" Konuşmak tehlikeli
Susmak günahtır..."Ali : Selin, Selin. LAN SELİN UYAN LAN!
Selin : ne oluyo be ne vuruyon?
Ali : yarım saattir sayıklıyon "yapma Ali", "dokunma Ali" diye. N'oldu rüyanda beni mi gördün kız?
Selin : he işim gücüm yok seni rüyamda görcem. Maymun görsem bu kadar çok terlemem!
Ali : yav bir s*ktirgit
Dediği küfrü umursamayarak yatağımda yavaş hareketlerle tam yaslanmayıp doğruldum. Sahi ben çok terlemiştim değil mi? Sırtımın nemli olmasından anlayabiliyordum. Şuan Ali'den üstümü değiştirmesi için yardım etmesini istesem yapmazdı. Zaten bende onun değiştirmesini istemeye meraklı değildim ama bu şekilde de sırtımı bir yere yaslayamazdım. Ali'nin ne tepki vereceğini az çok tahmin ettiğim için onun fikrini değiştirebilecek ses tonumda konuşmaya başladım.
Selin : Şey Ali sana zahmet çantadan kıyafet verip, üstümü değiştirmem için yardımcı olabilir misin?
O kadar sakin bir şekilde söyledim ki, annem görse kurban keserdi. Normalde asabi, inatçı, sert çıkışlı olan birisi iken şimdi de nefret ettiğim adama karşı sakin davranıyordum. Ali hiç kıpırdamadan, yattığı yerden gözlerini açıp ''Hayır'' dedi. Off Allah'ım ya sanki ben çok meraklıyım. Kuduruyodum zaten ''Ali gel üstümü değiştir'' diye, ama yok ben bu adamdan ne istesem illa beni tersleyecek, kötü sözler söyleyecekti. Tatlı dille söylesek de olmuyor, sivri dille söylesekte....Zaten şu hastane kıyafeti üstüme daha çok yapışarak kendimden iğreniyordum, birde bununla odada yalnız kaldım.
Ali'ye baktığım zaman koltukta uyumayı değilde cebinden kulaklığı çıkarıp telefonuna taktı. Müziğini açıp telefonunu karın bölgesinin üstüne koydu ve müziğin ritmini daha güzel dinlemek için gözlerini kapattı. Bende yataktan biraz daha doğrularak oturuş pozisyonuna geçtim. Sırtımı ne kadar da yastığa yaslamak istesemde yapamadım. Küçüklükten beri huyumdur zaten, ıslak elbise giymezdim. Annemde giydirmeme izin vermezdi. Annem demişken, hasta olduğum zaman ne de güzel bakardı bana. Şuan şu halimi görse hemen değiştirmişti üstümü ama yok! Bu gerizekalı gitseydi ne güzel annem bana bakardı. ''Bon Solono çok gozol bokorom'' Tabi canım gördük zaten bakmanı, su istemek için bile illa tartışıp zorla getirecekti bana. Biliyodum zaten bakamayacağını o yüzden ''Annem kalsın'' dedim ama beni dinlemeyip gittiler. Aklıma gördüğüm rüya geldi bir an. Ne yani o kadar yaşadığım anlar gerçek değil miydi yani? Ama ben hayatımda böyle bir rüya görmedim. Beni şikayet etmemem için ailemi öldürmek istiyordu, bende onun tam tersini yapıp şikayet ediyordum. Ayy, dağlara taşlara; ailem ile tehdit ediyorsa ve eğer o kiside yapacak cesareti varsa dediğini yapardim. Ama "yapacak" ki Ali'de tam öyle seri katil tipi de yok. Yok be, en ummadığın insanlarda hatta hiç beklemediğin insanlarda neler neler çıkar. Hemen elimin tersi ile boncuk boncuk terlemiş olan yüzümü silip enseme yapışan saçlarımıda geriye attım. Uyumadan önce de geriye atmıştım ama tabi ben uyurken deli gibi uyuduğum için saçlarım birbirine dolanmıştır. Neyse, rüya gerçek değildi Selin, çık etkisinden artık, takma kafana! Bu salak öyle bir şey yapamaz...5 dk böyle cümleleri sayıklıyıp kendime gelmeye çalısıyordum, o kadar gerçekçiydi ki heralde yarına kadar böyle kalırdım. Hayır, benim anlamadığım rüyamda gördüğüm ile söylediklerim aynı şey değildi. Rüyamda Ali'yi polislere şikayet ettiğimi görürken, Ali ise bana '' Yapma Ali'', ''Dokunma Ali'' gibi sözler söylediğimi dile getiriyordu. Allah Allah bu işte bir terslik var ama neyse. Zaten gördüğüm rüyanın hepsini hatırlamam, korktuysam ve o gün bir şey hissedipte rüyam onun ile ilgili bir şey de aklımda kalır. Yoksa çok takmam kafama. İlaç ve serum yan etki yaptı heralde...Gözlerimi ali'ye çevirdiğim zaman hala gözü kapalı müzik dinliyordu. Kulaklığı iphone'nin olduğu için yüksek ses duyuluyordu. Hatta dinlediği şarkı bile sanki sevdiği bir kız varda, o da başkasını seviyormuş gibi. Odada sadece serumun sesi ve Ali'nin dinlediği müzikten başka ses yoktu. Off bende müzik dinlemek istiyordum ya, acaba verir mi? Yok be bu bana değil telefonunu günahını bile vermez!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
Teen FictionOkumak uğruna yanıp tutuşan bir genç kız... Ağalık uğruna her şeyi yapabilecek genç bir delikanlı... Bakalım bu ikilinin hikayesi nasıl devam edecek? ©Tüm Hakları Saklıdır... YAYIN TARİHİ : 28 Temmuz 2017