Capitolul 5

57 5 0
                                    

    M-a luat si m-a dus într-o cameră. A început sa ma sărute şi să mă dezbrace:
    - Andrew, nu e bine ce facem!
    - Spune-mi că nu vrei şi am să mă opresc!
    Nu puteam sa îl mint şi eu voiam, dar era greşit ce facem.
    M-a dezbrăcat si a început să imi sărute tot corpul. Mă simţeam atât de bine, dar în acelaş timp mă simţeam vinovată pentru că el urmează să se căsătorească cu Kate. Daca va afla nu va fii bine. A fost o noapte incredibilă
     Dimineaţa a venit foarte repede. Mă simţeam groaznic pentru ce am făcut aşa că m-am îmbrăcat şi m-am grăbit spre uşă.
      - Vanessa, stai! Te rog!
      - Nu pot sta! Dacă află Kate...
      - Uită de Kate!
      - Dar urmează să te căsătoreşti cu ea! Cum poţi spune asta?
      - Te rog rămâi!
      - Îmi pare rău! Nu pot face asta!
    Nu aşa mi-am imaginat că va fi prima mea noapte cu Andrew... Sper ca până mâine va uita! O sa fac tot posibilul să nu mă mai întâlnesc cu el, oricum seara trecută eram amândoi beți, nu eram conştienţi de ce făceam.
   Am sunat-o pe Amalia.
   - Amalia! Vino urgent la mine! Vino cat poţi de repede! am spus eu plângând
   - Dar ce s-a întâmplat? Unde ai fost seara trecută? De ce plângi?
   - Vino la mine şi o să afli!
   Peste 30 de minute Amalia a ajuns! M-a luat în brate şi m-a întrebat ce am păţit. I-am povestit in timp ce plangeam si suspinam, mă miră faptul că a înţeles ce îi spuneam.
   - Kate m-a sunat disperată ai m-a întrebat dacă l-am văzut pe Andrew pe undeva... Dar i-am spus că nu pentru că te-am văzut când ai intrat cu el în camera aia... Nici nu vreau să îmi imaginez ce o sa îi facă Kate lui Andrew.
    - Nu trebuia să beau aşa mult! Acum îmi e şi rău si mă simt si aiurea pentru Kate.
    - La cât de rea a fost Kate cu tine ce ai făcut tu e nimic.
    - Poate ai dreptate.
    În acel moment mi-a sunat telefonul. Era un număr pe care nu îl cunoşteam .
     - Da!
     - Vanessa! Coboară până jos! Vreau sã vorbim!
     Era Andrew....
   

Te voi iubii mereu  [Finalizată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum