#VedaVakti

596 25 99
                                    

Herkese Merhaba:)

Bugün Wattpad'de ayrılmak adına sizlerle birlikteyim...😢😢

Herhalde benim için çok acı olacak ama burda yeri geldi eğlendim, yeri geldi üzüldüm...yeri geldi bazı dertlerimi sizlerle paylaştım. Bazılarınızla çok iyi dostluklar kurdum, bazılarınızla daha iyi tanışmadık; daha doğrusu doğru düzgün birbirimizle ''Selam'' yazdığımız bile olmadı. Bir kaç kişi dışında ki tüm okuyucularımı yorumlar kısmında tanıdım sadece. Hepinizi çok ama çok sevdim, sevmeye çalıştım. Hepiniz benim gözümde altın kalpli birer mücevhersiniz. Ben sizi hep kendimde özel olarak gördüm, sizde beni öyle görün:)

Bugünden itibaren Wattpad'de bölüm atma, kitap yazma maceram burada sonlanmıştır ama kitabı ve beni unutmamanız için birkaç bölüm gelecek. Seneye 2019 Yılı'nın Temmuz Aylarında yeni kurgularla, yeni bölümlerle, yeni yazarınızın kalemi ile ve daha bir çok şey ile karşılaşacaksınız...

Kitaplarımda şu dakikadan itibaren hepsi askıya alınmıştır. Buraya sadece bir süreliğine sizlerle özlem gidermek için bulunacağım...Yani #NoEpisode!

Burada sizlere birkaç hayat dersi vermek istiyorum. Sevdiklerinizin değerini iyi bilin, onları anlamaya çalışın; onları üzmeyin, onların sevgisine karşılık verin...Asla ama asla yalan söylemeyin, iki yüzlü olmayın ve hayatın tadını çıkarıp akışına bırakın. ''Şu gün şunu yapacağım, o gün şunu yapacağım'' demeyin, anın tadını çıkarın. Çünkü yaşadığımız her bir saat her bir dakika çok önemli. Bunların hepsi benim hayat felsefem...

Bazı kişiler dümen çevirmek olunca kaptan olmak için sıraya giriyor...

Bazı kişiler dümen çevirmek olunca kaptan olmak için sıraya giriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nerdeyse 1 yılda 11,5 Bin....Hala ama hala çok hayal kırıklığı yaşıyorum, yaşamaya da devam edeceğim. Kitabı kitap olmayan, belli belirsiz yazıları olan yazarların kitapları neredeyse 1 yılda 100K'ya ulaşacakken ben daha onların 10 katı azım. Konu diğer kitapların çok okunması değil, konu verilen emeğin karşılığı olmamasıdır. Lütfen yanlış anlamayalım!

Kimseye Yazar demeyin, bana bile👍😊

Tabikide beni unutmamak dileği ile KUMA'ya bölüm gelecek, buna sizinde benimde ihtiyacımız...var. (Bölüm atma sayısı en fazla 3-4 bölüm olabilir. Kesin konuşmayacağım ama bir bölüm atacağım kesin👍😊😘)

Benden bölüm istiyorsunuz, hatta daha iyi yerlere gelmemi istiyorsunuz. Bunun için teşekkür ederim ama benimde yapabileceğim hiçbir şey yok maalesef. 2000 kelime altı bölüm maalesef atamıyorum. Üzgünüm, kısa bölüm atsam bana ve size yeterli olmayacaği için boş kalan vakitlerimde bölüm yazıp, sizlere sunacağım. Umarım beni anlayışla karşılarsınız...

Kitaplarim adina sosyal medya hesaplari açmak istiyorsaniz; önce benden onay bekleyin:) Daha önce bir hesap açilmisti, belki bilen bilir ama ne yazik ki o hesabi kapattirdim...Dedigim gibi sadece benden onay bekleyin:)

Sizleri çok seviyorum, bunu biliyorsunuz. Kendinize çok iyi bakın, okul hayatında herkese başarılar dilerim😘💖😊

 Kendinize çok iyi bakın, okul hayatında herkese başarılar dilerim😘💖😊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Just_Bursin'in kitaplarını unutmayın, unutturmayın. Okuyun, okutturun...:) Beni ve kitaplarimi unutmamaniz için (zorunlu degil) biyonuza "✍ " bu isaretten koyar misiniz? Eger koyarsaniz beni çok mutlu edeceginiz kesin:) Bakalim kimler koyacak?:)

Bu arada KUMA kitabi birkaç defa yayimdan kaldirildigi için okuma listesine eger KUMA kitabini eklediyseniz tekrar ekleyebilir misiniz? Çünkü yayimdan kalktigi icin kitap okuma listenizde gözükmüyor, bunun içinde eger ekleyenler varsa tekrar eklemeli:)

Unutmayin ki ben "Bitti" demeden ne KUMA ne de diger kitaplarimin hiç birisi bitmeyecek, hepsinin bölümleri gelmeye devam edecek!:)

Herkes son yorumunu satırlara bırakırken "#VedaVakti" etiketi ile bana o güzel yorumlarınızı bırakır mısınız?...Sizden son isteğim👍🙏🙏

Multimedia - Aleyna Tilki ft. Emrah Karaduman ~ Dipsiz Kuyum

SOSYAL MEDYA HESAPLARIM;

SOSYAL MEDYA HESAPLARIM;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

INSTAGRAM : just_bursin

TWİTTER : @just_bursin

KUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin