2.kapitola 💦

84 11 3
                                    

Z pohledu Rikki

Sedím v lavici a učitelka nám vysvětluje látku když se ozve zaklepání na dveře a do třídy vejde ředitel a za ním jde holka v našem věku bruneta a na sobě má naši uniformu "Chtěl bych vám představit vaši novou spolužačku z Buenos Aires Lunu Valenteovou " "Ahoj jsem Luna" "Běž si sednout dozadu tam je volná lavice" poté odešel a ona se posadila hned za nás začalo zvonit a hned se všichni začali tlačit do dveří "Tak počkáme?" obrátila jsem se na Laylu když jsem viděla tu tlačenici "Ahoj já jsem Luna" ozvalo se za námi "Ahoj" řekneme s Laylou jednohlasně a otráveně "Řeknete mi vaše jméno" "Já jsem Rikki a tohle je Layla" "Ráda vás poznávám mohly by jsme být kamarádky" "Víš mi do party nebereme nováčky to by jsi musela být..." "Rikki" štouchla do mě Layla "Co bych musela být?" "Musela bys být z Austrálie" řekla jsem to první co mě napadlo "Aha no tak dobře" s Laylou jsme odešly ze třídy.

Z pohledu Luny

"Ty holky byly divné no nic pokusím si najit jiné kamarádky" řekla jsem si pro sebe na chodbě jsem zahlédla blondýnu se dvěma holkama s hnědovláskou a se špinavou blondýnou rozhodla jsem se jít k nim "Ahoj jsem Luna" usmála jsem se přátelsky blondýna si mě prohlédla od hlavy až k patě a pak začala "Já jsem Ambar tohle je Nixie a Miriam" "Ahoj" řekly s falešným úsměvem ovšem ta blondýna pokračovala "Promiň Luno nebo jak se jmenuješ, ale mi nebereme nováčky a teď nás omluv musíme jít" otočily se na podpatku a odešly ovšem nedaleko jenom deset kroků ode mě.

Z pohledu Rikki

Jsme s Laylou na chodbě kousek od nás stojí ta mrcha Ambar chystám se použít schopnost abych jí to trošku ohřála, když si mě všimne Layla a okřikne mě "Rikki" "No co bude sranda" "Nech toho bude průšvih znáš Ambar" "Asi jo" uhnu ruku když ji to pití najednou vybuchne jak bomba a celou ji to postříká "To ty?" Zeptá se překvapeně Layla "Ne aspoň myslím že ne já přece nemám takovouhle schopnost" "Já to, ale taky nebyla" "Takže to máme dvě varianty" "Jaký?" "Buďto máme nový schopnosti a nebo" "Nebo?" "Je tady někdo další" dořekla jsem se strachem v hlase.

Tak je tady nová kapitola. Mám málo baterky, slabou wifi, ale i přesto jsem to stihla. Užijte si ji a budu se těšit na like a komentáře.
Vaše Val

Magie Kde žijí příběhy. Začni objevovat