1.kapitola 💦

103 12 5
                                    

Z pohledu Rikki

Sedíme s Laylou v juice baru když za námi přijde Matteo chce začít mluvit, ale já ho přeruším "Co chceš?" Vstanu ze židle​ "Ale no tak Rikky byli jsme přece přátelé" "Přesně ten minulý čas sedí byli, ale už nejsme" "Proč?" "Ty se ptáš, protože si s jistou osobou " "Co máš proti Ambar?" "Vždyť je to největší mrcha na škole" "Myslím že se mýlíš" "Má pravdu Matteo, Ambar je potvora nikomu nepomáhá a všem přeje jen to zlé" vložila se do našeho rozhovoru Layla "Víš co nechápu jak se do tebe Emma mohla zamilovat, jdeme Laylo nebudeme s ním ztrácet čas" nechaly jsme ho tam stát.
"Půjdeme si zaplavat?" Zeptala se mě Layla "Jo-jo jasně" "Rikki je ti něco" "Ne proč?" "Znám tě!!! Emma?" Přikývnu "Taky mi chybí" "Já vím" "Tak jdeme?" "Jo kdo bude poslední kupuje džusy" řeknu a skočím do vody "Hej počkej" zakřičí na mě a už cítím že je zde. Plavu rychle aby mě nemohla dohnat už jsem skoro u maka a tak spomalím, ale než se naděju Layla kolem mě jenom prosviští a vplouvá do podchodu achjo prohrála jsem a plavu za ní "Hej ty podvádíš!!!" "Já hraju čestně a tím pádem příště neplatím" "Okay prohrála jsem tak platím" usměju se kouknu nahoru a moje tvář zvážní "Co se děje?" Zeptá se vyděšeně Layla "Už brzy bude úplněk" "Taky mě to trápí vždy je to stejné buď to ovládne tebe nebo mě, mám z toho strach poprvé na to budeme dvě" "Právě to mě děsí možná by jsme to mohly říct Zackovi, aby nám pomohl" "Ne to ne zvládneme to sami" "Pohádali jste se?" "Ano já vím že mě miluje i jako rybu, ale jako..." skočím jí do řeči "Ty nejsi ryba jsi mořská pana" ona jen protočí oči "No stejně s ním nemůžu chodit plavat, chytat ryby, jezdit na jeho člunu prostě dělat s ním věci který miluje on to samozřejmě chápe,ale i tak" "No ale proč jste se pohádali" "Viděla jsem s nim Charlotte" "Aha" "Jela s ním na člunu což..." opět jsem ji skočila do řeči "Což ty nemůžeš!!! Mám pravdu?" "Hmm" přikývla a sklopila pohled "Co mám dělat?" "V tomhle ti moc neporadím zaměř se radši na příští úplněk" "Asi máš pravdu nezeptáme se radši Luise?" "Jo proč ne!!! Tak vracíme se?" "Jasně" usměje se a ukáže abych šla první a hned plave za mnou.

U Luise

"To je vzácná návštěva, dlouho jste se tu neukázaly" "Víš, že k tobě domů moc nechodíme a viděli jsme se včera v baru, ale to je teď jedno potřebujeme pomoc Luisi" "Nech mě hádat s úplňkem? "Jak to víš?" Řekneme s Laylou jednohlasně "Vždycky když potřebujete pomoc s úplňkem přijdete za mnou až domů jinak se potkáváme v juice baru" "Máš pravdu!!! Pomůžeš nám teda?" Řekla prosebně Layla a udělala ty její psí oči "Samozřejmě, že vám pomůžu" "Děkujeme" "Dejte mi čas do zítřka a zjistím kdy přesně měsíc vyjde a zajde a jak velká bude gravitační síla" "Dobře dělej co chceš hlavně nás ušetři detailů" "Neboj Rikki nechci tě unudit k smrti" "Děkuju" "Jdeme?" Koukla jsem na Laylu "Jo jasně zatím Luisi" "Čau Luisi" "Jojo už hlavně běžte".

*
"Hele Rikky já už asi půjdu" "Jo taky jsem unavená" "Takže zítra v Blaku?" "Jo zítra" každá odešla jiným směrem.
Večer jsem si sedla na okno a dívala se na hvězdy na mém nočním stolku byla fotka kde jsme já, Layla,Emma a Cleo v tu dobu bylo všechno skvělý Emma byla šťastná s Matteem, já se Zanem a Layla se Zackem Luis chodil s Cleo, odjezdem Emmy se všechno změnilo Emma odjela, Cleo se vzdala schopností pak se taky odstěhovala, já a Layla jsme zbyly. Vzala jsem tu fotku a šla si lehnout do postele a přála si aby se všechno vyřešilo.

Riķki

Riķki

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Magie Kde žijí příběhy. Začni objevovat