6. kapitola 💦

48 5 2
                                    

Z pohledu Layly
  

Momentálně sedím na pláži, koukám na vlny jak se rozbíjejí o útesy a přemýšlím. Už uběhlo pár dní od doby co jsme se dozvěděli, že Luna je jedna z nás, ale ani za těch pár dní jsme nepřišli zda jí to máme říct anebo čekat, až na to přijde sama. Já bych si vybrala tu první variantu, ale Rikki si tím není moc jistá. Myslí si, že Luna nemusí být dobrá, ale zlá a, že není na naší straně. Zkrátka ji nevěří. Já nevím co si o tom mám myslet na jednu stranu bych si přála, aby nás bylo o jednu víc, ale taky si nechci Lunu moc pouštět k tělu. Přece jenom moc ji neznám a nevím jestli jí můžu věřit. Co když nás zradí? Z mých myšlenek mě vytrhl Zack, který si sedl vedle mě ,,O čem přemýšĺíš?" ,,O všem" ,,Aha a o čem všem?" ,,O mořských pannách, o hrozbě proti, které momentálně stojíme a jestli to všechno překonáme" přišlo mi divné říkat o sedmnáctileté dívce, že je hrozba, ale v tu chvíli jsem to tak prostě cítila ,,O jaké hrozbě to mluvíš?" ,,Toho si nevšímej" ,,Má to co dělat s námi dvěma?" ,,Ne nás dva to neovlivní" ,,Slibuješ? Nechci tě ztratit" ,,Slibuju taky tě nechci ztratit." Objala jsem ho nečekal to, ale po chvíli mi objetí opětoval ,,Nebude ti vadit, když si půjdu zaplavat" ,,Jasně, že ne jen běž" ,,Uvidíme se později" přikývl já ho políbila na tvář a běžela k oceánu.

Z pohledu Luny

Od té doby co jsme se přestěhovali do Austrálie se kolem mě dějí divné věci přestávám ovládat své schopnosti a objevují se nové. Nikdy předtím se mi tohle nestalo taky jsem našla jedno úžasné místo kde se cítím jako doma. Je to ostrov kam nikdo nechodí, jelikož je dost daleko od pevniny aspoň tam můžu být sama ani nevím jak se jmenuje, ale chodím tam každý den.
Právě sedím v Juice Baru a dopíjím svůj pomerančový džus, a potom si chci jít zaplavat ,,Hej ty seš ta nová?" ,,Co chceš?" ,,Takže seš to ty" chtěla jsem ho odbít, ale někdo to udělal za mě ,,Hele Matteo nech ji být" ,,Proč?" ,,Jestli nechceš mít problémy tak ti radím nech ji na pokoji" ,,Dobře Rikki, když je pod tvoji ochrannou. Tak ji nechám na pokoji" ,,To bych ti radila" zastala se mě a já ani nevím proč ,,Děkuju" ,,Za co?" ,,Jak si se mě zastala před Matteem" ,,Aha za nic" ,,Tak fajn" po těchto slovech jsem odešla z Juice Baru a šla směrem k pláži a plavala k ostrovu.

Z pohledu Layly

Sedím na Maku pozoruju bublinky v jezírku, když se nad hladinou objeví osoba. Rychle jsem se schovala za skálu. Co kdyby to byla Luna. Taky, že to byla ona. Pozorovala jsem ji celou dobu co byla na Maku což bylo asi deset minut. Rozhlížela se po Maku a potom svůj zrak upřela k nebi pak se potopila a odplavala pryč. Chtěla jsem plavat za ní, ale jak by řekla Rikki to by bylo moc riskantní a proto jsem asi ještě tak patnáct minut zůstala na Maku potom skočila do jezírka plavala to všechno povědět Rikki.

Tak další kapitola je tu doufám, že se vám líbí. Myslíte si, že Luna přijde na to, že Rikky s Laylou jsou taky mořské panny nebo jí to řeknou samy? To se dozvíte příště.

Vaše Val 

Magie Kde žijí příběhy. Začni objevovat