Z pohledu Rikki
Celé odpoledne jsem hledala Laylu, ale jakoby se propadla do země. Potřebovala jsem s ní dořešit tu věc s novými schopnostmi.
Stála jsem na pláži a sledovala vlny jak dopadají na písek najednou jsem nechtěla řešit vůbec nic. Šla jsem blíž a postupně vstupovala do vody. Byl to nepopsatelný pocit po dlouhé době jsem cítila, že jsem tam byla jenom já a oceán. Cítila jsem jak mi žilami proudí energie zatímco jsem se přeměnila na mořskou pannu a začala plavat a blížit se k Maku. Na Mako jsem plavala snad půl hodiny normálně to bylo okolo deseti minut, ale tentokrát jsem si to užívala. Po dlouhé době jsem se cítila opět svobodná. Byla jsem osvobozená od všech problémů od Zane, od nových schopností a od starostí s úplňkem tohle bylo to co jsem potřebovala. Za půl hodiny jsem skutečně byla na Maku vylezla jsem z jezírka a osušila se a šla se projít po ostrově.
Když jsem se vracela v jezírku byla dívka a místo nohou měla ocas, ale Layla to nebyla. Ta dívka byla Luna, ta co se s námi pokoušela zkamarádit a my ji odbily přitom ona je jedna z nás. To ona polila Ambar. Layla měla pravdu. Nemáme nové schopnosti, ale nového člena. Nevěděla jsem jak se v téhle situaci zachovat, schovala jsem se za skálu a čekala až odpluje. Po chvíli se otočila a pak plavala pryč. Čekala jsem chvíli než jsem se rozhodla plavat zpět, protože jsem nechtěla, aby mě viděla, když uběhlo deset minut skočila jsem do jezírka a plavala zpět musela jsem se poradit s Laylou. Šla jsem nejdřív k ní domů, ale otevřela mi její máma a řekla mi že Layla není doma, i když to bylo hodně nepravděpodobné vydala jsem se k Zackovi domů něco mi říkalo, že bude právě tam. Zazvonila jsem na zvonek u dveří a za chvíli se v nich objevil Zack ,,Ahoj Rikki potřebuješ něco?" ,,Ahoj Zacku je u tebe Layla?" ,,Jo je tady" ,,Můžu dál?" ,,Jasně?" Otevřel mi dveře a já vstoupila do domu. Po schodech jsem mířila do jeho pokoje ,,Ahoj" ,,Rikki? Stalo se něco?" ,,Vlastně jo" ,,Co?" ,,To se dozvíš, když teď se mnou půjdeš k Luisovi!" ,,Rikki mrzí mě to, ale já teď nemůžu odejít" ,,Proč?" ,,Kvůli Zackovi sotva jsme si všechno vyříkali, mám jít od něj pryč? Zase by řekl, že ho zanedbávám a měl by pravdu. Promiň nemůžu odejít." Podívala se na mě omluvně ,,Prosím jde o tu věc..." ,,Já vím o co jde" řekla přísně potom se na chvíli odmlčela ,,A nepřesvědčíš mě, zůstanu tady" ,,Zack snad přežije, když na chvíli odejdeš" ,,Nechci ho ztratit" ,,Ty ho neztratíš, ale když teď se mnou nepůjdeš zradíš nás mořské panny" ,,Dobře půjdu" přikývla a společně jsme šly dolů, kde čekal Zack ,,Promiň, ale musím jít" ,,Už zase?" ,,Je to důležité" ,,Vždycky je to důležité!" ,,Promiň" špitla a odešla pryč a já hned za ní. Zahlédla jsem jak jí z oka vytekla slza. Za pět minut jsme byly u Luise ,,Ahoj Luisi" ,,Nazdárek holky" ,,Čau Luisi" ,,Stalo se něco?" ,,Jo stalo" ,,A co?" ,,To bych tak ráda věděla" řekla Layla znuděně ,,Můžeme se posadit?" ,,Jasně" všcihni tři jsme si sedli ,,Šla jsem si zaplavat na Mako jako vždycky. V jezírku jsem vylezla, usušila se a šla se projít po ostrově, když jsem se vracela v jezírku byla dívka" ,,A co je na to tak zajímavého?" Pronesla Layla naštvaně ,,To že ta dívka místo nohou měla ocas" oba dva na mě vytřeštili oči ,,Znáš jí?" Zeptal se Luis nejistě ,,Jo" ,,Kdo to je?" Zeptala se Layla znepokojivě ,,Je to Luna" ,,Luna!!!" Vykřikla překvapivě ,,Kdo je Luna?" Zeptal se nechápavě Luis ,,Nová holka na Blaku" odpověděla jsem mu ,,Aha" ,,To, ale znamená?!" ,,Že jsi měla pravdu a já se ti chci omluvit" odmlčela jsem se ,,Promiň" ,,Nic se nestalo. Co budeme dělat?" ,,To je právě to co nevím." Dořekla jsem to a pohled sklopila do země. V tu chvíli jsem byla naprosto bezradná.Tak jsem tu s dalším dílem. Mám pro vás informaci rozhodla jsem se vydávat jednu kapitolu týdně a budu se snažit to dodržovat den si určovat nebudu, protože to bych na 100% nesplnila ten týden snad dodržím, když bych měla čas a energii tak by mohly výjimečně vyjít dvě kapitoly týdně, ale to opravdu slibovat nebudu, jelikož nevím zda to tak bude. Snad se vám kapitola líbí.
Jak jste si užili prodloužený víkend? Já jsem byla v Praze na otevřených dveří Lichnštejnského paláce a Ministerstva Kultury.
Přeju vám hezký zbytek dne.Vaše Val
ČTEŠ
Magie
FanfictionRikky a Layla jsou mořské pany, chodí na Black South College, ale na jejich škole se začnou dít podivné věci když přijde nová studentka Luna Valenteová. Co vlastně se na Black South College děje? A co s tím vším má Luna společného?