Z pohledu Rikki
Jsme s Laylou v Juice baru a přemýšlíme nad tím co se stalo o přestávce ve škole "Třeba to na sebe Ambar vylila" zakroutím hlavou "Blbost vždyť ono to přímo vystříklo a navíc ona se přece ještě nikdy nepolila" "To je fakt" "Ahoj holky" "Čau Luisi" "Ahoj Luisi" "Už se nemusíte ničeho bát mám všechno pod kontrolou" my jen na sebe Laylou nechápavě koukáme "Cože?" "Ten úplněk mám pod kontrolou" "Jo tohle promiň Luisi my máme teď úplně jiný starosti" "Jaký?" "Znáš Ambar?" "Tu Ambar tu mrchu?" "Jo přesně tu" "Co je s ní?" "Ambar si dneska o přestávce vytáhla pití no a já chtěla prostě pro zábavu použít schopnost..." přeruší mě "Doufám že to si neudělala" "Počkej nepřerušuj mě... Ne neudělala Layla mě přemluvila abych to neděla jenomže..." opět mě přerušil "Jenomže? Co? Tak mluv Rikki" "Já bych ráda kdyby jsi mě furt nepřerušoval... Jenomže hned jak jsem tu ruku stáhla to pítí jí vybuchlo jako bomba" "Co to znamená?" "No my máme jen dvě varianty" "Jaký?" "Buďto máme nový schopnosti anebo je mezi námi někdo další" "Jak další? Jakože nová mořská pana" "No asi jo bylo by to logický?" Pronese Layla "Cože?" Vykřikneme oba dva s Luisem dohromady "Vždycky jsme byly tři v jednu chvíli dokonce čtyři a najednou jsme jen dvě tak je to logický že k nám musela jedna přijít" "A jak víš že je jen jedna? Možná jich je celý hejno" "A co když ne? To nevíš Rikki" "Ano nevím to jistě stejně jako ty ale radši budu opatrnější musíme si prověřit obě možnosti" navrhla jsem a svůj pohled obrátila na Luise, aby mě podpořil "Jo Laylo, Rikki má pravdu" "No tak dobře" "Prověříme si obě možnosti ať máme jistotu" ona jen protočí panenky "No dobře souhlasím" "Tak a teď k tomu úplňku!!! Luisi?" "Jo přišel jsem na něco obzvláště zajímavého" "Aha tak to nebude nic pro mě" "Neboj Rikki myslim že to bude zajímavý i pro tebe" "Tak o co jde?" "O to že úplněk na vás působí proto protože Mako má stejné složení jako měsíc"
"A jak se můžeme úplňku postavit?" "Oh to ne já snad špatně vidím" zašeptá Layla vystrašeně "Co se děje?"
"Tak se koukni" "Co???" "Vidíš kdo právě přišel" "Zack" "Ale ne sám se Charllot" "Holky ten úplněk" "Jo jasně" "Jak se tomu můžeme bránit Luisi?" zeptá se Layla "Jako vždycky" "No víš přemýšlely jsme" odmlčela jsem se a koukla na Laylu a ona kývla a abych pokračovala "Co Rikki?" "No víš chceme se úplňku postavit" "Jak postavit?" "Chceme za úplňku vyjít ven a zjistit co s náma udělá a vzepřít se mu" "Vy jste se snad zbláznily?" "Prostě už se nechceme schovávat" "To je šílenství, to nemůžete udělat" "A co když můžeme?" "Já s tím nesouhlasím" "To je tvůj problém Luisi" "Jdeme Laylo?" "Jdeme Rikki".
Vyšly jsme ven z Juice baru "Potřebuju se uklidnit hrozně mě rozčílil" "To i mě vůbec nás nechápe" "Jdeme si zaplavat" "Jasně" obě běžíme směrem k pláži když jsme u moře rozhlížíme se jestli tam nikdo není "Kdo bude první na Maku" "Jasně" "Na tři raz,dva, tři" obě skáčeme šipku a směřujeme si to na Mako.
Tak po sto letech nová kapitola snad se vám líbí.
Vaše Val
ČTEŠ
Magie
FanfictionRikky a Layla jsou mořské pany, chodí na Black South College, ale na jejich škole se začnou dít podivné věci když přijde nová studentka Luna Valenteová. Co vlastně se na Black South College děje? A co s tím vším má Luna společného?