Neo - normálně
Alex - tučně
Pořád sebou škubal. Pak jsem i zaslechl jak říká tati. Začal jsem víc s tím třást. Pak mě něco napadlo. Políbil jsem ho. ''Snad to pomůže.''
«»«»«»«»«»
Probudil jsem se. Pomalu jsem otevíral oči, to co jsem viděl mě potěšilo. Alex mě líbal, začal jsem spolupracovat. Teď mi to došlo. On je jediný kdo mě neodsuzoval jak vypadám, spíš mě podporoval že je to nádhera. Zajel jsem rukou do jeho vlasů.
Neo začal pohybovat rty. Usmál jsem se do polibků. Že by mě měl rád, ale ne jako kamaráda? Teď to nebudu řešit, prohloubil jsem náš polibek tím že jsem se dožadoval vstupu do jeho úst. Kousal jsem a lízal jsem mu spodní ret. ''Snad to pochopí.''
Chtěl naše polibky prohloubit, vůbec nic jsem nenamítal. Tuhle nádhernou chvilku zkazil jeho mobil. On si toho však nevšímal a pokračoval ve svoji činnosti. Nemohl jsem si to naplno užít protože jsem se bál že mu někdo volá že se něco stalo, on by to ale nebral.
Opatrně jsem ho od sebe odstrčil. ,,Měl by jsi to vzít. Třeba je to důležité.'' Usmál jsem se na něj, aby věděl že se nebudu zlobit když ho půjde zvednout.
''Jak já nesnáším ten mobil! Zkazil tu nejlepší chvíli v mém životě!'' Když se usmál tak jsem toho teda nechal a šel ho zvednout. Doufám že je to hodně důležité nebo tu osobu na druhé straně zabiju.
,,Ano?'' ,,Dobrý den, pane. Chci vám oznámit že budete muset už teď přijet do firmy. Nějaký pan Stark s vámi chce nutně mluvit. Zrovna když tu budete by jste mohl projít pár projektů.'' Nadechl jsem se a pak všechen vzduch zase pustil ven.
,,Dobře Taro. Přijedu jak to bude možné, pojede se mnou i můj přítel Neo. Bude u mě v kanceláři, takže chci aby jste tam dala nějaké jídlo. Protože oběd teď asi nestihneme.'' ,,Dobře.'' Pak jsem zavěsil. Takže dneska budu jen ve firmě a pak půjdeme spolu nakupovat.
Odložil jsem mobil na stůl a vrátil jsem se za svým kocourkem. Sedl jsem si na postel a jeho jsem si dal na klín. ,,Pojedeme do firmy už teď, potom půjde ti něco koupit.'' Nadechl jsem jeho vůni. Voní jako prales s karamelem.
,,Dobře.'' Obrátil jsem se obličejem k němu a věnoval mu pusu. ,,Budeme snídat tady, nebo tam?'' Jak na povel se ozval můj žaludek.
,,Nasnídáme se tady, obědvat budeme u mě v kanceláři.'' Taky jsem mu věnoval pusu. ,,Co by si můj kocourek přál k snídani?''
Mám to! Obrátil jsem se na něj a koukal to do jeho smaragdových očí. ,,Sním všechno co mi nabídneš.'' Pak jsem se vymanil z jeho sevření. ,,Jdu se upravit do koupelny, zatím něco vymysli.'' Rychlím krokem jsem došel do koupelny, docela jsem se lekl svého odrazu. ''Tak, dáme se do toho!''
Už asi byl v koupelně. Vyhrabal jsem se z postele a šel jsem do kuchyně připravit salát. Vytáhl jsem z ledničky okurku, mrkev, rajče, papriku a salát. Všechno jsem nakrájel, trošku podlil olejem. Pečlivě jsem všechno zamíchal. Vytáhl jsem dva talíře a nandal slušnou porci. ,,Snídaně je hotová!'' Křikl jsem, aby mě slyšel.
Už jsem si utíral obličej když na mě Alex křikl že je snídaně hotovo. ''Co asi tak ukuchtil?'' Pověsil jsem ručník a hnal jsem do kuchyně. Na talíře byl salát. Na snídani se nemá moc jíst. Sedl jsem ke své porci a popřál jsem dobrou chuť. Bylo to dobré.
Oplatil jsem mu popřáni a pustil jsem se do jídla. Za chvíli jsme měly oba snědeno, vzal jsem talíře a dal je do myčky a zapnul ji. ''Až se vrátíme tak na ní nesmím zapomenout'' ,,Vem si to oblečení který jsi měl venku.''
Dojedl jsem a jak řekl jsem si vzal věci které jsem měl minule. Asi jediný z jeho oblečení mi bylo tak akorát. Oblékl jsem se a po očku jsem koukal na Alexe jak se při oblékání trička mu vlní všechny svaly. Když se moje oči koukali do jeho rychle jsem odvrátil pohled aby neviděl jak se červenám. ''On mě přistihl když jsem si ho prohlížel! Co si teď o mě myslí?!''
Když odvrátil pohled tak jsem pochopil že se červená. ''Takže on mě bude očumovat?'' Ušklíbl jsem se nad svým plánem. Dooblékl jsem se a pak potichu jsem šel k němu. Už jsem byl u něj a stejnak si mě nevšiml. Odmotal jsem svoje ruce kolem jeho břicha. ,,Pročpak ses na mě koukal? Líbím se ti?'' Dal jsem mu pusu na krk.
''Děláš si srandu! No jasně že se mi to líbilo!'' Víc jsem zčervenal. ,,J-j-jo...líbilo s-se mi t-t-t-voje t-ělo.'' Vysoukal jsem ze sebe ti slova jak z chlupaté deky. Měl bych dostat pohár za to že jsem to vůbec řekl.
,,Tak když se ti líbí moje tělo co kdybychom si po nákupech daly společnou sprchu?'' Musel jsem ho provokovat. Byl tak roztomilí když se červenal.
«»«»«»«»«»
Máme tu dalšííííí! Chcete aby se Neo koupal s Alexem?
Tuhle kapitulu jsem vydala protože jsem vás o tohle moc dlouho nechtěla připravovat. ;)
Líbí se vám delší kapitoly?
840 slov
Dryadaliss
ČTEŠ
Můj Kocourek /ZASTAVENO/
RandomNeo je neko. Člověk s oušky a ocáskem. Neo je v útulku, ne v ledajakém. V útulku kde si bohatí muži kupují svoje hračky. !!VAROVÁNÍ!! - Yaoi - Boy x Boy - 16let x 24let - Love Boy - 15+ (Je mi to vlastně jedno XD :3) - Budou se vyskyt...