Capitolul 1

123 9 2
                                    

                             Vanessa

     Zilele trec, iar din fericire inima mea încă bate. Au trecut deja două luni de când am aflat că am cancer și mai am de trăit un an. Deşi sunt afectată nu las sa se observe, stau mereu cu zâmbetul pe buze, ies cu prietenii, mă bucur de ultimele câteva luni înainte să nu mă mai pot mişca din cauza durerilor.
      E dimineaţă. Mă dau jos din pat și deschid geamul. Am simțit aer curat şi am auzit cântecul păsărilor. Soarele strălucește atât de tare încât nu pot ține ochii deschiși. Copiii se jucau in fata blocului. Văzându-i cum se joacă m-am întristat, gândindu-mă că nu o să imi pot întemeia o familie, că nu o să pot trăi acele momente frumoase ale vieţii ȋn care îmi vad copii crescând, în care soţul meu mã trezeşte cu un pupic pe frunte, momentele acelea in care TRĂIEȘTI! Gândindu-mă la asta simţeam cum lacrimile începeau sa imi curga pe obraji.
      Am auzit telefonul sunând, era mama. Mi-am șters lacrimile si am răspuns :
       - Bună dimineața, draga mea!
       - Bună dimineața, mamă!
       - Sper cã nu te-am trezit!
       - Nu! Tocmai voiam sa cobor până la supermarket!
       - Cum mai eşti? Te doare ceva? Îți e rău? a spus mama cu o voce tremurândă.
        - Sunt bine, sunt bine! Mamă, chiar trebuie să mă duc la supermarket....
         - Bine draga mea! Ai grijă!
         - O să am!
         - Vanessa! Încã ceva!
         - Da, mamă!
         - Te iubesc mult!
         - Și eu te iubesc!
     Mă doare sa ştiu că în acest moment le fac rău părinţilor mei, dar nu pot face nimic. Sunt singura lor fiică, e normal sa îi doară.
     M-am dus la baie şi m-am privit in oglindă, deja începeam sa slăbesc din ce in ce mai mult. M-am spălat pe faţă,pe dinţi și m-am îmbrăcat.
      Am ajuns la supermarket și mi-am cumpărat ce aveam nevoie. Am ajuns la casa, mi-am scos portofelul și am auzit:
            - 30 de lei și 25 de bani, vă rog!
       Aș fi cunoscut vocea aia oriunde! Chipul acela! Era chiar el! Singurul om pe care l-am iubit cu adevărat, deşi nu aveam niciun motiv sa o fac...

     Cine este băiatul? Ce legătură are el cu Vanessa? Aflaţi ȋn următorul capitol!

Te voi iubii mereu  [Finalizată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum