- Andrew! Ce faci?
- Scuze, nu m-am putut abține!
- Să nu o mai faci!
- Nu prea cred că o să mă pot abţine! mi-a spus el cu un zâmbet pervers.
- Pentru binele tău ar trebui să te abţii!
- Doar nu crezi că îmi e frică de tine!
- Dar tu nu trebuia să pleci?
- Acum vrei să scapi de mine?
- Nu neapărat, dar soţia ta o sa te ia la întrebări dacă nu ajungi devreme.
- Nu e soţia mea, dar ai dreptate. Ne vedem la 7.
- Nu e, dar o să fie. Ne vedem mai târziu.
Mă încântă ideea că o sa ies cu el ,dar nu vreau să se îndrăgostească de mine! Nu vreau sã sufere după mine, dar vreau sa îmi petrec restul vieții cu singura persoana pe care o iubesc.
Dintr-o dată se aude soneria. M-am grăbit să răspund, era mama.
- Mamă!
- Scumpa mea!
Ne-am îmbrăţişat ai apoi i-am povestit despre întâlnirea mea cu Amalia şi ca am devenit din nou prietene. Mama mi-a spus că o să stea la mine şi că nu mai o sa plece, încercând să evite să spună: până când cancerul te va omorî.
- Mamă! Am întâlnire cu Amalia mai târziu... Sper că nu te superi! am minţit-o pe mama.
- Nu mă supăr, dar să ai grijă!
- Desigur!
Mama a intrat in bucătărie unde a vazut florile:
- Vanessa, de unde ai florile alea?
- Mm... De la Amalia, mamă!
- Aa... Ok atunci! Ce drăguţ din partea ei.
Era 6. Intr-o oră trebuia să fiu în parc. M-am dus la baie. M-am privit în oglindă, începeam să slăbesc. M-am urcat pe cântar, aveam 45 de kg si acum 5 zile aveam 53 de kg. Uşor, uşor, cancerul mă distruge. Nu mai e mult... Doar 6 luni, din care 4 vor fii în chinuri.
Am încercat să îmi iau gândul şi mi-am făcut un duş si m-am îmbrăcat. Am plecat spre parc. L-am văzut stând pe bancă, privea lacul. M-am aşezat lângă el. Iar el se uita în continuare spre lac.
- Şi mie îmi place aici! De obicei aici stau când vin ȋn parc! E destul de...
Nu am apucat să terminat, pentru cã Andrew m-a întrerupt :
- Vanessa, m-am îndrăgostit de tine!
CITEȘTI
Te voi iubii mereu [Finalizată]
RomanceVanessa este o fata de 25 de ani care are cancer. Viaţa ei se schimbă cand îl întâlnește intâmplător pe baiatul de care a fost îndrăgostită acum 10 ani. Care va fi povestea lor? Cum se va sfârşi totul? Citiţi cartea si veţi afla!