9. kapitola 💦

24 1 0
                                    


Tato kapitola je věnována KAROLISTANINA. Doufám, že se ti bude líbit.

Z pohledu Rikky

Seděla jsem v juice baru a přemýšlela o Luně jak ji přijat mezi nás ,,Už jsem na to přišla" přisedla si ke mně Layla ,,Na co jsi přišla? Na to, že tvůj vztah se Zackem nemá cenu? Tak to ti trvalo hodně dlouho" vložila se do našeho rozhovoru Charlotte ,,Nech Zacka i mě na pokoji" ,,On ti to neřekl?" ,,Co mi měl říct?" ,,Bere mě na ostrov Mako, abych tam mohla skicovat. Už mám zpoždění. Musím jít, aby na mě zbytečně nečekal. Vzdej to Laylo! Zack je můj!" Otočila se na podpatku a odešla ,,Neřekl ti to?" zeptala jsem se jí opatrně ,,Ne" posmutněla ,,Třeba si to vymyslela" ,,Tak o tom dost pochybuju" ,,Takže co? Jdeme je na Mako sledovat?" ,,Nebo se postaráme o to, aby vůbec neodjeli"  já si jen povzdechla. Vyběhly jsme z juice baru k molu a schovaly se za jednu z lodí ,,Co chceš dělat?" ,,Zmrazit jim motor" bohužel jsme slyšely i jejich rozhovor ,,Jsi hodnej, že mě vezmeš na Mako" ,,Vůbec nemáš za co" ,,Ale jo. Layla má štěstí, že má takovýho kluka" ,,Jestli se ho dotkne tak přísahám, že jí do tý vody shodím" ,,Laylo, mírni se" ,,Promiň, ale jak jde o Zacka tak vidím rudě" v tu chvíli, ale Charlotte pohladila Zacka po rameni ,,A dost!" začala pomalu pohybovat rukou a za chvíli opravdu Charlotte už byla ve vodě ,,Já jsem ji varovala" usmála se záludně ,,Jdu tam" ,,Počkej pak bude Zackovi jasné, že na tom máš určitý podíl" ,,On má taky co vysvětlovat" chtěla jsem ještě něco namítnout, ale to už se zvedla a kráčela si to k těm dvoum ,,Ahoj lidi, co to tu vyvádíte?" ,,Jé ahoj lásko rád tě vidím" ,,I já tebe" přitáhl si Laylu do vášnivého polibku, když se odpojili přitáhl si Zack Laylu kolem pasu ,,Co se stalo?" zeptala se jako by o ničem nevěděla ,,Z ničeho nic se loď rozhoupala a Charlotte spadla do vody. Já v tu dobu stál akorát na mole" ,,Aha. Tak to si měla celkem smůlu Charlotte" ,,Jo to měla" ,,Tak bychom mohli už jet ne Zacku?" usmála se vítězně Charlotte ,,Podle mě by si se spíš měla jít převléknout a Zack dneska bohužel nemůže" ,,Jakto?" zeptala se překvapeně ,,Věnuješ mi dnešní odpoledne zlato?" ,,Moc rád. To skicování necháme na jindy. Promiň Charlotte" Layla se vítězně usmála a spolu se Zackem odešli ruku v ruce. Já se rychle potopila, aby mě neviděli a potom jsem si to namířila rovnou na Mako. Věděla jsem, že tam bude klid.

Tak po 100 letech konečně nová kapitola. Snad se vám líbí. Doufám, že s touto knížkou ještě někdo zůstal. Budu se těšit na komentáře a na like.
Přeji vám hezký zbytek neděle.

Vaše Val

Magie Kde žijí příběhy. Začni objevovat